Informatieverstrekking
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

In overleg momenten, constructief

persoonsgerichte aanpak en plezierige communicatie

Was een goede bijeenkomst, fijne sfeer en ambiance.

Goed in netwerken

nvt

Mueller Services

Altijd een warm ontvangst. Goed voorbereid, kennis van zaken en weet dit op een interactieve manier in te brengen - de aandacht van de deelnemers vast te houden. Pluspunt dat jullie altijd... Altijd een warm ontvangst. Goed voorbereid, kennis van zaken en weet dit op een interactieve manier in te brengen - de aandacht van de deelnemers vast te houden. Pluspunt dat jullie altijd vernieuwend en verrassend zijn, altijd vernieuwende thema's. Maar ook de nieuwe locaties dragen daar aan bij. Dat alles inspireert mij altijd en dan ga ik met energie naar huis!!!

zie hier boven

Je zou best een bijdrage mogen vragen voor de middag van gisteren.

Rianne Teunissen

Kleinschalig, open en persoonlijk

Op de mens gericht en van hieruit uitbouwend

Margon Lamers

Vriendelijk ontvangst. Duidelijke uitleg over verloop van de dag. Maantal op mij een professionele indruk. Met zorg en aandacht.

Bewaart de rust. Stelt op je gemak. Persoonlijke vraagstelling. Toch professioneel door hierin de eigen mening of ideeƫn achterwege te laten.

Is prima zo. Geen verbeterpunten.

Next Arrow I Paul de Moed

Ik was er samen met een collega voor certificering STM scan. Klara was die dag onze begeleidster/trainster. Voor mij was de rustige wijze waarop Klara e.e.a. toelichtte heel prettig. Wat me ook... Ik was er samen met een collega voor certificering STM scan. Klara was die dag onze begeleidster/trainster. Voor mij was de rustige wijze waarop Klara e.e.a. toelichtte heel prettig. Wat me ook opviel is dat zij ondanks de rust die zij behoudt scherp was op eerder aan de orde kwam. Zij wist eea goed te plaatsen in het verhaal dat nog kwam.

Rust ruimte en scherpte

Ik zou dit niet een beoordeling noemen. Kwestie van taal en smaak natuurlijk. Maar vraag om "feedback". T.a.v. de dag kan ik geen verbeterpunten vinden.

Prettig gesprek met deskundige!

Positieve eerste ervaring met FlowPeople.

Goede afstemming voorafgaande aan de testen.

Op dit moment niet van toepassing.

Ik heb een positieve ervaring met FlowPeople.

Mij is voorafgaand aan de STM-scan duidelijk verteld wat ik kon verwachten. Mij is nu duidelijk over welke capaciteiten ik beschik en welke ik nog moet ontwikkelen. Ook vond ik het persoonlijk... Mij is voorafgaand aan de STM-scan duidelijk verteld wat ik kon verwachten. Mij is nu duidelijk over welke capaciteiten ik beschik en welke ik nog moet ontwikkelen. Ook vond ik het persoonlijk gesprek erg prettig.