S. Dirksen

Wij hebben gekozen voor een geborstelde eiken vloer, en vinden de vloer nog steeds super mooi.

Dolf Pijlman

Het bedrijf gebruikt mooie materiaal en de afwerking in de showroom is mooi. Wij werden snel en vakkundig geholpen. De keuze was door ons daarom ook snel gemaakt. Nogmaals hartelijk bedankt

Daan

De geleverde ondervloer is makkelijk op maat te maken zoals in de winkel verteld was. De vloer ziet er mooi uit. bedankt voor het advies

M Wolter

Moderne winkel met alle producten die snel leverbaar zijn. Kortom een goede ervaring voor ons met Floorsite

Femke Harte

Een prettige zaak, vriendelijke mensen. goede service

Mijke

Vriendelijk personeel en de extra planken voor bij ons de in hal waren zo besteld en geleverd.

G Klaasen

Het voelde direct goed. Wij werden vriendelijk opgewacht en van koffie voorzien. Naast de goedkope prijzen vinden wij klantvriendelijkheid ook erg belangrijk! Bedankt Floorsite

Doreen

Mooie producten en erg veel keuze. Het was even zoeken maar we hebben toch voor een grenen vloer gekozen. De tips die wij kregen waren erg handig en hebben zeker geholpen. Dank je wel

Hier spreekt een tevreden klant, over de lange termijn kunnen wij nog niet oordelen maar door service raden wij Floorsite in ieder geval aan! 👍

M. Coning

Alles is naar wens verlopen, vanaf het bezoek aan de showroom tot de bezorging en het leggen van de vloer.