Informatie website
Nakomen aflevertijd
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

LOOPT PRETTIG EN GEEN KLACHTEN VAN ONZE KLANTEN WAAR AFLVERERIGEN PLAATS VINDEN.

BIJ SPOEDJES WORDT SNEL GESCHAKELD EN TOT NU TOE ALTIJD GEREGELD.

-ADRESSENBOEK SLAAT ADRESGEGEVENS NIET GOED OP. JE MOET TOCH ALLES NALOPEN OF HET CORRECT IS.

Snelle en goede service, duidelijk in de communicatie, nette vriendelijke chauffeur

Duidelijke en snelle communicatie

Geen!

Ik ben hier via iemand met goede ervaring terecht gekomen en kan deze ervaring enkel maar delen ! Zeker voor herhaling vatbaar

Erg fijn contact. Er wordt oplossingsgericht meegedacht en op heel korte termijn en in het weekend is er goed op tijd geleverd.

Frank

Prettige ervaring. Snel schakelen zonder al te veel gedoe.

Flexibel. Alles kan aan de telefoon worden geregeld.

First Aid Empowerment Tools

Goede service en betaalbaar

Nomis Hospitalis Holding BV

Sinds enkele maanden klant bij Focus. De start was prettig en persoonlijk. Tot op heden heeft Focus mijn verwachtingen waargemaakt en is hun dienstverlening excellent te noemen.

Hun flexibiliteit en klantgerichtheid. Niet alleen naar mij als hun klant maar vooral naar mijn klanten toe.

Ik weet niet of het uitvoerbaar of gewenst is door Focus, maar 'naamsverbinding' door bedrijfslogo's van klanten op hun wagens zou ik wel wat vinden. Iets in de trant van: "Focus vervoert onder meer... Ik weet niet of het uitvoerbaar of gewenst is door Focus, maar 'naamsverbinding' door bedrijfslogo's van klanten op hun wagens zou ik wel wat vinden. Iets in de trant van: "Focus vervoert onder meer voor volgende zeer tevreden klanten:"

Leveren materiaal op tijd. Leveringen gaan goed.

nee

nee

De jongens die bij ons langs kwamen waren echte toppers zeer meedenkend en behulpzaam ik kan niets anders zeggen als echte toppers!!!!

de jongens die bij ons langs kwamen waren echte toppers zeer meedenkend en behulpzaam ik kan niets anders zeggen als echte toppers!!!!