Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

MVM

Goede, snelle service. Meestal gaat het goed met ophalen en afleveren. Web portal is handig met een kleine ruimte voor verbetering.

webportal, Snelle communicatie

Niet alle koeriers zijn even handig (met laden of vastzetten) of lezen de beschrijving goed waardoor ze later zijn of vast komen te zitten.

De webportal is over het algemeen handig maar...

De webportal is over het algemeen handig maar heeft wat kleine verbeterpuntjes

Reactie Focus Koeriers:

Beste Lisa, dank voor je postieve review, we hadeen na het uitvoeren van de opdracht idd nog even contact over de skills van de koerier. Hij was ten tijde van de opdracht nog redelijk kort in... Beste Lisa, dank voor je postieve review, we hadeen na het uitvoeren van de opdracht idd nog even contact over de skills van de koerier. Hij was ten tijde van de opdracht nog redelijk kort in dienst. Wij werken nieuwe koeriers een week in, en daarna moeten ze de kneepjes in de praktijk gaan leren. Jullie waren voor de betreffende koerier zo'n praktijk leermoment. Excuus dat jullie dit nu waren. It's a dirty job, but someone got to do it.

Maatkado

goederen worden opgehaald op het afgesproken tijdstip en altijd netjes op de bestemmingen afgeleverd.

Ik maak gebruik van hun diensten voor het bezorgen van gewone pakketten en kerstpakketten en ben zeer tevreden hierover.

S

Prettig, doen wat er afgesproken wordt

flexibel, efficiënt en de gemaakte afspraken worden nagekomen.

voor nu niet

Sander Ruijsbroek - LightShine / CleanCarts B.V.

Prima, snelle & heldere service

Flexibel, duidelijk.

n.v.t.

René Samuels

Heel kort gezegd: Topbedrijf

Ontzorging!

wilma

Ik kan er altijd op rekenen dat het goed en zorgvuldig word afgeleverd,

Nee

zeker zo correct door gaan.

Anne

Prima!

Betrouwbaar, snel, goedkoop

MariekeA

Makkelijke en snelle communicatie

De prijs werd een beetje laat gecommuniceerd.

Energie-Nederland, Den Haag

Heel positief!

In de telefonische communicatie is heel adequaat en voortvarend gereageerd op mijn spoedvraag om naar Nieuwegein te gaan om een pakketje te halen en het naar ons kantoor in Den Haag te brengen.

n.v.t.

Kookstudio Let's Cook Together

Top, ik liep binnen met een klus, dat ca een uurtje later moestplaats vinden. Was geen enkel probleem, stressloos werd de klus ingepland en een uur later stonden ze op de stoep

ja zoals gezegd snel en flexibel

niet echt