Informatieverstrekking
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Joyce Roescher

Ik beschouw het als een voorrecht hieraan te hebben mogen deelnemen. Het geeft zowel de werkgever als de werknemer een gied beeld van de mogelijkheden.

Zeer mooi competentiemodel, to the point en zeer treffend.

Nee

Zeer prettig contact, goed inlevingsvermogen, deskundig.

gelijkwaardig gesprekspartner. samen doen. je snel op je gemak voelen. open.

Arnout Bulthuis, Rabobank

Zeer positieve ervaring. Veel ruimte voor eigen inbreng en veel belangstelling voor de persoon an sich!.

goed luisteren naar de persoon en begrip voor de situatie van de persoon

meerdere landelijke locaties om de reistijd voor zowel coach als trainee te verkorten

Er werd goed de tijd genomen bij de bespreking. Er werd ook goed uitgelegd en een relatie gelegd met de persoonlijke geschiedenis en omstandigheden.

Erg persoonlijk, positief kijken naar persoonlijke eigenschappen.
Goed gericht op de werkpraktijk.
Erg persoonlijk, positief kijken naar persoonlijke eigenschappen.
Goed gericht op de werkpraktijk.
Er werd ook uitgelegd hoe een en ander samenhing met b.v. de persoonlijke geschiedenis en omstandigheden

Info geven over hoe/wat je zou kunnen verbeteren voor meer evenwicht in je persoonlijkheid of functioneren

ROC van Twente

Positief, professioneel

Luisteren naar de wensen van de klant.

Edith Altena ROC Haarverzorging

Ik vond het een zeer prettige ervaring. Het is goed om eens stil te staan bij de manier waarop je 'de dingen'aanpakt en weer eens onder de loep neemt waarom. Het was voor mij zeer herkenbaar en ik... Ik vond het een zeer prettige ervaring. Het is goed om eens stil te staan bij de manier waarop je 'de dingen'aanpakt en weer eens onder de loep neemt waarom. Het was voor mij zeer herkenbaar en ik zag mijn valkuil mooi in beeld komen. Dit daagt mij uit om hier extra aandacht aan te besteden.

Erg goed en duidelijk in beeld gebracht wat de uitkomsten waren.

Waarschijnlijk komt het nog maar ik zou graag willen weten wat er nu verder met de testuitslagen gebeurd. Dat er wordt gekeken naar de samenstelling van ons team en of dit sterk is of specifieke... Waarschijnlijk komt het nog maar ik zou graag willen weten wat er nu verder met de testuitslagen gebeurd. Dat er wordt gekeken naar de samenstelling van ons team en of dit sterk is of specifieke aanvulling nodig heeft....

Anke Arkink

Heel fijn.

Ik vond het heel mooi dat het zo herkenbaar was. Dus heel kloppend.

Nee geen

Heel positief, ik heb een goed gesprek gehad! De medewerker heeft veel kennis van zaken en heeft de uitkomsten helder/duidelijk uitgelegd!!

Zeer prettig en ook zeer nuttig

prettig gesprek met je eigen kenmerken als hoofdonderwerp. Zo persoonlijk, dat maakt dat het zeer intrigerend werkt. Alles is goed uitgediept en je zwakke kanten zijn na het gesprek zelfs een stukje... prettig gesprek met je eigen kenmerken als hoofdonderwerp. Zo persoonlijk, dat maakt dat het zeer intrigerend werkt. Alles is goed uitgediept en je zwakke kanten zijn na het gesprek zelfs een stukje verbeterd!

Lone Jørgensen ROC Van Twente

Prettig en verhelderend.

ik vond de terugkoppeling op de uitslag zeer prettig en positief geformuleerd