Flowbo

j de bruin

Kon goed uitzoeken op website en de bezoring was snel en goed

Beste J. de Bruin,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te boordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet...
Beste J. de Bruin,

Erik Baks

Prima service

Beste Erik,
Beste Erik,

Wouterine Van Noordenne-van Heuveln

Netjes afgeleverd, bomen zien er goed verzorgd uit

Beste Wouterine,
Geniet...
Beste Wouterine,

Geert Geerdens

Ik ben goed geholpen geweest zowel met het bestellen als met de levering. Nochthans was ik toch een beetje teleurgesteld dat één leiboom van de vier ernstige droogteverschijnselen vertoonde,... Ik ben goed geholpen geweest zowel met het bestellen als met de levering. Nochthans was ik toch een beetje teleurgesteld dat één leiboom van de vier ernstige droogteverschijnselen vertoonde, verdorde bladeren en zwarte twijgen,die nu na enkele weken afbreken.

Beste Geert,
Beste Geert,

Daanen

Vriendelijk contact, goed bereikbaar, snelle en goede service

Beste Daanen,
Beste Daanen,

Jan Brouns

Ik woon in Belgie, vlak bij Maastricht en heb mijn boom in de beste orde laten aanplanten , uitsluitend langs email. Kan het iedereen aan raden. Wil nog wel bomen van Flowbo

Jan Slot

In een woord: top! Goede communicatie. Produkten zijn prachtig. Bezorging was ook top

Herman

Zeer goed. Snel antwoord op de vragen.

Beste Herman,
Beste Herman,