Informatieverstrekking
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Ernst van Holten

Vriendelijk ontvangst maar de geboden testen sloten nauwelijks aan met de realiteit. Meerdere persoonlijkheidstesten gemaakt evenals intelligentietesten. In mijn ogen worden er te snel conclusies getrokken terwijl bepaalde variabele onvoldoende bevraagd werden.

Mooie locatie en een rustige plek om de toetsen in te vullen. Het model wat gebruikt werd kan veel toegevoegde waarde hebben voor verscheidene bedrijven.

de toetsen laten op het gebied van validiteit en betrouwbaarheid nog wat te wensen over.

Reactie FlowPeople:

Naar aanleiding van deze beoordeling hebben wij contact met de heer van Holten opgenomen. Daarover was hij positief verrast, omdat er, zoals hij zei 'bij andere bedrijven nooit een reactie komt op een kritische beoordeling'.
Wij hebben besproken wat de achtergrond is van de relatief lage score. Een aantal aannames is namelijk niet juist, omdat FlowPeople werkt met gevalideerde testmethoden. Op 1 aspect bleek volgens ons telefonisch overleg de uitslag van de test op het oog af te wijken van eerdere door de heer van Holten uitgevoerde tests. Of dit een reel afwijking, is zo niet aan te geven. Het zou ook een kwestie kunnen zijn van verschillende definities. Wij hebben de heer van Holten aangeboden om kostenloos de eerder elders gemaakte testen en de uitslagen van onze testen te analyseren en te vergelijken, inclusief de achterliggende definities van competenties. Daartoe zal de heer van Holten ons de eerdere testuitslagen toezenden. De analyse en vergelijking worden daarna besproken met de heer van Holten.
De heer van Holten toonde zich uitermate tevreden met dit voorstel.

Score voor FlowPeople: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: