Flowbo

Huub van Roij

Beste Huub,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van je...
Beste Huub,

Maria Zaal

Uitstekende communicate, vriendelijk, snel en adequaat. Mooie bomen ook

Beste Maria,
Beste Maria,

Frank de Caluwe

Mooie bomen geleverd. Vriendelijke medewerker die bomen leverde.

Beste Frank,
Beste Frank,

S. van Leeuwen

Vriendelijke snelle klantenservice, snelle bezorging, mooie bomen!

Beste S. van Leeuwen,
Beste S. van Leeuwen,

Cynthia Immens

Niet duur, en komt afspraken na

Beste Cynthia,
Beste Cynthia,

Justin Goes

Top communicatie, goed product

Beste Justin,
Beste Justin,

J.J. Biersteker

Goede service, kreeg een melding achteraan dat er te weinig zakken aanplantaarde geleverd waren, deze zijn later nog nageleverd

Beste J.J. Biersteker,

Jannette Hofman

Beste Jannette Hofman,
Beste Jannette Hofman,

Eveline Padberg

Zeer prettig in de communicatie, goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering

Beste Eveline Padberg,
Beste Eveline Padberg,