Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

ROC van twente team haarverzorging

Het bezig zijn met je 'eigen' loopbaan hoe je daarin functioneert, doordat je weer eens een spiegel wordt voorgehouden, maakt dat je weer scherp bent op je eigen kunnen en doen ( zelfreflectie )

De tijd die ruim werd ingepland en de positieve benadering van de persoon die het gesprek met je voerde.

Het invullen van de vragenlijst voorafgaand aan het assessment zou minder uitgebreid mogen

ROC van Twente

Zeer goed !

Met name de terugkoppeling heb ik als zeer plezierig ervaren.
Er ligt veel experise onder en het gesprek vond plaats in een gelijkwaardige setting.
Er was sprake van een hoog...
Met name de terugkoppeling heb ik als zeer plezierig ervaren.
Er was sprake van een hoog inlevingsvermogen en met de tips en adviezen kon ik echt wat!

geen verbetertips

Ik heb het als positief ervaren. Het gesprek naar aanleiding van het resultaat heb ik als zeer prettig ervaren. De coach hield mij een spiegel voor waardoor ik meer over de toekomst en carriere ben... Ik heb het als positief ervaren. Het gesprek naar aanleiding van het resultaat heb ik als zeer prettig ervaren. De coach hield mij een spiegel voor waardoor ik meer over de toekomst en carriere ben gaan nadenken.

De evaluatie en de snelle terugkoppeling.

Rianne Teunissen United4you

Open en direct

Laagdrempelig en mensgericht

verwachtingen managen

United4You

Mijn ervaringen zijn positief.

de verbanden die gelegd kunnen worden nav de scan

n.v.t.

Goede nette ontvangst. Prima uitleg en fijne rustige kamer om test af te werken. Lunch was goed verzorgt.

Communicatie, planning, contact via telefoon en mail.
Ook op de dag zelf, al had ik door omstandigheden te maken met twee personen verliep dit prima.

Wim Oude Nijeweme

Ik ben keurig ontvangen en heb vooraf duidelijke informatie over het assessment ontvangen. Ook de tekst en uitleg met betrekking tot de uitkomsten was duidelijk. Afstemming van de conclusies heeft... Ik ben keurig ontvangen en heb vooraf duidelijke informatie over het assessment ontvangen. Ook de tekst en uitleg met betrekking tot de uitkomsten was duidelijk. Afstemming van de conclusies heeft correct plaatsgevonden. Ik heb het zelf als uiterst plezierig ervaren direct de uitkomsten te ontvangen.

Direct de uitkomsten face to face te kunnen bespreken.

Eigenlijk niet

Fijne, doelgerichte en in mijn geval vooral ook intermenselijke benadering.

Zie algemene beoordeling

Weet niet

Anita Beld / Adwise Internetmarketing

Ontzettend fijne en betrokken mensen bij FlowPeople. Voelt als 'een warm bad'.

Fijne en open sfeer waarin een totaal met elkaar onbekende groep snel samen handelt en acteert.

Het was een prachtige middag met veel nuttige informatie; ik miste alleen de link naar het thema "tussen wens en waan". Ik heb niet het gevoel dat de geboden inhoud daar iets aan bijgedragen heeft.... Het was een prachtige middag met veel nuttige informatie; ik miste alleen de link naar het thema "tussen wens en waan". Ik heb niet het gevoel dat de geboden inhoud daar iets aan bijgedragen heeft. Niettemin is een zeer fijne middag geweest.

CSG Het Noordik; W. Drenth

Een prima partner in het beste uit je personeel halen

Inlevingsvermogen. Kennis van de werkomgeving van betrokkenen en hoe ze hun eigen effectiviteit kunnen vergroten terwijl het plezier in het werk toeneemt.

Nog meer verdiepen in de specifieke onderwijscultuur