Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Base

Snel en direct een prijs

Vlug reageren

NVT

Johan van Wijk / GE Nederland B.V.

Goed; snel en duidelijk via email.

Zit in pand naast ons; korte lijnen en flexibel (wij bellen altijd vlak van tevoren daarr dit een beetje door externe factiren wordt geleefd). Focus is altijd bereid te kijken wat ze kunen doen.

Neen

P.Rimmelzwaan WALA-Nederland BV

Goede communicatie en snelle service.

locatie om de hoek

Meerdere contactpersonen. 1 of 2 personen zouden voldoende zijn.

Reactie Focus Koeriers:

Geachte heer Rimmelzwaan, dank voor de positieve review. Wat verbeterpunt betreft: We hebben een team van 6 planners, waarvan er op de dag 3 daadwerkelijk op de planning zitten. We streven ernaar... Geachte heer Rimmelzwaan, dank voor de positieve review. Wat verbeterpunt betreft: We hebben een team van 6 planners, waarvan er op de dag 3 daadwerkelijk op de planning zitten. We streven ernaar dat klanten niet telkens hun verhaal opnieuw moeten vertellen, maar dat de juiste persoon altijd van uw opdracht afweet. Blijkbaar lukt dit niet altijd naar tevredenheid. Ik ga kijken of ik daar iets mee kan doen. Goed om dergelijke feedback te krijgen. Nogmaals dank. (Bastiaan Burgers)

AD

Oustanding and flexible service!

Service is very smooth!

Jonne

Super

Snel, flexibel, ervaring.

Jongeneel Eindhoven

Top service en duidelijkheid waar het op staat!

Helder en duidelijk

Wellicht iets meer mogelijkeheden qua transport. (zijlader etc)

Reactie Focus Koeriers:

Beste Jongeneel Eindhoven. Dank voor je positieve review. Wat zijlader betreft, dat zouden we heel graag ook zelf willen. Op dit moment hebben we nog niet genoeg reden (lees: vraag naar zijladers)... Beste Jongeneel Eindhoven. Dank voor je positieve review. Wat zijlader betreft, dat zouden we heel graag ook zelf willen. Op dit moment hebben we nog niet genoeg reden (lees: vraag naar zijladers) om er permanent een in de regio Eindhoven te laten rijden. Ik hoop dat dit snel verandert, dan laat ik dat natuurlijk direct weten. Binnen ons netwerk kennen we wel veel B-rijbewijs zijladers en tautliners. Dus blijf de vraag stellen, ik hoop vaker ja te kunnen zeggen. (Bastiaan Burgers)

S. Hartsink

Zeer prettige samenwerking vanwege goed en snel contact en tegemoetkoming aan zeer specifieke verzoeken voor mijn zending.

Snelle respons per e-mail en beloftes worden waargemaakt. Bedrijf is zeer flexibel tegemoet gekomen aan ongebruikelijke verzoeken met betrekking tot ophaling/aflevering en communicatie met de... Snelle respons per e-mail en beloftes worden waargemaakt. Bedrijf is zeer flexibel tegemoet gekomen aan ongebruikelijke verzoeken met betrekking tot ophaling/aflevering en communicatie met de verschillende betrokken partijen.

Nee

Piet

Voor een spoedopdracht zochten we een koerier in de buurt van Den Haag

Er werd snel gehandeld op onze vraag. De gemaakte afspraken werden nagekomen.

MVM

Goede, snelle service. Meestal gaat het goed met ophalen en afleveren. Web portal is handig met een kleine ruimte voor verbetering.

webportal, Snelle communicatie

Niet alle koeriers zijn even handig (met laden of vastzetten) of lezen de beschrijving goed waardoor ze later zijn of vast komen te zitten.

De webportal is over het algemeen handig maar...

De webportal is over het algemeen handig maar heeft wat kleine verbeterpuntjes

Reactie Focus Koeriers:

Beste Lisa, dank voor je postieve review, we hadeen na het uitvoeren van de opdracht idd nog even contact over de skills van de koerier. Hij was ten tijde van de opdracht nog redelijk kort in... Beste Lisa, dank voor je postieve review, we hadeen na het uitvoeren van de opdracht idd nog even contact over de skills van de koerier. Hij was ten tijde van de opdracht nog redelijk kort in dienst. Wij werken nieuwe koeriers een week in, en daarna moeten ze de kneepjes in de praktijk gaan leren. Jullie waren voor de betreffende koerier zo'n praktijk leermoment. Excuus dat jullie dit nu waren. It's a dirty job, but someone got to do it.