Marty Dobbelaar

Snelle levering, ziet er mooi uit

ziet er mooi uit

---

Jeroen Gidding

Voor de eerst keer iets besteld. Foto was mooi gedrukt op het hout en een snelle levering. Top!!

Zeer snelle correcte levering, overzichtelijke website!

Duidelijke website

Sanne Vredegoor

De eerste bestelling kwam bij de Buren terecht, ook had ik hier geen melding van ontvangen. Hierdoor wist ik niet dat het geleverd was, op mijn mail bleef de bestelling op 'in productie' staan,... De eerste bestelling kwam bij de Buren terecht, ook had ik hier geen melding van ontvangen. Hierdoor wist ik niet dat het geleverd was, op mijn mail bleef de bestelling op 'in productie' staan, hierdoor wist ik niet of hij al verzonden was. De tweede bestelling ging gelukkig prima.

Graag in de mail ook aangeven of het pakketje ook al verzonden is

Frederik rogge

Mijn vrouw was heel tevreden met haar moederdagcadeautje en intussentijd heeft de houten kader al een mooi plaatsje gekregen in ons huis. Top produkt echt een aanrader om je liefste te verrassen. En... Mijn vrouw was heel tevreden met haar moederdagcadeautje en intussentijd heeft de houten kader al een mooi plaatsje gekregen in ons huis. Top produkt echt een aanrader om je liefste te verrassen. En de beschermdoos waar het cadeau in zat heeft ook al een tweede leven gekregen als poppenkast voor onze kleine sloeber ?.

Snelle service. Veilige verpakking.

Mooi gedaan en snelle levering
Prijs kwaliteit verhouding prima

Alles duidelijk

Nvt

Ik heb een foto besteld bij jullie, en was er super blij mee. En het was al binnen 3 dagen binnen.

Ben er tevreden met het bestellen. En dat het zo snel geleverd was

Rens van beek

Bestellen werkt soepel en makkelijk, site is duidelijk en overzichtelijk

Wat er gezegt wordt , gebeurt in de werkelijkheid ook.

Ga zo door !

T. Laan

Prima! De foto op canvas was eenvoudig te bestellen en werd snel verzonden (fijn, op tijd voor moederdag).

Eenvoudig te bestellen
Bevestiging en verzendinformatie via e-mail
Kleuren waren mooi afgedrukt

Over het bovenlatje van één van de canvassen was de foto niet helemaal mooi gespannen

Mijn ervaring is erg slecht. Ik ben absoluut niet tevreden over het product, na het indienen van een klacht krijg ik te horen dat het mijn eigen schuld is. De foto is echter zo verkeerd geplaatst... Mijn ervaring is erg slecht. Ik ben absoluut niet tevreden over het product, na het indienen van een klacht krijg ik te horen dat het mijn eigen schuld is. De foto is echter zo verkeerd geplaatst dat het gewoon lelijk is.

Klant serieus nemen. Als blijkt dat de gemaakte keuze van een klant, een leek in deze materie, niet de juiste is , de klant benaderen en advies geven.