Informatie over diensten
Eenvoud installeren widget
Aanbod functies
Support
Snelheid support

Veel te veel vragen over een bedrijf, geen mogelijkheid om deelbeoordelingen achterwege te laten of op NVT te zetten, ondoorzichtige "huisregels". Illegaal gebruik maken van data van bedrijven over...

Je houden aan AVG, feedbackitems optioneel maken.

Beste beoordelaar,

Bedankt voor je feedback. Jammer dat je deze conclusies trekt zonder even contact met ons op te nemen. Je kunt binnen het beoordelingsformulier altijd kiezen voor NVT. Misschien is je dit ontgaan bij het invullen van een review.

Feedback Company is op zich op dit moment aan voorbereiden op de AVG, de aanpassingen worden voor mei, wanneer deze wetgeving ingaat, volledig doorgevoerd. Onze huidige dienstverlening is in mei 2017 nog onder de loep genomen door het ACM (Autoriteit, Consument & Markt) je kunt er dus zeker van zijn dat er nooit misbruik wordt gemaakt van persoonsgegevens die jij achterlaat in onze feedbackformulieren.

Neem gerust contact met me op om je feedback te bespreken indien er onduidelijkheden zijn. Je kunt vragen naar Michelle.
Een prettige dag toegewenst.

Faber Elektro Service

Ik heb zojuist gechat ivm wat wijzigingen in ons account. Direct contact via de chat en snel en duidelijk geholpen.
Dit werkt perfect. Dank!

Kevin

Slecht! Twee keer een review ingestuurd maar ze plaatsen het simpelweg niet op hun site! SLECHT DUS!!!

Gewoon plaatsen van reviews, ook al zijn ze slecht!

Goedemiddag Kevin,

Ben je op de hoogte van onze on-hold termijn van 7 dagen? Jouw beoordeling staat op dit moment nog op de status on-hold, dit geeft het bedrijf de mogelijkheid om contact met je op te nemen en jouw feedback in behandeling te nemen. Na 7 dagen wordt je review alsnog geplaatst. Alvast bedankt voor je geduld. Bij vragen kun je mailen naar support@feedbackcompany.com

MB

Als er een minder goed review geschreven wordt komt deze niet online. De Feedback company plaatst de review pas na 5 dagen. De leverancier heeft dan vijf dagen de tijd om "de kou uit de lucht te...

Eerlijke en transparant communiceren. Dat is immers de branche waarin u werkzaam bent. Geef in uw communicatie duidelijk aan dat u slechte reviews pas na vijf dagen plaatst of helemaal niet als er zaken worden opgelost. U bent toch een review bedrijf en geen veredelde klantenservice? U krijgt een onvoldoende in plaats van zeer slecht omdat ik uw bedrijf ook mag reviewen.

Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Wij bieden vooral consumenten de gelegenheid om hun klacht netjes opgelost te laten worden wanneer zij ontevreden zijn. Tenslotte worden we daar uiteindelijk allemaal beter van. Zo heeft onze klant een constante thermometer over het functioneren van zijn organisatie, en de consument een direct kanaal om te laten weten hoe iets beter kan. We werken aan een tool waarin jij de historie van een review kunt teruglezen, dit betekent dat wanneer een review wordt aangepast, ook de eerder geschreven reviews zichtbaar blijven. Dit is in ons oogpunt een teken van transparantie. Onze reviews worden nooit zomaar uit ons systeem verwijderd. Wij bieden een stukje software aan onze klanten, hierin worden positieve, en juist ook negatieve reviews verzameld. Niemand vind een 10/10 een geloofwaardige score. Hier werken wij dan ook niet aan mee.

Hermen

Handige website, en lijkt goed opgepakt te worden door Google!

Skichalets.nl

Ik vind het een hele fijne organisatie die inderdaad ook z'n naam waar maakt met een zeer goede feedback.

Ervaring in enkele zinnen

Goed service, zeer snelle reactie en aardige mensen die er werken en professioneel.

IPcam-shop B.V.

Prima bedrijf. Al klant sinds het eerste uur!

Ervaring in enkele zinnen

Doen wat ze beloven, no nonsense, pro-actief!

Slechte review geplaatst over kentekenplaatdrukken.nl(klant van jullie). Meer dan 5 dagen gewacht maar review wordt niet
geplaatst. Alleen maar positieve reviews te lezen. Inmiddels aangifte...

Ervaring in enkele zinnen

Bedrijf doet niet wat het zegt te doen. Controleert de reviews en plaatst alleen de positieve. De klant is koning!!

Kim

Na een goede samenwerking was ik helaas net te laat met het opzeggen van mijn contract terwijl ik ging stoppen met mijn webshop. Helaas was meedenken, klantvriendelijkheid en een oplossing bedenken...

Ervaring in enkele zinnen

Weinig meedenkend en als er op deze manier geld moet worden verdient straalt dat ook niet echt vertrouwen uit...

Goedemiddag Kim,

Wat vervelend dat jij te laat was met je opzegging. Ik begrijp dat het niet prettig is om voor iets te betalen wat je misschien niet lang meer gaat gebruiken, echter kunnen wij opzeggingen die te laat binnenkomen niet accepteren. Het gaat hier niet om het verdienen van extra geld, maar om voorwaarden die wij opstellen en waar onze medewerkers zich aan dienen te houden. Ik hoop op je begrip hiervoor.

Belachelijke prijsverhoging, 0 loyaliteit richting de klant.

Ervaring in enkele zinnen

Prijsverhoging van 65%! Niet mee akkoord gegaan. Alle vergaarde reviews van de afgelopen 6 jaar hebben ze meteen maar verwijdert.

Goedemorgen Eforyou,

Wat jammer dat je niet akkoord bent met de prijswijziging. Wij zijn van mening dat deze op zijn plaats is, aangezien wij in 10 jaar tijd onze prijzen niet hebben verhoogd, en nu alsnog €10 euro minder betaald dan bij welke concurrent dan ook. Je kunt natuurlijk altijd kiezen voor ons Freemium pakket, dit is een geheel gratis pakket. Jouw reviews zijn niet uit ons systeem verwijderd, ze blijven altijd tot 1 jaar na datum bewaard. Wanneer je deze wilt ontvangen kunnen wij altijd een export voor je maken, je krijgt al je verzamelde reviews bij ons dan in den Excel bestand, en kunt hiermee doen wat jij wilt.