Kapsalon Mooi

Snelle reactie, zeer vriendelijk.. en onwijs lekkere koffie/cappucino

Vriendelijk, snel..

TV Dinteloord

Goede en snelle dienstverlening, service

Uitstekend

Telecombinatie de Dijk B.V.

De productkenners van Fortune zorgen voor goede koffie, we hebben nog nooit zonder gezeten. Voorraden worden vlot en goed aangevuld, ze zijn altijd zeer vriendelijk en correct. Een fijne partner,... De productkenners van Fortune zorgen voor goede koffie, we hebben nog nooit zonder gezeten. Voorraden worden vlot en goed aangevuld, ze zijn altijd zeer vriendelijk en correct. Een fijne partner, die zorgt voor nog fijnere koffie.

Reviewtitel:

Eerst koffie wordt zeker waar gemaakt

Wim Meijer - Insure ATM B.V.

Nu al 5 jaar in het bezit van een koffiemachine van Fortune Coffee, nog nooit problemen mee gehad en het apparaat geeft prima koffie, cappuchino, espresso e.d. en chocolade.
Voor aanvulling...
Voor aanvulling van mijn koffie, creamer en cacao komen ze regelmatig langs om te vragen of ik nog iets nodig heb. Mocht ik een keer omhoog zitten en iets met spoed nodig hebben is 1 telefoontje genoeg.
Kortom goede producten en een prima service. Top.

Reviewtitel:

Prima koffie en koffiemachine.

Biljartvereniging "De Brouwerij" Nieuwleusen

Geurig en prima op smaak

Service optimaal

Bloem & Zo

Snelle service en kwalitiet

Tevreden klant

Marcel Dokter

Ricardo is een behulpzame, attente en correcte leverancier. Altijd bereikbaar en altijd een oplossing voor ons. Daarbij levert hij uitstekende koffie dus wij zijn zeer tevreden!

Onmisbaar!

van Gestel

Altijd volgens afspraak

goed bedrijf

Antwan Tuinprojecten

Elke dag begint met heerlijke koffie, maar bij Fortune eigenlijk eerst met een goed advies, qua automaat, qua ingrediënten. En door de uitstekende service zitten we nooit zonder koffie en is de... Elke dag begint met heerlijke koffie, maar bij Fortune eigenlijk eerst met een goed advies, qua automaat, qua ingrediënten. En door de uitstekende service zitten we nooit zonder koffie en is de automaat altijd in topconditie.

Eerst Koffie

yvonne

Fijn bedrijf om mee samen te werken, vriendelijk en netjes en heerlijke chocomel!

Reviewtitel:

fijn bedrijf om mee samen te werken.