Jeroen

Goede en snelle levering.

Snel geleverd ondanks de epedimie

Bevestigings haken alvast monteren

E. van Herpen

Ik wacht al sinds 3 december op twee hexagons. Meerdere keren heb ik contact gehad met dit bedrijf, zowel telefonisch als per e-mail. Er wordt steeds gezegd dat de bestelling verzonden wordt, maar... Ik wacht al sinds 3 december op twee hexagons. Meerdere keren heb ik contact gehad met dit bedrijf, zowel telefonisch als per e-mail. Er wordt steeds gezegd dat de bestelling verzonden wordt, maar er gebeurt niks.

De prijs was goed (maar daar heb je niks aan als de producten niet geleverd worden).

Afspraken nakomen. Lever de producten op het afgesproken moment.

Tevreden klant

Geweldige service, buitengewoon klantvriendelijk en prachtige afdruk!

Marieke

Ik ben erg blij met mijn vergroting op hout! Een prachtige kwaliteit! Een aanrader.

Super snelle levering!

B.Deger

Na het lezen van alle reviews toch met veel twijfels een poging gewaagd. Resultaat mag er wezen en vragen worden tijdig en goed beantwoord.

Goed kwaliteit
Snelle antwoorden

Bij het zoeken staat er groots vermeld niet goed geld terug, bij het aanvragen van een retour bon wordt mij gezegd dat ik geen recht het op het retourneren van een product

Eerlijk zijn en klanten vooraf informeren

Reactie FotoOpHout.nl:

Beste Sara, bedankt voor je review. Het is bij een (gegronde) klacht en mankement/beschadiging aan het product (oftewel 'niet goed') altijd mogelijk het product te retourneren en het aankoopbedrag... Beste Sara, bedankt voor je review. Het is bij een (gegronde) klacht en mankement/beschadiging aan het product (oftewel 'niet goed') altijd mogelijk het product te retourneren en het aankoopbedrag terug te vragen. Dit staat ook duidelijk in ons retouren proces op de website vermeld. Houd er wel rekening mee dat, gezien het hier om een gepersonaliseerde afdruk gaat, dit niet onder het herroepingsrecht valt en hierdoor is het retourneren zonder gegronde klacht niet mogelijk. Ik zie dat we inmiddels e-mail contact met je hebben en dat we in afwachting zijn van een foto van jouw klacht. Zodra we dit hebben ontvangen wordt je klacht natuurlijk naar behoren met je opgelost.

Peter

Belachelijk hoe ze er mee omgaan, en dan ondertekent door - ?? Zal het zeker niemand aanraden

Op 29 nov. 2018 om 17:01 heeft FotoOpHout.nl het volgende...

Op 29 nov. 2018 om 17:01 heeft FotoOpHout.nl het volgende geschreven:

Beste P V. Dissel

Bedankt voor uw mail.

U heeft een klacht over uw foto op canvas. Het goede nieuws is dat deze klacht in 90% van de gevallen door uzelf op te lossen is, door onderstaande te doen:

U kunt zelf uw foto op canvas rechtbuigen. Dit doet u door uw foto op canvas tegen bijvoorbeeld een tafelrand (met zachte ondergrond) te houden en druk uit te oefenen op de hoeken die scheef zijn. U kunt hier redelijk wat kracht op uitoefenen, zodat het frame weer recht wordt

______________________________________

Hallo fotoophout
Had verwacht zoals alle foto’s op jullie site het er ook zo aan zou komen.
Als ik er zelf aan moet gaan zitten werken, dan houd het voor mij in dat ik de volgende keer wel ergens anders gaat halen. Slechte reclame voor fotoophout. Zal dit zeker aan niemand aanraden om het bij jullie te bestellen. Niet voor 90% maar voor 100% procent zeker.

Groet
P.v.Dissel
Verstuurd vanaf mijn iPhone

Had geen dag vastgezet voor aankomst, maar duurde gelukkig niet al te lang voordat het er was

Je kan niet iemand zelf het product laten maken waar je zelf voor betaald heb. Waarschijnlijk een automatische antwoord terug omdat er geen naam bij staat.

Super ervaring. Foto een paar keer teruggestuurd gekregen ivm slechte kwaliteit (ondanks dat ik niet aangevinkt had dit te laten controleren). Uiteindelijk een foto gevonden die wel voldeed. Foto... Super ervaring. Foto een paar keer teruggestuurd gekregen ivm slechte kwaliteit (ondanks dat ik niet aangevinkt had dit te laten controleren). Uiteindelijk een foto gevonden die wel voldeed. Foto was binnen 2 werkdagen in huis en heel tevreden over het resultaat

Snelle reactie van klantenservice en snelle levering

Eerste indruk is dat als je je afdruk goed wil laten afdrukken er veel bijkomende kosten zijn die pas laat worden aangegeven. Daarnaast is het voorbeeld op de website veel te klein, en achteraf... Eerste indruk is dat als je je afdruk goed wil laten afdrukken er veel bijkomende kosten zijn die pas laat worden aangegeven. Daarnaast is het voorbeeld op de website veel te klein, en achteraf bleek mijn afdruk veel te donker te zijn. Ik heb de optie aangevinkt (en extra betaald) om er door een professional naar te laten kijken, echter mijn foto had niet door de keuring mogen komen, te donker. Helaas wel veel geld voor betaald.
De levering was wel heel snel, dat moet ik zeggen

snelle levering

Sylvia

Levering is slecht. Fotoophout doet zaken met DHL zakelijk, daardoor komen ze maar twee keer aan de deur tussen 8-18 uur. Ik ben heel de dag thuis om de postbode op te wachten en ze leveren ook niet... Levering is slecht. Fotoophout doet zaken met DHL zakelijk, daardoor komen ze maar twee keer aan de deur tussen 8-18 uur. Ik ben heel de dag thuis om de postbode op te wachten en ze leveren ook niet bij de buren. Je kunt geen bezorgmomenten doorgeven en daardoor heb ik nu nog steeds geen bestelling ontvangen. Tip aan fotoophout: ga weg bij DHL zakelijk en kies voor DHL particulier of PostNL. Hierover wordt niets verteld op de website.

Nog niet helaas