Valerius Zorghotel

Al onze hotelgasten en medewerkers genieten dagelijks van de lekkerste koffie. Of dit nu zwart, cappuccino, latte (met verse melk), of zelfs warme chocomel is, ieder kopje is weer opnieuw... Al onze hotelgasten en medewerkers genieten dagelijks van de lekkerste koffie. Of dit nu zwart, cappuccino, latte (met verse melk), of zelfs warme chocomel is, ieder kopje is weer opnieuw genieten.
Niets zo belangrijk als goede koffie!

Reviewtitel:

Eerst koffie in ons Zorghotel!

Martin blokpoelschool

Klasse erg vriendelijk ga zo door

Super producten erg lekkere

Leidse football club

Altijd vriendelijk werknemers. Persoonlijk Geduldig en betrouwbaar.

Uitstekend

Reno Abdoelgafoer

Altijd snelle levering en bereikbaarheid. Chauffeur heeft heel veel kennis van zaken.

Service Fortune coffee

Arsha Hermsen-Felter

Snelle service, contactpersoon die meedenkt.

Uitstekend

Eva

Fortune Coffee is een fijn bedrijf, er is altijd direct contact, hele goede service, snelle oplossingen en uitstekende koffie. Ton met zijn team zijn toppers!!

Reviewtitel:

Fortune coffee, altijd met een glimlach genieten.

Van der Werf Recreatie

Prima leverancier en lekkere koffie

Klant sinds 2013

Dijck & de Ridder

We zijn zeer tevreden met zowel de koffiemachines als de koffie van Fortune Coffee. De kwaliteit van de koffie is consistent uitstekend, de machines zijn eenvoudig te onderhouden en de... We zijn zeer tevreden met zowel de koffiemachines als de koffie van Fortune Coffee. De kwaliteit van de koffie is consistent uitstekend, de machines zijn eenvoudig te onderhouden en de klantenservice is ongeƫvenaard. Als er iets ontbreekt of kapot is, staan ze snel paraat om het aan te vullen of te repareren. We blijven graag langdurig klant bij Fortune Coffee!

Reviewtitel:

Goede kwaliteit producten en vriendelijke service

Cor Verkolf - Patrick

Alles loopt vloeiend, voorraad wordt aangevuld op basis van de behoeften van de laatste maand. Goede service, korte lijnen. Uitstekend!

Reviewtitel:

Uitstekende service, korte lijnen.

van Houts zonwering en rolluiktechniek

Altijd lekkere koffie zonder erbij na te hoeven denken of je aan de laatste verpakking begint. Ook de optie voor het meeleveren van een lekker kopje soep wordt erg gewaardeerd.

altijd lekkere koffie