Joke

Toppie en vol lof over de plaatsing van de vloer. Service in de winkel ook dikke prima

Christiaan

Prima voor als je zoek bent naar een PVC vloer. Firma Floorsite doen wat ze beloven en staan voor je klaar.

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een 80m2 visgraat vloer en vonden Floorsite. De nieuwe showroom ziet er subliem uit (het was nog niet helemaal af, maar er werd hard gewerkt) We werden tussen het... Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een 80m2 visgraat vloer en vonden Floorsite. De nieuwe showroom ziet er subliem uit (het was nog niet helemaal af, maar er werd hard gewerkt) We werden tussen het klussen door goed geholpen en ook onze telefonische vragen werden altijd netjes beantwoord

Janneke Bove

Vanuit Utrecht was de showroom snel te bereiken. Personeel wat goed op de hoogte was van de laatste trends en technieken.

Suusje

Wij werden goed onthaald met een kopje koffie en kregen goed advies, uiteindelijk erg tevreden met de nieuwe vloer op zolder.

Luuk

Wij kwamen voor een laminaat vloer maar werden verliefd op de boomstamtafel en stoelen. Deze staat nu mooi in onze woonkamer. Super blij hier

Egberts

Wij waren opzoek naar een pvc visgraat vloer en kwamen bij Floorsite terecht. Wij hebben een pvc vloer besteld en hij wordt deze week gelegd, tot nu toe erg te spreken over Floorsite

Lindert V.

Wij zijn erg goed geholpen in de winkel ook al was die nog niet helemaal af. Duidelijk assortiment en goede servic

Pien

Wij zijn goed geholpen in winkel. Het was een stukje rijden maar we kregen een tip om even langs het oude Speelgoed en Ambachten museum te gaan in Terschuur en dit vond vooral ons zoontje erg leuk.