Snelheid support
Aanbod functies
Support
Informatie over diensten

Joanneke teijken

Ik heb zojuist een review ingevuld over textielhuis. Daarin kwam de vraag voor over snelheid van de levering. Die heb ik zeer laag gewaardeerd. Maar dat lag niet aan textielhuis, maar aan de...

Zie hiervoor

Zie hiervoor.

N.v.t.

Hans

DEZE BEDRIJF IS OPLICHTER,ZE PLAATSEN OP INTERNET GOEDER REVIEW WEL MAAR SLECHTE REVIEW HEEL ZELDZAAM PLAATSEN

123rijden

1 jaar bij feedback gezeten. Nu door omstandigheden geen samenwerking meer nodig, althans met een jaartje weer wel.
Pure starheid omdat ik niet op tijd heb opgezegd, moet ik voor een heel jaar...

Ontzettend stug bedrijf.
Willen blijkbaar rijk worden door jaarcontracten.

Meedenken net een bedrijf en niet iemand voor Jan lul een heel jaar laten betalen..
Minder star zijn.

Rijschool

Bestratingsweb.nl

Al jaren 1 aansluiting, nu maar liefst 5 websites via Feedback Company!

Ervaring in enkele zinnen

Bestratingsweb.nl is al sinds 2015 klant bij Feedback Company. Nando heeft ons uitstekend geholpen om ook onze andere bedrijven aan te sluiten.

Insights/statistikeen delen met klanten? Bijvoorbeeld welke (type) vragen het goed doen. Op welke vragen krijg je de beste feedback?

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

Steenhandel (B2B) / Sierbestrating voor particulieren / Bestratingen en tuinaanleg / Dakterrassen en daktuinen / Binnenvloeren van gebakken klinkers

Hi Bestratingsweb!

Bedankt voor jullie positieve feedback en nuttige verbeterpunten :) We gaan zeker aan de slag met jullie suggesties. Bedankt dat jullie al zo lang klant zijn van Feedback Company. Fijn jullie al jaren van dienst te kunnen zijn.

Petra Schalk - de Jonge

Na wat onduidelijkheden betreft de plaatsing van een review heeft Feedback Company mij keurig benaderd en dit probleem professioneel opgelost. Top!

Goedemorgen Petra,

Wat fijn dat we je verder hebben kunnen helpen en je onduidelijkheden zijn weggenomen door onze medewerkers. Bedankt voor je positieve feedback over onze dienstverlening. :)

De Postergigant

Slecht!

Wij kregen een matige review van een klant, deze review was ook niet terecht omdat de klant zelf iets niet helemaal goed had gedaan terwijl alles duidelijk staat omschreven.

Weinig medewerking.

Betere service.

Reclame

Beste medewerker van De Postergigant,

Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.

In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback werd gegeven, jullie zelfs nog gecomplimenteerd worden in de behulpzaamheid, maar dat het systeem (naar zijn idee) niet helemaal optimaal zou werken.

Om ervoor te zorgen dat onze tool betrouwbaar is en blijft voor onze klanten en consumenten, zul je begrijpen dat wij erg terughoudend zijn in het verwijderen van beoordelingen als daar niet direct een aanleiding voor is.

We hopen op jouw begrip, mocht je nog contact op willen nemen dan mag dat natuurlijk altijd!

Team support.

Kees

Fijn geholpen door de Dames en Heren van de klantenservice

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je positieve feedback Kees! Daar zijn we erg blij mee :)

Mike

Zeer slecht, komen afspraken niet na..

slecht

Goedemorgen Mike,

Bedankt voor je feedback. Jouw account bij Feedback Company is onlangs gesloten omdat er met slechts 2 IP adressen & 2 mailadressen reviews werden achtergelaten. Hierdoor konden wij niet garanderen dat jouw klantbeoordelingen echt waren. Omdat transparantie naar consumenten toe essentieel is voor onze dienstverlening is jouw account bij Feedback Company afgesloten. Jammer dat je hierdoor ontevreden bent over onze service.

Een fijne dag toegewenst. Wij wensen je veel succes met je onderneming.

Het Support Team

Super! ik had wat moeite met het installeren van de widget, maar ben uitstekend verder geholpen door een support medewerker.

klantenservice was snel

Automotive

Frank Bemelman

Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat,...

Treurig

Kan zich beter opheffen. De wereld is dan beter af.

Beste Frank,

Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je je niet hebt kunnen vinden in een beslissing van onze financiële afdeling. Inmiddels heb ik contact gezocht met je via mail, ik hoop dat dit de situatie enigszins voor je verduidelijkt heeft. Wij wensen je alle goeds en succes met je webshop in de toekomst.

Het Support Team