Kooifotografie

Slecht, op 5 mei een tuinposter besteld. Zou binnen 3 werkdagen worden bezorgd. Vandaag maar eens gebeld, lag nog in een stelling te wachten tot deze werd opgehaald. Als het goed is komt deze dan... Slecht, op 5 mei een tuinposter besteld. Zou binnen 3 werkdagen worden bezorgd. Vandaag maar eens gebeld, lag nog in een stelling te wachten tot deze werd opgehaald. Als het goed is komt deze dan morgen binnen. Helaas kan ik als fotograaf geen positieve recensie maken voor deze slordigheid. Gelukkig was deze poster voor mezelf en niet voor een klant want dan had ik mooi voor paal gestaan.

Makkelijk te bestellen.

Zorg dat de processen op orde zijn.

Van gool

Ik had voor moederdag een bestelling geplaatst met de garantie dat het voor moederdag binnen zou zijn. Helaas na een aantal keer met de klantenservice te hebben gesproken kwam mijn bestelling pas de... Ik had voor moederdag een bestelling geplaatst met de garantie dat het voor moederdag binnen zou zijn. Helaas na een aantal keer met de klantenservice te hebben gesproken kwam mijn bestelling pas de donderdag na moederdag aan.
Dit is natuurlijk erg vervelend.
Dat vond ook foto op hout.nl en ben netjes gecompenseerd.
Het uiteindelijke product viel goed in de smaak bij mijn schoonmoeder. Haar kersverse kleinkinderen staan nu mooi op een foto blok. En ze is erg blij mee

De informatie over hoe ver je bestelling is word niet goed bijgehouden. Je kunt hierdoor niet goed zien waar het staat met je bestelling.

Het product was super!

Weet niet of dat de fout bij FotoOpHout ligt, of bij de distribiteur, maar ineens was dinsdag het product er. Zonder vooraankondiging, die ik dinsdagavond kreeg van DHL. Ik had graag het cadeau... Weet niet of dat de fout bij FotoOpHout ligt, of bij de distribiteur, maar ineens was dinsdag het product er. Zonder vooraankondiging, die ik dinsdagavond kreeg van DHL. Ik had graag het cadeau willen onderscheppen, om het te kunnen geven met Moederdag, dat viel helaas in het water..

Duidelijke website, snelle levering, mooie kwaliteit

Graag een bericht als de bestelling verzonden wordt. Was nu een verrassing dat hij bezorgd werd.

Website gevonden via Facebook. Site was duidelijk en uploaden van foto ging erg makkelijk.

Snelle levering!

Het is niet duidelijk wat de verschillen zijn in houtsoorten.

P. Vogel

Super bedrijf. Mooi geprint en erg snel geleverd.

Hele snelle levering

P. Vogel

Super bedrijf. Mooi geprint en erg snel geleverd.

Hele snelle levering

Daniël

Uitstekend. Snelle levering. Klein probleempje met een druk fout. Maar direct opgelost zonder moeilijk te doen.

Doen wat ze beloven. Perfecte klant oplossing bij fout.

Sven

Snel,makkelijk top