Saskia

Super snelle levering, mooi product echt een aanrader voor iedereen!

Duidelijk, Helder en snel

Er was wat mis gegaan bij mij foto...gemaild en kreeg netjes antwoord terug. En ze hebben mij bestelling opnieuw gedaan!! Ik ben er nu heel blij mee!! Erg bedankt!!

Bij de 3 stappen de foto iets groter maken als ie evt bewerkt is! Het is vrij klein namelijk

Randy

Foto is erg mooi op het hout gedrukt. Zit alleen een knoest in het gezicht ; )

Met kwaliteit op hout geprint

Mail versturen zodra pakket onderweg is

Een erg goed bedrijf, waar je mooie producten kunt kopen. Prijs verhoudingen zijn erg goed en zo af en toe met leuke kortingen. Al 7 mooie fotos op hout en een aantal canvas doeken die staan te... Een erg goed bedrijf, waar je mooie producten kunt kopen. Prijs verhoudingen zijn erg goed en zo af en toe met leuke kortingen. Al 7 mooie fotos op hout en een aantal canvas doeken die staan te schitteren in huis. Ik ga nergens anders meer heen dan naar fotoophout.nl beter krijg je het niet!

Geeft goed aan wat wel en niet kan.
Altijd waar voor je geld.
Staat open voor klachten.

Op dit moment niet.

Joyce van Riel

Goede en snelle communicatie per mail. Zijn bereid om op een andere manier een bestelling af te handelen dan via de site. Snelle levering

Erg goede communicatie en bereid zijn mee te denken over de manier van bestellen

Misschien een mail wanneer het product verzonden is. Nu waren wij niet thuis en is dit grote pakket bij de buren bezorgd.

Rick

Foto laten printen op steigerhout.

Mooie print.
Snelle levering in het buitenland.
Prima prijs/qualiteits verhouding.

"Helaas" was de print qualiteit zo goed dat het bijna niet meer te zien is dat de foto op steigerhout gedrukt is.
Daar ik zelf steigerhouten meubelen bouw en verkoop, leek dit mij een leuk...
Daar ik zelf steigerhouten meubelen bouw en verkoop, leek dit mij een leuk idee om ons assortiment uit te breiden met dergelijke fotoprints.
Hoewel jullie in principe een mooi produkt afleveren vind ik persoonlijk dat oud gebruikt hout een beter en mooier effect heeft.

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedendag Rick, bedankt voor uw review en feedback. Helaas is het oude gebruikte hout vanwege het hoge gehalte aan stof en het ruwe oppervlak niet geschikt om te beprinten, de printkoppen kunnen... Goedendag Rick, bedankt voor uw review en feedback. Helaas is het oude gebruikte hout vanwege het hoge gehalte aan stof en het ruwe oppervlak niet geschikt om te beprinten, de printkoppen kunnen hierdoor beschadigd raken. Dat is dan ook de reden dat we nieuw hout gebruiken i.p.v. het oude gebruikte hout. Met vriendelijke groet, www.fotoophout.nl

Goed, snelle service, goede kwaliteit

Telefonisch goed te bereiken voor vragen

Nee

Reactie FotoOpHout.nl:

Ontzettend bedankt voor uw positieve feedback!

Ilona de l'Or

Alles is super goed verlopen. Bestelling eerder ontvangen dan verwacht. Echt top.

Goede kwaliteit
Veilig ingepakt voor vervoer
Levering ruim op tijd
Regelmatig interessante akties met 25% korting
Sowieso super concept prijzen, hoe meer je besteld hoe...
Goede kwaliteit
Veilig ingepakt voor vervoer
Levering ruim op tijd
Regelmatig interessante akties met 25% korting
Sowieso super concept prijzen, hoe meer je besteld hoe meer korting

Ik heb 1 verbeter punt.
Ik heb 1 verbeter punt.
Ik had graag nog een foto besteld maar helaas kreeg ik het niet voor elkaar om dat met een andere foto te doen. Anders had ik gelijk meer foto's op hout besteld. Nu even wachten op de volgende aktie.

Reactie FotoOpHout.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review en verbeterpunt, het is mogelijk meerdere producten in 1 order te plaatsen simpelweg door opnieuw het bestelproces door te lopen nadat u een product hebt... Hartelijk dank voor uw positieve review en verbeterpunt, het is mogelijk meerdere producten in 1 order te plaatsen simpelweg door opnieuw het bestelproces door te lopen nadat u een product hebt toegevoegd aan het winkelmandje. We zijn ermee bezig dit duidelijker te maken op onze website ;) Mvg, www.fotoophout.nl

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd.

Zie boven.

Foto was niet helemaal scherp op hout.
Hierover had ik graag eerst bericht gehad.

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedendag, bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt. Wij controleren alle foto's op kwaliteit voordat deze worden afgedrukt, mocht het zo zijn dat een foto toch onscherp is binnen gekomen dan mag... Goedendag, bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt. Wij controleren alle foto's op kwaliteit voordat deze worden afgedrukt, mocht het zo zijn dat een foto toch onscherp is binnen gekomen dan mag u hiervan altijd een foto maken en deze met uw klacht/opmerking doorsturen per mail. We horen het graag. Met vriendelijke groet, www.fotoophout.nl

Moniek Velasco

Ik heb nu 2 keer iets besteld en de eerste keer had ik 't bestelde snel in huis! ? De 2e keer echter verwachtte ik 't zelfde maar waren er technische problemen waardoor het veel langer duurde... Ik heb nu 2 keer iets besteld en de eerste keer had ik 't bestelde snel in huis! ? De 2e keer echter verwachtte ik 't zelfde maar waren er technische problemen waardoor het veel langer duurde voordat ik 't bestelde in huis had. Ze hebben er echter alles aan gedaan om mijn deadline te halen! Chappeau ?

Alhoewel er technische problemen waren hebben ze de deadline toch gehaald

Reactie FotoOpHout.nl:

Hallo Monique, bedankt voor uw review. Goed om te horen dat ondanks onze technische storing de order nog op tijd is afgeleverd! Mvg, www.fotoophout.nl