Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Een zeer deskundig bureau dat betrokken is bij haar klanten.

Zeer prettige en intensieve dag gehad. Deze dag heeft veel inzicht in mijzelf gegeven. Er werken fijne mensen bij Flow People.

Fijne communicatie

het was een fijne terugkoppeling

nvt

Ontvangst was prima, er werd duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was.

Het persoonlijk contact en de prettige sfeer

Prettig en duidelijk.

Tijd nemen voor het persoonlijke gesprek, ik heb dit als erg prettig ervaren!

Inplannen van gesprekken wellicht handig dit rechtstreeks te doen en niet via school. Bij mij ging het meerdere malen mis.

De informatie vooraf was helder, de werkwijze prettig en de resultaten van toegevoegde waarde.

Gesprek met medewerker van FlowPeople
Helder verslag waar je iets mee kunt.

Sabine Gerritsen-Homan

Erg Goed!

De rust, integriteit en de duidelijkheid tijdens de dag vond ik erg aangenaam, complimenten aan de trainers,
de afwisseling in het programma was ook goed.

Ik zou op bepaalde onderwerpen wel graag wat dieper inspringen, nu maak je kennis met bepaalde onderwerpen, en stopt het. Hier zou je volgens mij nog meer tijd aan kunnen besteden. (als mogelijk)... Ik zou op bepaalde onderwerpen wel graag wat dieper inspringen, nu maak je kennis met bepaalde onderwerpen, en stopt het. Hier zou je volgens mij nog meer tijd aan kunnen besteden. (als mogelijk) Dus nog meer aan het werk!
Bijvoorbeeld het OVK- onderwerp.

Prettige ontvangst tijdens mijn assessmentdag, duidelijke uitleg over de indeling van de dag.
Goed afsluitend gesprek.

Het gesprek met de coach naar aanleiding van de resultaten

De wachttijd tussen de tests en het aansluitende gesprek vond ik erg lang.

Roc van Twente

Fijne, bijzondere ervaring en kloppend met de werkelijkheid.

Het gesprek, de uitkomt wordt helder beschreven en is erg herkenbaar.

Voor de tijd duidelijk uitleggen wat het doel van deze scan is, waar het voor gebruikt gaat worden en de stappen benoemen van het proces. Dit is voor mij niet helemaal duidelijk.

Yvonne Pouwels

Prettige ervaring ontspannen en open gesprek.
De persoonlijke uitkomst word vanzelfsprekend een team uitkomst, dit was mij onvoldoende duidelijk.

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg en een helder beeld van je kwaliteiten op papier geschreven en in de grafieken, het geeft een snel beeld van je profielen.

De bescherming van de privacy word onvoldoende beschermd als de uitkomst mede van belang is voor het team en besproken gaat worden met een buddy en vervolgens team breed. In mijn beleving is het... De bescherming van de privacy word onvoldoende beschermd als de uitkomst mede van belang is voor het team en besproken gaat worden met een buddy en vervolgens team breed. In mijn beleving is het een persoonlijk document, maar als ik nu in het team weiger dit te delen voelt dit niet goed.
Kan het alsnog besproken zodat helder is dat je een keuze hebt wat en/of je je profiel wilt delen?
Ik ben helaas zelf niet aanwezig 23 april vanwege een ingreep aan mijn hand en pols.

Joyce Roescher

Ik beschouw het als een voorrecht hieraan te hebben mogen deelnemen. Het geeft zowel de werkgever als de werknemer een gied beeld van de mogelijkheden.

Zeer mooi competentiemodel, to the point en zeer treffend.

Nee