Flowbo

Alen

Correct en vriendelijk

Beste Alen,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van je...
Beste Alen,

Nancy van der Eng-Balk

Duidelijke website,duidelijke communicatie en snelle levering. En vooral mooie bomen en planten. Prima advies.

Beste Nancy,
Beste Nancy,

Ingrid Cammenga

Vlotte levering door een aardige chauffeur

Beste Ingrid,
Beste Ingrid,

Peter Deken

Snelle behandeling van de online bestelling. Goede info over leveringtijdstip en aflevering was netjes en op afgesproken tijd.

Beste Peter,
Beste Peter,

P. 't Goor

Goede service, vriendelijke bejegening!

Beste P. 't Goor
Geniet...
Beste P. 't Goor

Carina Magnin

Fantastisch. Snel, vriendelijk

Beste Carina,
Beste Carina,

Jordy Keus

Twee oude kersenbomen (+-15 jaar oud) besteld bij Flowbo. Bij levering aangenaam verrast over de kwaliteit en het formaat van de bomen. Ook de levering was uitstekend, mooi op tijd, behulpzaam en... Twee oude kersenbomen (+-15 jaar oud) besteld bij Flowbo. Bij levering aangenaam verrast over de kwaliteit en het formaat van de bomen. Ook de levering was uitstekend, mooi op tijd, behulpzaam en ook goed advies van de chauffeur. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Beste Jordy,
Beste Jordy,

Philip Komen

Boom 14-18cm besteld, kreeg een boom met 10,5cm omtrek geleverd. Binnen 15 minuten reactie: of een andere boom bezorgen of verschil terugbetalen. Prima opgelost, maar had liever de eerste keer de... Boom 14-18cm besteld, kreeg een boom met 10,5cm omtrek geleverd. Binnen 15 minuten reactie: of een andere boom bezorgen of verschil terugbetalen. Prima opgelost, maar had liever de eerste keer de juiste boom gehad.

Beste Philip,
Beste Philip,
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We vinden het erg vervelend dat niet de juiste maat boom is geleverd en hebben in overleg het verschil terugbetaald. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Hans Schröder

Vriendelijke contact en goede bezorging, helaas is er iets mis gegaan met de maatvoering van de bomen maar dit is netjes opgelost.

Beste Hans,
Geniet van je...
Beste Hans,

Jan Suylen

Mooie boom en geleverd zoals afgesproken tijdstip.

Beste Jeanine,
Beste Jeanine,