Super tevreden met het resultaat.

Super! 2x dezelfde foto op hout besteld met een foto van mijn dochter voor mijn moeder en schoonmoeder. uitstekende kwaliteit en beide moeders zijn superblij

Kwaliteit

Als je wilt betalen maar drukt perongeluk weg is alles weg en staat het dubbel in het winkelwagentje. Dit kan verwarrend zijn

Laurens Boersma

Prettige ervaring. De foto op hout besteld voor onze eerste moederdag. Snelle levertijd!

De kwaliteit is goed, duidelijke informatie en de verschillende soorten hout en dergelijke.

De extra kosten voor de duidelijkere foto.
Misschien een foto als voorbeeld.
Zo heb je een idee van de verschillen en waar je dan voor betaald.

M Bos

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd, goed en mooi product.

Zie mijn ervaring met bedrijf

Sam

Super mooie kwaliteit. Had mijn foto op hout binnen 3 werkdagen binnen. Ga error zeker nog meer bestellen.

Top kwaliteit

Geen op of aanmerkingen.

Manfred Grund // Picture4You.nl

Zeer goede en snelle levering. De software is erg makkelijk in gebruik. Door de foto op het hout zie je wel een beetje pixels, terwijl de foto op het scherm en op papier erg scherp is. Nou kijk je... Zeer goede en snelle levering. De software is erg makkelijk in gebruik. Door de foto op het hout zie je wel een beetje pixels, terwijl de foto op het scherm en op papier erg scherp is. Nou kijk je toch niet vaak op 10cm afstand naar de foto dus het stoort niet.

Makkelijke software
Mooi product

Manfred Grund // Picture4You.nl

Makkelijke software
Mooi product

Riky Selten

Goede vlugge en nette levering

Ik vind het prima zo

Prima! Snelle levering en goede kwaliteit!

Mariska

Super service