Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Receptie

Ik hoef maar te bellen en staan al klaar.

De chauffeur/centrale belt netjes als er een contactpersoon of gebouw niet juist is gecommuniceerd.
De chauffeur komt alles netjes op de 1e etage brengen.
Doen wat verwacht wordt.

Dorien de Koning

Goede ervaring. Snelle reactie en correcte aflevering

Communicatie en nette aflevering

Voor dit moment niet

Berthil Koops

Goede ervaring, tot nu toe drie keer gebruik gemaakt van de dienstverlening van Focus Koeriers.
Twee keer daarvan de aangegeven levertijd niet gelukt, waarvan 1x wegens verkeersproblemen

Reactie Focus Koeriers:

Beste Berthil,
Beste Berthil,
Dank voor je feedback. Dank ook voor je 'positieve' beoordeling, ondanks het feit dat we voor onze doen behoorlijk slecht hebben gepresteerd op jullie opdrachten, ook al hadden we daar één keer geen invloed op. Ik ga ervan uit dat als je ons vaker inzet, dat we beter presteren dan we tot nu toe jullie gedaan hebben.
Nogmaals dank, Bastiaan Burgers

Kunststofplus BV

Goede ervaring. Wij nemen alleen diensten af in korte termijn.

Snel, adequaat.

Goed snel en duidelijk.

stonden meteen klaar om gekoeld naar Duitland te kunnen rijden. je krijgt mails wanneer het geleverd is en de factuur volgt ook snel.

Auto van Dijk

Perfect, een bedrijf die de klant begrijpt. Ze luisteren naar je en bieden de perfect oplossing.

Direct kunnen inspringen op je wensen.

Geen, ga zo door!

Meeuwisse

Netjes, accuraat en keurig afgehandeld

Goede communicatie en nakomen van afspraken

Mammoet Oude Bouwmaterialen

Mammoet Oude Bouwmaterialen werkt al een lange tijd samen met focus koeriers. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat ze hun werk goed en serieus uitvoeren.
De communicatie is altijd zeer snel...
De communicatie is altijd zeer snel en helder, ook de service en snelheid van focus vinden wij goed.
Regelmatig komen wij in gesprek met klanten van ons waar focus de producten heeft afgeleverd, de klant geeft altijd aan tevreden te zijn over de bezorg service met zo’n bedrijf willen wij zeker samen werken.

Wij kunnen Focus zowel voor particulieren of zakelijk zeker aanraden!

Snelle offerte’s, heldere communicatie, klantvriendelijkheid, goede service bij onze klanten.

Geen opmerkingen ga zo door !

Peer

Super. Er wordt bij ons een omafiets bezorgd in amper karton en toch is de fiets afgeleverd zonder beschadigingen. Dank jullie wel dat jullie zo zuinig zijn op wat jullie bezorgen.

Goede communicatie - snelle levering - onbeschadigd product - vriendelijkheid.