Jos Elderink

Mijn ervaring met de mensen van Fortune Coffee is top, zowel bij een sporadische storing als bij de levering van producten.

Top service!

Teus van der Lee

Hele goede en betrouwbare contacten met rudolf kaashoek
ga zo door

de beste koffie

Apk Station Lanjouw

Zeer vriendelijk en meedenkend

Goede service en kwaliteit

Ine

Altijd gezellig als ze langs komen, jammer dat toon een andere functie gaat doen 😉

Fijne samenwerking

Cristian van VCF Trainingen BV uit Oss

Zeer vakkundige, gezellige mensen met superlekkere koffie en aanverwante producten. Flexibel en snelle service.

Reviewtitel:

Super producten geleverd door super mensen!

Bert K

Top bedrijf, maar ik wil geen aflever bon, ik wil meteen de rekening, daar staat het ook op, het is dubbel werk voor jullie, en voor mij
m.v.g. Bert

aflever bon

Het Wheemhuus gezondheidscentrum Zuidwolde

Wij zijn al 7 jaar klant bij Fortune Coffee. Bevalt zeer goed. Vooral de korte lijn met de contactpersoon is heel waardevol. Daarnaast snelle leveringen, goede kwaliteit van de producten en... Wij zijn al 7 jaar klant bij Fortune Coffee. Bevalt zeer goed. Vooral de korte lijn met de contactpersoon is heel waardevol. Daarnaast snelle leveringen, goede kwaliteit van de producten en storingen van de machine worden over het algemeen snel opgelost.

Reviewtitel:

Goede kwaliteit van de producten en zeer klantvriendelijk

Kapsalon Johan’s hair fashion

Wij zijn zeer tevreden over de advisering en de service van Fortune.

Zeer tevreden

Mariëtte

Goede koffie, makkelijk te bestellen, zeer vriendelijke en deskundige levering door een vast contactpersoon! Zeker aan te bevelen!!

Reviewtitel:

Vriendelijk, snel en deskundig!

Pizzeria Dell Amore

Goede koffie bedrijf om mee te werken

Koffie