Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Allure Automotive Holding BV

Zeer snelle en vakkundige service

Het werk tempo is aanzienlijk hoog

Mammoet Oude Bouwmaterialen.

Wij doen nu een tijdje het vervoer via Focus, en ik moet zeggen dat zei dit zeer goed aanpakken.
Wij zijn een bedrijf in oude bouwmaterialen en hebben diverse keren deuren met breekbaar glas in lood. De jongens van focus nemen dit altijd erg serieus en gaan altijd erg voorzichtig te werk.
Wij zijn tevreden met dit bedrijf en zullen al onze bezorgdiensten zeker met hun verder gaan!

- afspraken worden nagekomen.
- Bellen dat een pakket klaar staat, meestal zelfde dag nog opgehaald tenzij anders overeengekomen.
- Breekbare goederen worden goed verzorgt en...
- afspraken worden nagekomen.
- Breekbare goederen worden goed verzorgt en voorzichtig vervoert.
- Vriendelijke en mee helpende chauffeurs.
- Zeer snelle offerte meestal binnen 10 min!

Niets om op aan te merken.

GEEN

GOED

NEE

NEE

Van der Honing & Dane

Snel, accuraat

servicegericht, klantvriendelijk

SIDANO

Correct en snel geholpen. Klantgericht!

Snelle service.

Eelke van Willegen

Prima, kan niets anders zeggen

Snelle reactie op vragen.

Twee keer moest een andere bus komen omdat de kist te groot/zwaar was om erin te tillen. De grootte en gewicht waren wel aangegeven.

Reactie Focus Koeriers:

Ik kan me daar nog wel iets van herinneren. soms is dat ook een gok als er een auto heel dicht langs rijdt, dan is het soms het proberen waard. Gelukkig hebben we het op tijd kunnen herstellen, maar... Ik kan me daar nog wel iets van herinneren. soms is dat ook een gok als er een auto heel dicht langs rijdt, dan is het soms het proberen waard. Gelukkig hebben we het op tijd kunnen herstellen, maar excuus voor enig ongemak, ik snap dat dit vreemd over kan komen. (Bastiaan Burgers)

Boekids

Ik had een zakelijke last minute zending op valentijnsdag. Een hele drukke dag voor koeriers, maar gelukkig kon ik zeer snel geholpen worden. Mijn pakketjes zijn van Den Haag naar Limburg gebracht.

snel

ik heb geen factuur ontvangen, pas toen ik er 2 maanden later om vroeg. Geen probleem om niet te hoeven betalen uiteraard ;) maar voor het bedrijf zelf is een snelle financiele afhandeling wel beter... ik heb geen factuur ontvangen, pas toen ik er 2 maanden later om vroeg. Geen probleem om niet te hoeven betalen uiteraard ;) maar voor het bedrijf zelf is een snelle financiele afhandeling wel beter denk ik.

Envzoz bv

Goede behandeling aan de telefoon, duidelijke afspraak.
Correct aan de afhaaltijd gehouden en perfect op tijd geleverd.

Directe, correcte afspraak

Correcte en professionele houding.

WPG Kindermedia

Uitstekend