David Nieuwenburg

Een fijne leverancier die heerlijke koffie levert . Afspraken worden altijd nagekomen en de prijzen zijn concurrerend .

Ik kan Fortune iedereen aanbevelen

B.V. Ingenieursbureau M.U.C.

Met een machine die van alle smaken en gemakken voorzien is, goede smaak van koffie én een top service, komen wij onze werkdag prima door!

Met Fortune de dag door!

Irma van HIP@home

Super service, enthousiast personeel en natuurlijk het belangrijkste… heerlijke koffie !!

Top service !!

John Doeser, TV Vreeswijk

Heb alleen maar positieve ervaringen met Fortune. Of het nu gaat om leveringen, afspraken of onderhoud. En persoonlijke benadering is ook erg prettig!

Top leverancier.

Rijschool van der Vinne

Goede service

Goed geregeld

Klaver Modern Wonen

Jonathan is één van de gezichten die met recht passie voor zijn werk heeft. Hij komt zijn afspraken na en biedt oplossingen voor eventuele problemen.

Fantastische services

Max Wetlen

Ik maak al enige tijd gebruik van Fortune Coffee! Naast de vele complimenten die ik krijg van klanten over de smaak van de koffie, is de service ook nog super!
Wanneer mijn apparaat een storing...
Wanneer mijn apparaat een storing heeft staan ze meestal de zelfde dag of de volgende ochtend al bij mij op de stoep.
Hele fijne ervaring met het personeel en het koffie apparaat! Ik zou het iedereen aanraden!

Reviewtitel:

Lekkere koffie en top service!

Autodemontage TH Palinckx

Altijd vriendelijk en denken met ons mee

Gewoon de beste

Bar De Haven

Altijd snelle levering en altijd erg vriendelijk. Ze zijn makkelijk te bereiken.

Reviewtitel:

Wil nooit meer een andere koffie leverancier.

Dirksen Trainings Centrum

Weinig contact met Fortune Coffee en met Leveranciers Fortune Coffee