Informatieverstrekking
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

ROC van Twente afdeling kappersopleiding

Gezamenlijke studiedag in Oldenzaal: mooi opgebouwd en zeker in onze groep heel persoonlijk en enthousiast begeleid. Naar aanleiding daarvan hebben we uitgebreide vragenlijsten ingevuld en... Gezamenlijke studiedag in Oldenzaal: mooi opgebouwd en zeker in onze groep heel persoonlijk en enthousiast begeleid. Naar aanleiding daarvan hebben we uitgebreide vragenlijsten ingevuld en vervolgens een prettig, ontspannen en heel persoonlijk en leerzaam gesprek gehad.

tijdens het bespreken van de uitgebreide invullijsten werd ik al dusdanig gecoacht dat ik op een heel andere manier tegen veel dingen aankijk en ze op een nieuwe manier oppak: geweldig!

?

Prima bedrijf

Prettig!

Prettig gesprek

Yvonne Hemmelder

Test goed in te vullen, nabespreking prettig

Mooi dat er een persoonlijk gesprek plaats vindt voorafgaand aan je assessment bespreking; hierdoor voelde ik mij meer op mijn gemak en ik vond het prettig dat er echt een relatie werd gelegd tussen... Mooi dat er een persoonlijk gesprek plaats vindt voorafgaand aan je assessment bespreking; hierdoor voelde ik mij meer op mijn gemak en ik vond het prettig dat er echt een relatie werd gelegd tussen mijn vertelde verhaal en de uitkomsten van de test.

Positief

Menselijke betrokkenheid

Na een leuk en fijn gesprek vond ik het onbegrijpelijk dat, door vragen stellen iemand zo omschreven wordt zoals de persoon daadwerkelijk is en functioneert.

Dat elke persoon er goed bij betrokken is

Ilse Mulder. Roc van Twente

Prettige, fijne ervaring

Duidelijk en correct verhaal/uitleg. Nemen de tijd voor je.

Francisca Marissen, ROC van Twente

Het was een erg enerverende ervaring! Ben er blij mee! Nieuwe inzichten, nieuwe mogelijkheden!

Een fijn open benadering!

Niet echt een verbeterpunt of tip maar meer een stukje beleving.

Tijdens het gesprek komt er veel op je af en er is veel om over na te denken. Het ging me soms iets wat snel. Niet echt een verbeterpunt of tip maar meer een stukje beleving.

Eenmaal thuis had ik het gevoel stukjes te missen en het niet meer goed naar boven te kunnen halen.
Vrij snel stond het op mail!
Het is fijn om alles ook nog eens goed na te kunnen lezen!

Loes van der Velde Roc van Twente

Ik heb het gesprek met Klara als zeer positief ervaren. De resultaten uit de test in combinatie met het gesprek gaven een zeer duidelijk beeld van mij, iets wat ik niet had verwacht. De verworven... Ik heb het gesprek met Klara als zeer positief ervaren. De resultaten uit de test in combinatie met het gesprek gaven een zeer duidelijk beeld van mij, iets wat ik niet had verwacht. De verworven inzichten heb ik sindsdien erg goed kunnen gebruiken in mijn dagelijks leven.

Prettig om de online test op een zelf gekozen tijdstip uit te kunnen voeren.
Gesprekstechniek van coach was uitstekend.

Een enkele vraag in de test was met een dubbele ontkenning gesteld, wat de leesbaarheid van de test niet bevorderd. Anderstaligen zullen hierdoor misschien enkele vragen niet invullen zoals zij... Een enkele vraag in de test was met een dubbele ontkenning gesteld, wat de leesbaarheid van de test niet bevorderd. Anderstaligen zullen hierdoor misschien enkele vragen niet invullen zoals zij denken dat ze doen.

ROC van Twente

De studiedag was leuk en afwisselend. Professioneel, afwisselend en gezellig. Ook de toelichting op het persoonlijk gesprek was erg prettig.

Vooral het persoonlijk gesprek was zeer positief. Klara Faber is zeer deskundig en stelt je op zo'n manier op je gemak dat je al snel een vertrouwelijk gesprek met haar hebt.

Ga vooral zo door.