familie Rozendaal

Onlangs onze tweede vloer gekocht voor ons nieuwe huis in Wageningen. De vloer die wij als eerste gekocht hebben ligt nog in ons oude huis en wij wilden graag dezelfde vloer in ons nieuwe huis.... Onlangs onze tweede vloer gekocht voor ons nieuwe huis in Wageningen. De vloer die wij als eerste gekocht hebben ligt nog in ons oude huis en wij wilden graag dezelfde vloer in ons nieuwe huis. Wederom bedankt Floorsite. Groetjes familie Rozendaal

Wingelman

Prima en degelijk product. Ook de extra geleverde vloer olie is van uitstekende kwaliteit

D. Smid

Goede en vriendelijke mensen, die natuurlijk ook fouten maken. Ik kreeg de verkeerde plinten geleverd, maar de volgende dag had ik de goede plinten al in huis. Super service!

Kaitlyn B.

Zeer goed geholpen via de e-mail en later in de winkel. Wij hebben voor ons gevoel een mooi deal kunnen maken met Floorsite. De vloer wordt volgende week geleverd.

Daimy M

Goede service en goedkoop, o ja en vriendelijke man in de showroom

H. Holt

25 pakken laminaat besteld. De bezorger zette de pakken netjes in de schuur omdat wij even niet thuis waren.

Marlie

Wij zijn erg tevreden over de communicatie met Floorsite medewerkers. Ze zijn geduldig, behulpzaam en denken graag mee! Ga zo door!

Wij hebben een ondervloer bij Floorsite gekocht en zijn te spreken over de kwaliteit. De vloer klinkt nu veel minder schel.

Rinke Remkes

Wij kwamen voor een laminaat vloer van FL-Floors en kregen nog wat handig advies over het zagen van planken in de hoekjes en verwarmingsbuizen, handig. Nogmaals bedankt.

Silvano

Bedankt Floorsite, super snel geleverd