Flowbo

Marielle Lambregts

Snelle .e eri g

Beste Marielle Lambregts,
Beste Marielle Lambregts,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Rakesh

Correspondentie & telefoon gesprek met Mathilde was fijn en helder bij het maken van een keuze. Zo ook het bezorgen en aanplanten door Floris was, zoals afgesproken! Gewoon keurig!

Beste Rakesh,
Beste Rakesh,

Henk van oijen

Netjes bezorgd en ruilen was geen probleem

Beste Henk van Oijen,

En snelle levering

Beste Jordy Dekker,
Beste Jordy Dekker,

dick koning

Prima , tijdige en nette levering

Beste Dick Koning,
Geniet...
Beste Dick Koning,

Aad Fransen

Snelle en correcte afhandeling van bestelling en later beantwoording van vragen.

Beste Aad Fransen,
Geniet...
Beste Aad Fransen,

Ingrid Cammenga

Heel klant vriendelijk en een geduldige telefoniste.

Beste Ingrid Cammenga,
Beste Ingrid Cammenga,

Jwf Bos

2 bomen besteld,waren precies zoals de beschrijving.netjes bezorgt vriendelijke bezorger .prima!

Beste Jwf Bos,
Beste Jwf Bos,

Sandra Kersten

Snel en netjes

Beste Sandra,
Beste Sandra,

Gd Zagema

Zitten wel hele kleine planten bij

Beste Gd Zagema
Beste Gd Zagema
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Naar aanleiding van je review hebben we contact opgenomen en hebben we nieuwe plantjes nageleverd. We hopen dat je tevreden bent en we je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.