Flowbo

Gerda van Wingen

Aardig,vlot geregeld en een super behulpzame bezorger

Beste Gerda,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Beste Gerda,

Pim Van ogtrop

Hele fijne website, goed materiaal en snelle levering. (En minimaal 30% voordeliger dan elders)

Beste Pim,
Beste Pim,

Linda van Borssum

Snel geleverd en een mooie, goed verzorgde boom

Beste Linda,
Beste Linda,

Jo Cuypers

Voor de 1e keer bestelling gedaan. Ging goed en vlotte levering.

Beste Jo,
Beste Jo,

adrie regt

Beste Adrie,
Beste Adrie,

H.M. Bark-Schulte

Goede service ,vlotte levering door vriendelijke medewerker en uitstekend produkt

Beste H.M. Bark-Schulte,
Beste H.M. Bark-Schulte,

Bob Oerlemans

Zeer goed

Beste Bob,
Beste Bob,

henk Lammertink

Goede website, duidelijk in beeld wat je besteld. levering tijdstip wordt ook goed aangegeven en wordt ook aan voldaan.

Beste Henk,
Beste Henk,

Guido Conen

Zeer mooie bomen, zeer vriendelijk, zeer snelle informatie

Beste Guido,
Beste Guido,