Flowbo

Chantal Linnemann

Perfect

Beste Chantal,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te boordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van...

Beste Christa,
Geniet van...
Beste Christa,

Frank Heijmans

Bestelling is tijdig geleverd, de zeer vriendelijke chauffeur belde een half uur van te voren dat hij er aan kwam. De bomen voldeden aan de verwachting.

Beste Frank,
Geniet van je...
Beste Frank,

Cjp

Netjes alles geleverd. Chauffeur hielp met bomen tillen tot op de plek waar ze moesten komen. Wel zou ik een beter indicatie kwam tijd aan geven wanneer levering komt

Frank Hartman

Naar tevredenheid

w van der sluis

Zo als afgesproken de bomen geleverd. Werd een kwartier van te voren gebeld. De chauffeur heeft de bomen netjes bij de tuin gezet.

sylvia woldhuis

Keurig terug gebeld door Flowbo nadat ik ze op zaterdag niet telefonisch te pakken kreeg. Met de dame aan de telefoon een bezorg datum afgesproken voor de te bezorgen bomen. Haar ook verteld dat wij... Keurig terug gebeld door Flowbo nadat ik ze op zaterdag niet telefonisch te pakken kreeg. Met de dame aan de telefoon een bezorg datum afgesproken voor de te bezorgen bomen. Haar ook verteld dat wij door de week ook gewoon werken en niet op de bezorgdag thuis kunnen zijn. Zij vertelde mij geen probleem, je kunt in je bestelling aangeven waar je je bomen geplaatst wilt hebben op een beschut plekje bij je huis. Zo gezegd zo gedaan.... Totdat de bezorger half uur voor te leveren mij belde en zei, ik weet van niks waar ik ze moet plaatsen..! Moest ik op mijn werk een klant afbellen om naar huis te kunnen om de bomen in ontvangst te nemen. Erg vervelend!

Anouk van der Meer

We hebben mooie bomen gekregen. De informatie was goed geregeld en we werden op de hoogte gehouden over de stand van zaken mbt levering. Ik zou het iedereen aan bevelen.

Ann

Goede service, goede communicatie, redelijke prijs

Ankie

Een leiboom ontvangen met twee gebroken takken. Geen oplossing.

Beste,
Dank voor je review, Zoals per mail besloten hebben we de boom opgehaald en een nieuwe boom gratis geleverd! Fijn dat het zo is opgelost.
Flowbo