Informatie website
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

ForumArt

Ronduit goed

Snel reaktie op vraag, prijs kwaliteit goed, korte termijn levering.

nee, voor ons werk het prima zo

Bas1955

Van A tot Z Prima !

Totaal goed op alle onderdelen

Ga zo door

Berlinda de Bruijn

Prima, in principe worden gemaakte afspraken altijd nagekomen. Reageren adequaat en snel.

Paul Sarebo

Positief, snelle service

snelheid is gewenst positief, en bevestiging bij uitlevering klant is positief.

soms prijs.... we moeten soms vergelijken om te weten, of de prijs oke is.... om eerlijk antwoord te geven.

Reactie Focus Koeriers:

Beste Paul, dank voor je positieve review. Ik zie dat je een aantal verre spoedritten hebt laten uitvoeren, die kunnen idd best in de papieren lopen. Ik zal jullie kilometer tarieven iets scherper... Beste Paul, dank voor je positieve review. Ik zie dat je een aantal verre spoedritten hebt laten uitvoeren, die kunnen idd best in de papieren lopen. Ik zal jullie kilometer tarieven iets scherper in ons systeem zetten, alle kleine beetjes helpen. Ja toch?

Jongeren Op Gezond Gewicht

Focus beheert sinds november 2018 onze gehele voorraad promotiematerialen en verzorgt de handling en verzending ervan naar verschillende gemeenten in Nederland. Vanaf het begin (verhuizing) is de... Focus beheert sinds november 2018 onze gehele voorraad promotiematerialen en verzorgt de handling en verzending ervan naar verschillende gemeenten in Nederland. Vanaf het begin (verhuizing) is de samenwerking meer dan prettig. Ze zijn goed georganiseerd en gestructureerd, altijd snel bereikbaar en leveren zoals beloofd.

Zie hierboven: goed georganiseerd en gestructureerd, goed en snel bereikbaar, netjes, punctueel. Ze denken mee.

Ik zou niets kunnen bedenken, we zijn erg tevreden.

Noway

Goed, met 1 belletje geregeld

snelle actie, lage prijs

terug koppeling dat pakket bezorgt is

Reactie Focus Koeriers:

Beste Noway, bedankt voor de positieve review. Wat verbeterpunt betreft: We melden in principe alle zendingen real-time af per mail. Misschien doen we dit niet naar het emailadres dat je verwacht.... Beste Noway, bedankt voor de positieve review. Wat verbeterpunt betreft: We melden in principe alle zendingen real-time af per mail. Misschien doen we dit niet naar het emailadres dat je verwacht. Kan je even bellen? dan kijk ik of alle klantgegevens goed staan.

Ebike Delivery Nederland

Vriendelijk contact , reageren snel op mail, 1e contact net voor de kerst en meteen 2 fietsen verstuurd via Focus Koeriers. Netjes op tijd geleverd bij onze klant

Flexibel

Snel, accuraat en no-nonsens.

Vriendelijk, servicegericht en snelle reacties.

Mariska Frenay

In de korte tijd dat we met Focus koeriers werken zijn onze ervaringen goed

Prijs/kwaliteit * communicatie

Nathalie

Vriendelijk, snel, duidelijk. Goede service.

De goede service, de vriendelijke benadering.

Geen.