Klantenservice
Feedback tool

Ik geef 5 sterren omdat ik tot zover zeer tevreden ben over zowel het product als het contact met Feedback Company. Tot vandaag.
Ik maak gebruik van het Freemium pakket, gratis. Dat is heel...

Beste,

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons, wij willen de situatie wel graag toelichten.

De bedrijven die een freemium pakket gebruiken zijn inderdaad de kleinere partijen en daar hebben we dan ook rekening mee gehouden toen wij gingen nadenken over onze freemium klanten.
Na meerdere jaren een gratis pakket aan te bieden hebben we de keuze gemaakt om een kleine bijdrage te vragen voor dit kleine pakket. Je betaalt dan niet voor een voorheen gratis versie, nee, je kan ook onze Feedback Community inzetten.
Door gebruik te maken van ons product Feedback Community kan je reviews blijven verzamelen, blijven de verzamelde reviews bestaan én kan je gebruik maken van het value label dat Feedback Community aanbiedt! Dit label is een extra tool die je kan inzetten om het vertrouwen van jouw bedrijf te vergroten en krijg je een podium om de waarde van jouw bedrijf te tonen. Dit alles voor een kleine administratieve bijdrage van 5,00 per maand.

Mocht je meer informatie willen dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen via mail: helpdesk@feedbackcompany.com of bel: 085 27 363 20.

Wedak

Fijn bedrijf om mee te werken, handige tools en goede klantenservice.

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor jouw positieve review!
Goed om te horen dat je tevreden bent 😊

Marvin

Sinds enkele maanden werk ik met Feedback Company om reviews te verzamelen. De service en communicatie is erg goed, evenals de video demonstratie van de tool en mogelijkheden. Enig verbeterpuntje is...

Dick Holzhaus

Ik heb feedback gegeven op Houthandel online. Vanzelfsprekend moet je dan akkoord gaan met de voorwaarden van een bedrijf dat geld verdient aan het verhandelen van persoonsgegevens , maar we hebben...

Beste Dick,

Bedankt voor jouw Feedback.

Na aanleiding van jouw review hebben we direct uitgezocht wat er fout is gegaan. Je hoort gewoon een verificatiemail te krijgen wanneer er een review is achtergelaten. Hierover hebben we je direct gemaild maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen.

Het blijkt dat je per ongelijk hij het emailadres de .nl bent vergeten, helaas kon er daarom dus geen automatische mail verzonden worden door ons systeem. Nu we het e-mailadres hebben weten te verifiëren is deze eerder geschreven review handmatig doorgedrukt. Deze review staat nu gepubliceerd op de review pagina van het bedrijf.

Overigens benoem je dat wij geld verdienen aan het verhandelen van persoonlijke data. Wij zijn er juist trots op dat wij een onafhankelijke review partij zijn die persoonlijke data niet doorverkoopt, maar enkel gebruiken om ons eigen werk te kunnen doen (bewerkstelligen dat reviews echt zijn en die online weergeven voor andere consumenten). We vinden het dan ook jammer om te lezen dat je wel zo over ons denkt.

Als u nog vragen hebt schroom niet om te reageren via deze mail (contact@feedbackcompany.com) of ons even een belletje te geven op 085 27 363 20, dan helpen we je graag verder 😊

Adem

Als eerst een gesprek gehad(kennismakingsgesprek) en daar een uitgebreid uitleg gekregen van de FEEDBACK COMPANY systeem. We zouden een offert ontvangen aan de hand van onze gesprek, dat gebeurde...

Goedemorgen Adem,

Dank voor je feedback!

Onze excuus dat je niet direct een offerte van ons hebt mogen ontvangen. Dit is zeker iets wat wij gaan oppakken zodat wij het proces na een demo gestroomlijnder kunnen laten verlopen en er altijd een offerte en opvolging is, zelfs wanneer het wat drukker is.

Wij kiezen ervoor om consumenten en bedrijven ons te laten beoordelen via ons systeem en Google, wij kiezen alleen niet voor een samenwerking met Trustpilot. De reviews die bij hen zijn geschreven schetsen voor ons dan ook niet een duidelijk beeld van Feedback Company, maar we houden deze site goed in de gaten. Dank voor de tip!😊

Feedback Company.

We hebben het pas net! Maar ziet er goed uit

paul italy

Snert systeem
als je niet positieve feedback achterlaat dan krijgt het betreffende bedrijf 5 dagen om contact met je op te nemen
ik wil misschien helemaal geen contact
een...

Goedendag Paul,

Dankjewel voor je feedback!

Wij hanteren inderdaad een on hold periode van 5 werkdagen wanneer een beoordeling negatief is. Wanneer de on hold periode verloopt publiceren wij de review gewoon bovenaan de reviewpagina als vandaag geschreven review, wel zo transparant! 😊

Er is altijd een mogelijkheid dat onze klant contact opneemt met de schrijver of schrijfster van een review, dit kan met een positieve en niet-positieve beoordeling, dit leggen wij het bedrijf zelf neer.

Je feedback gaat zeker niet onopgemerkt aan ons voorbij, deze gaan we intern bespreken voor eventuele verbeteringen.

Dave

Advies ingewonnen over pakket upgrade. Blijkt dat het advies en expertise toch niet het gewenste resultaat behaalde en zodoende bleek het advies dus ook verkeerd te zijn. Oplossing, een nieuwe...

Beste Dave,

Bedankt voor je feedback.

Wij betreuren het dat jij niet tevreden bent over de gang van zaken. Helaas is het bij Feedback Company alleen mogelijk om te upgraden voor 3 maanden, omdat onze contracten per 3 maanden lopen. Doordat wij hier jammer genoeg geen akkoord op hebben mogen ontvangen heeft de upgrade niet plaatsgevonden.

Het is wel mogelijk om voor 3 maanden te upgraden en meteen weer te downgraden naar het oude pakket zodat je voor 3 maanden de extra uitnodigingen tot je beschikking hebt. Als je hier alsnog interesse in hebt horen wij dit graag.

Het is bij Feedback Company overigens wel mogelijk om een export van je reviews te krijgen om over te stappen naar een andere partij.

Je kunt contact met ons opnemen via 085 273 6320 of mailen naar helpdesk@feedbackcompany.com.