Ik ben zwaar teleurgesteld in het bedrijf. Ik heb een bestelling op tijd geplaats voor vaderdag. Ik helaas niks mogen ontvangen. Als je belt krijg geen excuses of wordt je niet serieus genomen. Ze... Ik ben zwaar teleurgesteld in het bedrijf. Ik heb een bestelling op tijd geplaats voor vaderdag. Ik helaas niks mogen ontvangen. Als je belt krijg geen excuses of wordt je niet serieus genomen. Ze geven aan dat ze hem al verzonden hebben, terwijl ik geen bevestiging van verzending heb gekregen. Deze kreeg ik pas de dinsdag na vaderdag...... erg jammer. Beloof geen dingen die je niet waar kan maken. En als het mis gaat zou een excuses wel op zijn plaats zijn

De website vormgeving ziet er erg mooi uit. Maar ze kunnen niet nakomen wat ze beloven op de site.

Alleen vermelden wat je daadwerkelijk kan nakomen.

Niet liegen als het fout is gegaan maar uitleg geven en excuses aanbieden.

Empathie tonen als het fout gaat. De...
Alleen vermelden wat je daadwerkelijk kan nakomen.

Niet liegen als het fout is gegaan maar uitleg geven en excuses aanbieden.

Empathie tonen als het fout gaat. De medewerkster kwam erg ongeintreseerd over.

John Michiels

NIET kopen bij deze website.
Ondanks wat men beweert op hun website mag je NOOIT een product retourneren, ook al is men daar wettelijk toe verplicht.

Zeg dit dan gewoon eerlijk...
NIET kopen bij deze website.

Zeg dit dan gewoon eerlijk op de website, maar lieg daar niet over.
Ze krijgen nog een punt van mij voor de snelle verzending, maar voor rest moet je FotoOpHout.nl ABSOLUUT VERMIJDEN

+ Snelle verzending

- Lieg niet op de website
- Kom jullie wettelijke verplichtingen na
- Neem klachten serieus. Als ze dit wel hadden gedaan, had ik nooit deze negatieve review moeten schrijven

Zeer slecht. Levering belabberd qua duur. Ophangsysteem 6 euro voor 2 schroefjes. Bij ontevredenheid melden geen reactie van het bedrijf

Nee

Klantenservice
Eerlijke info op site

L. Van Loon

Ik heb telefonisch contact gehad omdat de foto te groot was. Men heeft voor mij de foto netjes verkleind en teruggehaald. Vooral bijzondere dank aan Matthijs Meindertsma, die mij met raad en daad... Ik heb telefonisch contact gehad omdat de foto te groot was. Men heeft voor mij de foto netjes verkleind en teruggehaald. Vooral bijzondere dank aan Matthijs Meindertsma, die mij met raad en daad terzijde gestaan heeft. Echt super, niet twijfelen maar hier bestellen. Alles wordt netjes afgeleverd, en indien nodig, is dit bedrijf super hulpvaardig!

Super service, en goede kwaliteit!

Misschien een idee om te grote foto's uit te kunnen zoomen?

1e reactie was positief, maar ik moet daar toch op terugkomen

Er is enorm veel keuze mogelijkheid.

Geef duidelijk aan hoe de verzend procedure is en wat men kan verwachten qua levertijd.

Jelle vink

Het was een kado voor mijn vrouw en deze is super geslasgd. Ben zeer tevreden.
Het was een kado voor mijn vrouw en deze is super geslasgd. Ben zeer tevreden.
Vond het alleen wel jammer dat er geen ophangsysteem op zat zodat ik hem meteen kon ophangen. Gaatjes ofzo of ringetjes.

Vriendelijke groet jelle

Snel klaar en geleverd erg mooi gemaakt

Gaten in de achterkant voorboren of ringetjes eraan doen zodat het meteen opgehangen kan worden

Jerry Vangerven

Slecht

De prijs voor de geleverde kwaliteit vind ik echt hoog

Product besteld voor moederdag. Helaas dit niet optijd mogen ontvangen. Na telefonisch contact uiteindelijk naar mijn tevredenheid opgelost door een zelfde product gratis uit te mogen zoeken. Heb... Product besteld voor moederdag. Helaas dit niet optijd mogen ontvangen. Na telefonisch contact uiteindelijk naar mijn tevredenheid opgelost door een zelfde product gratis uit te mogen zoeken. Heb niet bij moeder/vrouw nagevraagd of zij deze mening deelt :)

De site.

Communiceer als je afgesproken doelstelling niet haalt van levering. zeker moederdag ligt erg gevoelig.

Als nieuwe (prof) klant 2 bestellingen gedaan, proces na bestelling loopt niet helemaal volgens wens.
1e bestelling, canvas beschadigd tijden productie, is inmiddels keurig een nieuwe voor geleverd
2e bestelling, 3 aparte leveringen, geen track en trace, deze werd pas verstuurd na levering van het artikel. overige 2 leveringen uit 3 geen T&T. Moes dus constant iemand thuis blijven.

betere afhandeling verzendingen, liefst 1 levering (tenzij anders overeengekomen) en eerder (voor levering) al een T7T nummer

J Bakker

Voor het eerst een bestelling gedaan bij dit bedrijf, een goede duidelijke site en een super snelle levering. daarom uitermate tevreden

goede en duidelijke website en snelle levering

nee