Tandartspraktijk Meermond

Behalve dat de koffiemachine zorgt goddelijke koffie zijn de medewerkers altijd heel servicegericht. Zaken worden maandelijks aangevuld en ook de koffiemachine wordt dan onderhouden. Als er al een... Behalve dat de koffiemachine zorgt goddelijke koffie zijn de medewerkers altijd heel servicegericht. Zaken worden maandelijks aangevuld en ook de koffiemachine wordt dan onderhouden. Als er al een keer een storing is dan komen ze nog dezelfde dag langs om dit te repareren. Heel belangrijk voor ons want zonder goede koffie komen de tandartsen in onze praktijk de dag niet door!

Super service!

Ank

Snelle levering en denken goed met je mee!

Reviewtitel:

Heerlijke koffie die iedereen lekker vindt

Gerda

Prima service en snelle levering. Minstens zo belangrijk is de vriendelijkheid en de mate van vertrouwen. Uiteraard is de koffie uitstekend. Onze machine is eveneens geleverd door Fortune en voldoet... Prima service en snelle levering. Minstens zo belangrijk is de vriendelijkheid en de mate van vertrouwen. Uiteraard is de koffie uitstekend. Onze machine is eveneens geleverd door Fortune en voldoet uitstekend.

Reviewtitel:

Warme aanbeveling Fortune Coffee 't Gooi.

H.J. Piekschool

Snelle levering, klantvriendelijk, goede service & de prijs kwaliteit is in balans.

Meer dan tevreden!

Zijn Haarmode

Reeds 10 jaar klant van Fortune! Kan niets verkeerds hier over zeggen!

Niet twijfelen, doen!

kulturhus

Alles wordt goed geregeld

betrouwbaar

groothandel Diergeneesmiddelen

Zeer goede ervaring met Fortune, komen afspraken na en een zeer goede service en het belangrijkste Zeer lekkere koffie en chocomelk!

perfect!

Centrum voor Beweging & Therapie

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Fortune. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, zeer goede en snelle service en goede koffie.

Reviewtitel:

Goede koffie en goede service