Flowbo

Hans Schröder

Vriendelijke contact en goede bezorging, helaas is er iets mis gegaan met de maatvoering van de bomen maar dit is netjes opgelost.

Beste Hans,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van je...
Beste Hans,

Jan Suylen

Mooie boom en geleverd zoals afgesproken tijdstip.

Jeanine De groot

Prachtige bomen, keurig geleverd!!!!

Mark Ramakers

Prettige website en snelle reacties

Beste Mark Ramakers,
Beste Mark Ramakers,

Bianca Jannink

Fijn overleg, snel reageren, goede bezorging, netjes en prachtige bomen!

Beste Bianca Jannink,
Beste Bianca Jannink,

Pieter Adelaars

Ik vond dat de bestelde en geleverde kastanjepalen teveel van elkaar afweken qua diameter. Dit is keurig door Flowbo opgepakt. Na overleg zijn de palen omgeruild voor andere. Dat is service!

Beste Pieter Adelaars,
Beste Pieter Adelaars,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

J. P. Breen

Beste Huub,
Geniet van je...
Beste Huub,

Maria Zaal

Uitstekende communicate, vriendelijk, snel en adequaat. Mooie bomen ook

Beste Maria,
Beste Maria,

Frank de Caluwe

Mooie bomen geleverd. Vriendelijke medewerker die bomen leverde.

Beste Frank,
Beste Frank,