Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

uitvaartverzorging De Laatste Eer

Onze ervaring is zeer positief. Snelle reactie op vraag om contact; snelle offerte en snelle afspraak.

Snelle reactie op vraag om contact; snelle offerte en snelle afspraak.

Vooralsnog geen.

Reactie Focus Koeriers:

Dank je wel. En fijn als je ons scherp houdt.
Het verzorgen van jullie opdrachten zijn ion goede handen bij ons. Dat kan gelukkig niet met iedere vervoerder.

anywaybikes

Fijne samenwerking

scherp geprijsd nette chauffeurs

Reactie Focus Koeriers:

Dank je wel voor je mooie feedback.
Alles begint wat mij betreft met de juiste chauffeurs. Je kan op de planning van alles bedenken, maar de chauffeurs maken het echte verschil.
Bastiaan...
Dank je wel voor je mooie feedback.
Bastiaan Burgers

Plastic Recycling Amsterdam B.V.

Duidelijk en traceerbaar

maarten

Zeer positief, snel, netjes en betrouwbaar, komen afspraken na.

Komen afspraken na en alles correct opgevolgd.

Meer direct via de websitw mogelijk maken

Reactie Focus Koeriers:

Dank je wel voor je top revew en je feedback over meer online. Ik zal straks even vcontact met je zoeken om te vragen wat je wensen zijn, ik denk dat we meer kunnen dan tot op heden uitgelegd. Komt... Dank je wel voor je top revew en je feedback over meer online. Ik zal straks even vcontact met je zoeken om te vragen wat je wensen zijn, ik denk dat we meer kunnen dan tot op heden uitgelegd. Komt goed.

Joost

gemakkelijk te bereiken

Thanks!

Robin Radar Systems BV

Geweldig

Geweldige telefonische service, eveneens het vervoer

Reactie Focus Koeriers:

Dank je Wendeline, voor je prachtige review.

BAM International bv - Marianne de Klein

Zeer betrouwbare koerier.

Opvallend snelle reactie op aanvragen.

Reactie Focus Koeriers:

Dank je wel Marianne, voor je mooie review.
Dank je wel Marianne, voor je mooie review.
Bij ons altijd 3 echte planners onder een headset achter de computer. Dat maakt dat we alle vragen snel kunnen oppakken. Daar investeren we permanent in omdat we dat belangrijk vinden. vanaf 1 maart zijn we Yasin aan het inwerken, dat wordt een goeie ook.

Partnion

Focus Koeriers regelt voor ons bedrijf de koeriersdiensten! Wij vragen een rit aan, deze wordt snel opgepakt, ingepland en geregeld. Altijd snel bevestiging en hoe last minute ook, het wordt altijd... Focus Koeriers regelt voor ons bedrijf de koeriersdiensten! Wij vragen een rit aan, deze wordt snel opgepakt, ingepland en geregeld. Altijd snel bevestiging en hoe last minute ook, het wordt altijd geregeld, top service!

- Snelle klantvriendelijke service
- Direct (last minute) ritten kunnen regelen
- Komen gemaakte afspraken na

Hage

Erg goede communictaie bij afleveren. Netjes bellen dat ze onderweg zijn. Zeer vriendelijke koerier. Daar wordt je vrolijk van.

zeer vriendelijk en zeer goede communicatie

Boyd Schooneman (GP Groot brandstoffen en oliehandel)

Fijne flexibele club.

Flexibiliteit