Flowbo

Jacqueline Benders

Snel telefonisch overleg (chat was wat minder) snelle levering en een hele lieve chauffeur. Gepensioneerde man die inviel ivm te weinig chauffeurs.

Bokke dantuma

Snelle levering prima kwaliteit

Monique

Duidelijke communicatie en zeer vriendelijk

Gulsah Adiguzel

Mooie pruimenboom gekocht, paar weken geleden geplant en begint nu al te bloeien. Het zou prettiger zijn als bij aankoop al meteen gemeld word dat ze pas garantie bieden als je aanplant spullen... Mooie pruimenboom gekocht, paar weken geleden geplant en begint nu al te bloeien. Het zou prettiger zijn als bij aankoop al meteen gemeld word dat ze pas garantie bieden als je aanplant spullen samen koopt. Voor de rest prima service

Esther Schipper

Super goede service. De kwaliteit van de leibomen en de beukenhaag is ook erg goed.
Wij zij erg blij met hoe de klantenservice met ons meedacht in oplossingen en ook waren zij er goed bereikbaar.

Tony Ran

Bijna 100,- betaald voor een boom waarvan de helft met gebroken takken

Willem Knigge

Produkt op tijd geleverd. Maar één van de takken van de moerbei is beschadigd doordat ie nmm verkeerd was vast gezet op de wagen. Verder waren de nagels om de boomband vast te zetten verdwenen. Produkt op tijd geleverd. Maar één van de takken van de moerbei is beschadigd doordat ie nmm verkeerd was vast gezet op de wagen. Verder waren de nagels om de boomband vast te zetten verdwenen.
Mvg Willem

anke de lamper

Bomen waren kleiner en minder vol dan we hadden verwacht

Diana

Prima , 2x chatgesprek gestart en snel antwoord , bezorging ook netjes verlopen