Peter

Belachelijk hoe ze er mee omgaan, en dan ondertekent door - ?? Zal het zeker niemand aanraden

Op 29 nov. 2018 om 17:01 heeft FotoOpHout.nl het volgende geschreven:

Beste P V. Dissel

Bedankt voor uw mail.

U heeft een klacht over uw foto op canvas. Het goede nieuws is dat deze klacht in 90% van de gevallen door uzelf op te lossen is, door onderstaande te doen:

U kunt zelf uw foto op canvas rechtbuigen. Dit doet u door uw foto op canvas tegen bijvoorbeeld een tafelrand (met zachte ondergrond) te houden en druk uit te oefenen op de hoeken die scheef zijn. U kunt hier redelijk wat kracht op uitoefenen, zodat het frame weer recht wordt

______________________________________

Hallo fotoophout
Had verwacht zoals alle foto’s op jullie site het er ook zo aan zou komen.
Als ik er zelf aan moet gaan zitten werken, dan houd het voor mij in dat ik de volgende keer wel ergens anders gaat halen. Slechte reclame voor fotoophout. Zal dit zeker aan niemand aanraden om het bij jullie te bestellen. Niet voor 90% maar voor 100% procent zeker.

Groet
P.v.Dissel
Verstuurd vanaf mijn iPhone

Had geen dag vastgezet voor aankomst, maar duurde gelukkig niet al te lang voordat het er was

Je kan niet iemand zelf het product laten maken waar je zelf voor betaald heb. Waarschijnlijk een automatische antwoord terug omdat er geen naam bij staat.

Score voor FotoOpHout.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Foto 20x20 op hout