Flowbo

Roos

Goede service

Beste Roos,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van je...
Beste Roos,

Harry Hemmink

Walnotenboom met kluit besteld. De levering was vlot en goed. De maat van de boom overtrof onze verwachtingen. Het was een prachtige boom! Wij zijn zeer tevreden!

Beste Harry,
Beste Harry,

Pascal Gerritsen

Snelle service, gevraagde bomen netjes geleverd. Dit was al de derde keer voor ons.

Beste Pascal,
Beste Pascal,

Rinke Hoekstra

Goede service en meedenken

Beste Rinke,
Beste Rinke,

Yvon Struijk

Duidelijke website, goede afspraken, snelle en nette levering, goede producten

Beste Yvon Struijk,
Beste Yvon Struijk,

J.W.F Schoonwater

Simpel bestelde, juiste bezorging. De afleveraar belde zelfs dat hij er was, prima.

Beste J.W.F. Schoonwater,
Beste J.W.F. Schoonwater,

Wim van Laar

Een bedrijf die afspraken na komt. Ook bezorging was goed geregeld en binnen de aangegeven tijd.

Beste Wim,
Geniet van je...
Beste Wim,

Ellen Busing

Snelle levering, prima produkten

Beste Ellen,
Beste Ellen,

Sandra Douma

Vlotte levering en prima service

Beste Sandra,
Beste Sandra,