Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Paul Bossink - Hodes Bouwsystemen B.V.

Open ontvangst waarin:
* een duidelijke uitleg
* op gemak gesteld
* volledig de ruimte gekregen om verhaal te doen
* goede feedback

zie "algemene ervaringen"

nee

Raad van Toezicht De Klaampe te Westerhaar

Vanaf het eerste gesprek tot nu toe is er heel open en direct met uw organisatie gecommuniceerd. Dit is door de Raad van Toezicht als zeer prettig ervaren. In een kort tijdsbestek is de werving en... Vanaf het eerste gesprek tot nu toe is er heel open en direct met uw organisatie gecommuniceerd. Dit is door de Raad van Toezicht als zeer prettig ervaren. In een kort tijdsbestek is de werving en selectie tot stand gekomen en zijn de gesprekken gevoerd. De uitkomsten van de assessments zijn helder en duidelijk verwoord. De leden van de Raad van Toezicht kregen een duidelijk beeld van de 2 kandidaten, waardoor de juiste keuze goed gemaakt kon worden.

- begeleiding gedurende het gehele traject van werving en selectie door RvT als erg prettig ervaren
- uitkomst assessment goed verwoord, rapport helder

- we kunnen geen verbeterpunten of tips aandragen, daar we tevreden zijn wat betreft de werkwijze van flowpeople.

Hans Stalknecht

Positief, vakkundig, degelijk, persoonlijk

Vakkundig en toegankelijk

Jan van Ulst

Deskundig en integer

De afstemming en communicatie was vlot en snel.

De aanbevelingen, tips en concrete ontwikkelpunten vond ik tegen vallen. Had dieper en breder uitgewerkt mogen zijn.

Reactie FlowPeople:

Omdat deze review voor ons ongebruikelijk lage scores laat zien, hebben wij telefonisch contact opgenomen met deze kandidaat, die bij ons bureau aan een kort assessment heeft deelgenomen, in... Omdat deze review voor ons ongebruikelijk lage scores laat zien, hebben wij telefonisch contact opgenomen met deze kandidaat, die bij ons bureau aan een kort assessment heeft deelgenomen, in opdracht van zijn werkgever. Hij was erg tevreden over de ontvangst, de behandeling, de testen, gesprek en analyse, maar had graag uitgebreide handvatten en beschrijving van situaties aan de hand van zijn ontwikkelpunten op schrift willen ontvangen. Nu beperkte zich dit, naast de analyse en bevindingen, tot een aantal kernpunten en mogelijk te nemen ontwikkelacties, conform de aan ons verstrekte opdracht. De verwachting hieromtrent van de deelnemer enerzijds en de met opdrachtgever afgesproken opdracht / dienst anderzijds, liepen op dat punt uiteen. We hebben de deelnemer bedankt voor zijn feedback en zullen deze gebruiken om dit deel van het proces in de toekomst scherper te monitoren.

Jelle van Egmond, Hegeman+

Top op heden prima. Korte lijntjes, prettige communicatie en waardevolle cursussen.

Ik vind de praktische relevantie hoog. Met zeer concrete praktijkvoorbeelden wordt de koppeling tussen theorie en praktijk goed gelegd. Toch mag het theoretisch gezien wel iets meer diepgang hebben,... Ik vind de praktische relevantie hoog. Met zeer concrete praktijkvoorbeelden wordt de koppeling tussen theorie en praktijk goed gelegd. Toch mag het theoretisch gezien wel iets meer diepgang hebben, zonder daarbij ten koste te gaan van de praktische relevantie.

Bij de recente cursus communicatieve vaardigheden werd de transactionele analyse theorie op een uitstekende wijze toegepast, deelnemers waren hier lyrisch over. Ik vond het jammer dat dit bij de Dag van de Veiligheid relatief weinig aan de orde kwam.

Blijf je focus leggen op praktische relevantie i.c.m. toepasselijke theorie.

Zeer vriendelijk, laagdrempelig en zeer vakkundig

Kundigheid, klant- en servicegerichtheid,

Rentree

Professioneel, denken mee.

klantgericht

nvt

United4you

Persoonlijke en rustige aanpak. Het vermogen om in relatief korte tijd beweging en bewustzijn in gang te zetten.

neen

Margreet ter Steeg

In 2015 heb ik een assessment & een coachingstraject gevolgd. Dit heeft mijn verwachtingen overtroffen en mij veel handvatten gegeven voor de toekomst. Ik zal FlowPeople zeker aanbevelen in mijn... In 2015 heb ik een assessment & een coachingstraject gevolgd. Dit heeft mijn verwachtingen overtroffen en mij veel handvatten gegeven voor de toekomst. Ik zal FlowPeople zeker aanbevelen in mijn omgeving.

Deskundige & integere medewerkers waardoor ik een erg goed gevoel heb gekregen.

Geen.