Hans van der Kroft

Ervaring in enkele zinnen

Een slechte review geplaatst over Deurmarkt.com en deze wordt (vooralsnog) niet geplaatst aangezien zij 5 dagen de tijd krijgen om erop te reageren. Zeer kwalijke zaak dat een review niet direct wordt geplaatst. Dit is CENSUUR!!

Goedemorgen Hans,

Bedankt voor je feedback over onze dienstverlening. Onze tool is bedoeld om klant en consument met elkaar te verbinden. Immers, wanneer jij een klacht hebt en daarom een review schrijft, wil je dat deze word behandeld en opgelost. Niemand is gebaat bij een onbevredigend resultaat, daarom sporen wij onze klanten aan om een passende oplossing te zoeken met de consument. Uiteraard wordt een negatieve review, wanneer geen oplossing is gevonden, gewoon bovenaan de lijst van reviews geplaatst. We werken aan een systeem waarin zowel oude als herschreven reviews zijn te zien. Zo kan een consument altijd de historie van de review teruglezen, ook wanneer deze herschreven is. Dit maakt het nóg transparanter, en daar staan wij als Feedback Company voor. Ik hoop dat dit het verhaal wat verduidelijkt, Bedankt voor je mening, hiermee kunnen wij onze dienstverlening steeds beter laten aansluiten op wensen van zowel klant als consument.

Feedback Company

Prima service! Ben zeer tevreden!

Ervaring in enkele zinnen

Mooie producten en ben zeer tevreden met uw service!

Arjen

Onderdeel van Achmea?

Ervaring in enkele zinnen

Wij maken gebruik van het Feedbacksysteem van de Feedback Company. Wij hebben veel goede reviews en dat geeft potentiële klanten het vertrouwen om bij ons te bestellen. Helaas breidt de Feedback Company de dienst nu uit met een onnodig aankoopverzekeringsproduct. Meedoen is niet verplicht maar niet meedoen is natuurlijk niet verstandig omdat dit straks – mede dankzij de Feedback Company - de nieuwe norm is. Het is nu nog gratis maar ik vrees dat dit op termijn leidt tot hogere abonnementskosten. De Feedback Company heeft zich hiermee voor het karretje van de verzekeraars laten spannen en dat kost ALLE webwinkeliers straks heel veel geld.

Goedemorgen ,

Bedankt voor je feedback, wat jammer dat de dienstverlening voor jou niet direct van toegevoegde waarde lijkt. De aankoopverzekering is vooral in het leven geroepen om de consument nog makkelijker te overtuigen bij jouw winkel een aankoop te doen. Wij willen de consument het gevoel geven dat je bij een website met het Buy Smart Shield van Feedback Company 100% veilig kunt winkelen, omdat je aankoop verzekerd is en je gebruik kunt maken van aflevergarantie. Je weet dus altijd zeker dat je pakketje aankomt, en dat wanneer dat niet zo is, je het aankoopbedrag terug kunt vorderen. Hierdoor worden we niet alleen een betrouwbaar merk voor B2B, maar versterken we onze positie ook bij de consument. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. Bedankt voor je terugkoppeling over onze dienstverlening. Juist door dit soort feedback kunnen we deze zoveel mogelijk op je behoeften laten aansluiten.

De tool werkt goed. Prettig in gebruik. Alleen is de connectie met google niet goed. Ik voldoe al een paar maanden aan alle eisen maar krijg geen sterren in google.
Wordt aan het lijntje...

Ervaring in enkele zinnen

Komen hun afspraken niet na. En communiceren niet.

Goedemorgen reviewschrijver,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de terugkoppeling die je gegeven is tijdens onze tijdelijke storing. Je zult zien dat je Google sterren inmiddels weer zijn verschenen en de kwestie is opgelost, toch gaan wij ons uiterste best doen ervoor te zorgen om sneller op je mails te reageren wanneer dit niet het geval is geweest. Goed om te horen dat u blij bent met het gebruik van de tool, onze Google feed is zodanig aangepast dat wij ervan overtuigd zijn dat het 'uitvallen' hiervan niet meer tot de opties behoort in de toekomst. Ik hoop dat dit je wat vertrouwen teruggeeft in onze dienstverlening en wij als Feedback Company hopen je nog lang te kunnen helpen bij het verzamelen van reviews.

Feedback Company

Mintlight

Goed!
Vriendelijk geholpen met de installatie in Wordpress. Tool is recht door zee en gemakkelijk in gebruik.
Tot zo ver dus zeer tevreden!

Ervaring in enkele zinnen

Snel en vakkundig geholpen!

Ik verkoop lampen :-)

In het begin had ik moeite om het WordPress widget weekend te krijgen. Ondersteuning hierbij was moeizaam. Uiteindelijk wel gelukt.

Later problemen met de structured data die door...

Zie hierboven

Kunst

stofzuigerzakken-online

Prima bedrijf om beoordelingen mee te verkrijgen

Ervaring in enkele zinnen

wij gebruiken met ons bedrijf saroparts - https://www.stofzuigerzakken-online.nl al geruime tijd de feedback tool van feedback compagny. Het bevalt ons erg goed.

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

huishoudelijke onderdelen. stofzuigerzakken - onderdelen - koolstoffilters - koffiezetapperaten enz

Harm

Dat de Feedback company er voor de ondernemer is en niet voor de consument.

Ervaring in enkele zinnen

Ik heb bij twee verschillende bedrijven meegemaakt (die volgens de Feedback company ongelooflijk goed scoorde) dat ik wel uitgenodigd werd om een beoordeling te geven wanneer de bestellingen vlekkeloos liepen. Echter, bleef die uitnodiging weg zodra er leverings- of andere problemen waren. Omdat ik zelf ook ondernemer ben wilde ik toch deze bedrijven laten weten tegen welke problemen ik op liep. Daarom zocht ik in de mail eerdere uitnodigingen op zodat ik deze bedrijven alsnog een beoordeling kon geven. Helaas hebben deze uitnodigingen een vervaldatum. Je kunt wel een beoordelen geven maar deze worden niet geplaatst.

N.v.t

Beste Harm,

Bedankt voor je uitgebreide feedback.
We nemen je verbeterpunten mee in de verdere ontwikkeling van onze reviewtool.
Achter de schermen werken we continue aan het verbeteren van onze dienstverlening.

The Feedback Company

P Beckers

Misleidend platform, slechte reviews worden niet geplaatst.

Ervaring in enkele zinnen

Als een slechte review wordt gegeven heeft het bedrijf waar deze bij wordt geplaatst de mogelijkheid deze niet te plaatsen. Dat is geen transparante manier van feedback verzamelen.