Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Erg goed, zowel de testmethoden als de coaching! Professionele mensen, plezierig contact en men verdiept zich echt in ons vraagstuk.

Zeer prettig en professioneel.

Kort en krachtig. Doordat je sommige testen rustig in je eigen (thuis) omgeving kunt maken, zit je niet een hele dag op locatie.
Doordat er aanbevelingen worden gegeven, weet je waar je zelf...
Doordat er aanbevelingen worden gegeven, weet je waar je zelf aan kunt werken om jezelf te verbeteren.

Tom Baerends

Positief!

Persoonlijke aandacht en begeleiding.

Angela Steggink, Rabobank

Ik heb er echt iets aan gehad. Eerst een assesment en daarna coaching.

Prettig dat de uitslag van de assesment dezelfde dag wordt besproken

Af en toe was er geen ruimte beschikbaar, maar improvisatie was dan weer goed. Moest soms lang wachten voordat er iemand beneden kwam

Hamabest BV

Uitstekend

K.S.W.H. (Kim) Bouber

Ivm procedure voor FBD ben ik in contact gekomen met FlowPeople. M.i. een goede ervaring.

Gebruiksvriendelijkheid van het programma is goed.
Prettige en deskundige gesprekspartner bij Flow People.

Wellicht is het een optie om voor het assessment (persoonlijke gesprek) nog een contactmoment in te bouwen (persoonlijk of telefonisch). Wellicht dat hiermee een beter beeld kan worden gevormd over... Wellicht is het een optie om voor het assessment (persoonlijke gesprek) nog een contactmoment in te bouwen (persoonlijk of telefonisch). Wellicht dat hiermee een beter beeld kan worden gevormd over de persoon in kwestie. Hierdoor kan er vooraf een beeld worden gevormd en kan dit worden getoetst a.d.h.v het assessment. Nadien kunnen de eventuele 'verschillen' beter worden geanalyseerd/besproken.

Nette locatie. Prettige testomgeving.

Volledig op maat gesneden mbt competenties en functieprofiel. De wijze van rapporteren is klantvriendelijk en geeft inzicht. De testen zijn zeer prettig te maken met veel afwisseling.

Theoretisch kader achter testmethoden meer belichten.

Na een zeer vriendelijk ontvangst werd ik in een ongedwongen sfeer in een kantoor gezet om diverse testen te maken op de computer. Na een heerlijke lunch werd de test besproken en getoetst door een... Na een zeer vriendelijk ontvangst werd ik in een ongedwongen sfeer in een kantoor gezet om diverse testen te maken op de computer. Na een heerlijke lunch werd de test besproken en getoetst door een coach.

Zeer prettig ontvangst
Lekkere koffie en goede lunch
Correcte weergave van wie ik ben

Professionele aanpak, aangename/ongedwonge sfeer

professionaliteit, toegepaste methode