Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Prima, van mij uit positief bevallen.

Nanninga, Jelmer FBD Bankmensen

Die zijn goed en professioneel!

De correctheid en toepasbaarheid op mij als persoon.

Bied rond 12.00 een broodje aan, of geef expliciet aan dat dit niet tot de mogelijkheden behoort.

Warm welkom, duidelijke uitleg en fijn evaluatiegesprek gehad.

goede uitleg, prima ruimte om toets/assessment te maken zonder stoorzenders, fijn evaluatiegesprek met duidelijke uitleg van de verschillende competenties.

aangeven of er voorbereiding nodig is voor het assessment

Ernst van Holten

Vriendelijk ontvangst maar de geboden testen sloten nauwelijks aan met de realiteit. Meerdere persoonlijkheidstesten gemaakt evenals intelligentietesten. In mijn ogen worden er te snel conclusies... Vriendelijk ontvangst maar de geboden testen sloten nauwelijks aan met de realiteit. Meerdere persoonlijkheidstesten gemaakt evenals intelligentietesten. In mijn ogen worden er te snel conclusies getrokken terwijl bepaalde variabele onvoldoende bevraagd werden.

Mooie locatie en een rustige plek om de toetsen in te vullen. Het model wat gebruikt werd kan veel toegevoegde waarde hebben voor verscheidene bedrijven.

de toetsen laten op het gebied van validiteit en betrouwbaarheid nog wat te wensen over.

Reactie FlowPeople:

Naar aanleiding van deze beoordeling hebben wij contact met de heer van Holten opgenomen. Daarover was hij positief verrast, omdat er, zoals hij zei 'bij andere bedrijven nooit een reactie komt op... Naar aanleiding van deze beoordeling hebben wij contact met de heer van Holten opgenomen. Daarover was hij positief verrast, omdat er, zoals hij zei 'bij andere bedrijven nooit een reactie komt op een kritische beoordeling'.
Wij hebben besproken wat de achtergrond is van de relatief lage score. Een aantal aannames is namelijk niet juist, omdat FlowPeople werkt met gevalideerde testmethoden. Op 1 aspect bleek volgens ons telefonisch overleg de uitslag van de test op het oog af te wijken van eerdere door de heer van Holten uitgevoerde tests. Of dit een reel afwijking, is zo niet aan te geven. Het zou ook een kwestie kunnen zijn van verschillende definities. Wij hebben de heer van Holten aangeboden om kostenloos de eerder elders gemaakte testen en de uitslagen van onze testen te analyseren en te vergelijken, inclusief de achterliggende definities van competenties. Daartoe zal de heer van Holten ons de eerdere testuitslagen toezenden. De analyse en vergelijking worden daarna besproken met de heer van Holten.
De heer van Holten toonde zich uitermate tevreden met dit voorstel.

Sander Mentink

De communicatie was helder. Op de dag zelf heb ik Fenna Frencken als een prettige gesprekspartner ervaren.

Ik vond vooral het gesprek na het maken van de tests erg prettig. Zo kreeg ik het gevoel dat ik de testuitslagen op sommige punten kon nuanceren.

Goede ontvangst, alles werd rustig uitgelegd

Er werd goed uitgelegd waar alles voor stond. Ze namen heel erg de tijd om alles goed uit te leggen.

Erg vriendelijk ontvangen en goede begeleiding gekregen tijdens de ochtend dat ik aanwezig was!

Zeer goede indruk als deelnemer van assessment.

Goede instructie voor het maken van de assessment. De resultaten werden vertrouwelijk besproken en gaven een herkenbaar beeld. Positief verrast door feedback / advies na korte kennismaking tijdens... Goede instructie voor het maken van de assessment. De resultaten werden vertrouwelijk besproken en gaven een herkenbaar beeld. Positief verrast door feedback / advies na korte kennismaking tijdens bespreking van de resultaten.

Geen.

Melinda Boons

Met Flowpeople in aanmerking gekomen vanwege assessment. Goede ervaring, snelheid van rapportage en duidelijke uitleg over de rapportage

- duidelijkheid
- snel uitslag
- leuke test

geen..

Anita Jansen (Hamabest)

Ik kan daar nog niet veel over zeggen, de test die is afgenomen was prima en ook duidelijk uitgelegd. de 1e bijeenkomst was ik niet bij en bij de 2e had ik niet zo'n goed gevoel. Vond het niet echt... Ik kan daar nog niet veel over zeggen, de test die is afgenomen was prima en ook duidelijk uitgelegd. de 1e bijeenkomst was ik niet bij en bij de 2e had ik niet zo'n goed gevoel. Vond het niet echt duidelijk of niet voorbereid.

kan ik geen mening over geven, aangezien er nog te weinig contact is geweest

na aanleiding van de 2e bijeenkomst, betere voorbereiding...

Reactie FlowPeople:

Naar aanleiding van deze review hebben wij contact opgenomen met mevrouw Jansen, om de feedbackpunten door te spreken. Daarbij is helder geworden dat de kritiek zich niet zozeer op ons bureau richt,... Naar aanleiding van deze review hebben wij contact opgenomen met mevrouw Jansen, om de feedbackpunten door te spreken. Daarbij is helder geworden dat de kritiek zich niet zozeer op ons bureau richt, maar dat helderheid wordt verwacht over de toekomstige organisatieinrichting, functie-/ loopbaanontwikkeling. In die fase was de organisatieontwikkeling op dat moment nog niet beland. We hebben doorgenomen welke stappen vanaf september 2015 volgen, om ervoor te zorgen dat mevrouw en wij weer aangesloten zijn.