Geert

Als er al problemen zijn worden ze snel en vakkundig opgelost.

Top service

Gebouw 055

Proefsessie met verschillende soorten koffie, waardoor wij voor onze klanten beter in staat zijn om goede koffie te serveren. Zeer snelle levering toen wij per abuis vergeten waren tijdig koffie bij... Proefsessie met verschillende soorten koffie, waardoor wij voor onze klanten beter in staat zijn om goede koffie te serveren. Zeer snelle levering toen wij per abuis vergeten waren tijdig koffie bij te bestellen.

Reviewtitel:

Goede service op veel fronten

Streekhistorisch Centrum

De service van Fortune Coffee is volledig op maat naar onze behoefte, we kunnen zelf bellen als we iets nodig hebben of een vraag en dan wordt dat snel en vriendelijk geregeld. Heel plezierig contact.

snelle en persoonlijke service

123RUIT Autoglas de Veluwe

Naast een goed product en eenvoudig te gebruiken en onderhouden apparaten..
Naast een goed product en eenvoudig te gebruiken en onderhouden apparaten..
Alex en Jeroen begrijpen heel goed wat een goede kop koffie kan doen voor mensen. Het is niet alleen goede koffie, maar een verlengstuk van je service!

Prima koffie!

Bowling Huizen

De persoonlijke service bij dit bedrijf staat nog zeer hoog in het vaandel.
De persoonlijke service bij dit bedrijf staat nog zeer hoog in het vaandel.
Er wordt regelmatig gebeld of je nog voorraad genoeg hebt, fijn als je dat zelf eens zou vergeten, vragen worden snel beantwoord, kortom service is top!

Persoonlijke service

Solarpartners

Fijn bedrijf, Met top service!

Top bedrijf!

Kinderopvang Wageningen

We zijn in het voortraject erg goed geïnformeerd over welke machine en welke contractvorm het best aansluit bij onze wensen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn relatief gezien...
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn relatief gezien een "kleine" klant, maar in service merken we dit niet. Ze staan altijd klaar voor ons.
Er wordt nu aanzienlijk meer koffie gedronken op kantoor, de koffie is heerlijk en ook hier is voldoende keus in qua bonen etc. Wij zijn enorm blij met Fortune Coffee.

Zeer klant- en servicegericht

Beerten Keukens Budel

Leuk bedrijf wat je vraagt wordt direct geleverd,
met vakkundig personeel

goede Koffie met goede service

Angélique

Wij zijn heel blij dat we overgestapt zijn naar Fortune. De koffie is heel erg lekker en de bestellingen worden altijd binnen 1 dag, en soms weleens binnen een paar uur geleverd. Heel fijn als je... Wij zijn heel blij dat we overgestapt zijn naar Fortune. De koffie is heel erg lekker en de bestellingen worden altijd binnen 1 dag, en soms weleens binnen een paar uur geleverd. Heel fijn als je opeens misgrijpt!

Snelle service & goede koffie