Bert de Boer

Mijn collega's op de bouwplaats en ik zijn zeer te spreken over de smaak van de koffie, de service en de vriendelijkheid van Fortune.

Reviewtitel:

Lekkere koffie in de keet

Gritter Chalets en Stacaravans

Snelle service, vlotte levering en het contact is top!

Super service

Kwekerij Nieuw Valkeveen

Nadat wij Fortune hebben benaderd is er al snel iemand langs geweest. Nadat we besloten hadden om een nieuwe koffiemachine te kopen kregen we eerst een leen machine tot de nieuwe geleverd was.... Nadat wij Fortune hebben benaderd is er al snel iemand langs geweest. Nadat we besloten hadden om een nieuwe koffiemachine te kopen kregen we eerst een leen machine tot de nieuwe geleverd was. Binnen een week was dier er al. Wat een snelle service, vergeleken met onze vorige leverancier. Top!

Fantastische service

Jos Slippens Vleeswaren

Snelle levering, komt afspraken na en lekkere koffie

uitstekend

De Rooi Pannen afdeling Toerisme, Leisure & Marketing

Wens van onze studenten om een koffiezetapparaat te plaatsen in onze aula. In contact met de firma Fortune en dachten mee, goed advies, uitvoering en prima assortiment. Onze studenten zijn er blij... Wens van onze studenten om een koffiezetapparaat te plaatsen in onze aula. In contact met de firma Fortune en dachten mee, goed advies, uitvoering en prima assortiment. Onze studenten zijn er blij mee.

vriendelijkheid en erg behulpzaam

Wilco v Ginkel

Ook na de overname verloopt alles uitstekend, met geweldige service

super service

Gerrit

Snel, goed en nooit problemen.

Zeer betrouwe bare partner

Leo Baars ( Global Custom Paint Solutions )

Wij zijn des gevraagd bijzonder tevreden over Fortune en hebben dan ook op onze 2 locaties al jaren de machines en alle producten van Fortune . Fantastische service en direct klaar staan voor je ,... Wij zijn des gevraagd bijzonder tevreden over Fortune en hebben dan ook op onze 2 locaties al jaren de machines en alle producten van Fortune . Fantastische service en direct klaar staan voor je , wat inhoud dat je meestal dezelfde dag nog de producten in huis heb , alsmede de service verleend wordt waar om gevraagd . Kortom , wij zijn super tevreden en vertrouwen nog op een lange zakelijke relatie met Fortune . Vriendelijke groeten ,
Leo Baars ( Global Custom Paint ) / Yvon Baars ( Salon Elegance )

Tevredenheids onderzoek .

chris struijk metaalrecycling

Goed bedrijf snel en duidelijke afspraken

gewoon top