Doopsuiker 't Muizeke

Steeds trouwe klant geweest bij Feedback Company tot nu helaas. Een klant van ons schrijft een review waarin we te lezen krijgen dat ze niet tevreden is over de geleverde bloempotjes omdat je... Steeds trouwe klant geweest bij Feedback Company tot nu helaas. Een klant van ons schrijft een review waarin we te lezen krijgen dat ze niet tevreden is over de geleverde bloempotjes omdat je verfsporen zou zien. Echter heeft deze klant hieromtrent nooit geen contact met ons gehad en krijgen wij voor klantvriendelijkheid 1,5 aftersales 1,5 reactiesnelheid 0,5 maar hier kan de Feedback Company blijkbaar niets aan doen? Blijkaar een eerlijke review volgens Feedback Company. Ik blijf bij mijn punt, een slechte review kan indien deze gegrond is en dit is deze niet in dit geval! Sorry ik ga niet betalen om ons als slecht te laten afschilderen...

Beste Doopsuiker ’t Muizeke,
Dank voor je review, jammer dat we zo laag scoren bij je.
Beste Doopsuiker ’t Muizeke,
Dank voor je review, jammer dat we zo laag scoren bij je.
We hebben inderdaad contact gehad over een review die je hebt ontvangen en wij hebben het advies gegeven die we kunnen geven. In eerder contact heb je dan ook aangeven je niet te kunnen vinden in de gegeven scores voor “aftersales” en “klantvriendelijkheid”, maar wij kunnen er niet voor kiezen om hierom de review te verwijderen of de review aan te passen. Het eindoordeel dat is gegeven blijft hetzelfde net als het feit dat deze klant ontevreden is en dat is voor ons het belangrijkst. De klant is ontevreden en ons advies zal zijn om met de klant in contact te treden hierover en de feedback die is gegeven vooral ten harte nemen. In onze opinie is vooral de tekstuele feedback iets waar een organisatie iets mee kan doen om zichzelf te verbeteren.
Het liefst zien we je niet als klant vertrekken, maar op dit moment is bovenstaand – en ons eerdere advies – wel het advies dat we kunnen geven.

Dominic

Doe wat met de Feedback van je klanten! Voor mensen die feedback geven is het niet duidelijk of ze nou 4,5 of 5 sterren geven. ze drukken op de 5e ster in de veronderstelling 5 sterren review te... Doe wat met de Feedback van je klanten! Voor mensen die feedback geven is het niet duidelijk of ze nou 4,5 of 5 sterren geven. ze drukken op de 5e ster in de veronderstelling 5 sterren review te geven, maar geven 4,5. Dit kost je je score als bedrijf. Meerdere malen deze Feedback bij de Feedback Company neergelegd. Laatste keer niet eens meer reactie.. Maar als je over je aantal invites heen gaat weten ze je direct te vinden om je abbo te verhogen.

Heb je verbeterpunten of tips?

Doe wat aan de duidelijkheid

Hallo Dominic,
Hallo Dominic,
Dank voor je review.
Volgens onze administratie hebben wij op 06/01/2022 voor het laatst contact gehad – via de mail – en hebben wij wel degelijk gereageerd op jouw reactie. Ons excuus mocht je deze niet hebben ontvangen.
Wij hebben je feedback ontvangen, maar door verschillende projecten die bij ons lopen hebben wij niet de mogelijkheid om direct jouw feedback op te pakken. Je feedback wordt zeer gewaardeerd, maar wij moeten gaan bepalen of we jouw voorstel kunnen en zullen verwerken. Hetgeen dat je bij ons dan ook hebt geopperd staat op onze backlog, maar ik kan geen directe belofte doen wanneer dit een realiteit wordt.
Feedback Company

K*t bedrijf, Kl*te bedrijf, expres gebruik ik deze termen omdat dit mag bij Feedback company; kopers mogen een bedrijf helemaal verrot schelden zonder ook maar een argument op te geven. Wij staan... K*t bedrijf, Kl*te bedrijf, expres gebruik ik deze termen omdat dit mag bij Feedback company; kopers mogen een bedrijf helemaal verrot schelden zonder ook maar een argument op te geven. Wij staan er als bedrijf goed voor en hebben een goed cijfer op Feedback Company, hier gaat het niet om en vinden bovendien dat klanten het recht hebben om hun klachten te uiten, dit zorgt voor scherpheid bij een bedrijf, maar een feedback als ''K*t bedrijf'' in de titel en verder geen argumenten geven in de omschrijving heeft niemand wat aan. Sowieso schelden zou niet mogen gebeuren.

Als eigenaar van mijn bedrijf heb ik Feedback Company gevraagd of dit wel mag en of er überhaupt gescholden mag worden, het antwoord van de medewerker was; ''Schelden wordt niet in de huisregels genoemd'' en dit mag dus gewoon.
Wellicht hebben wij het verkeerde pakket; bij een duurdere pakket zouden ze de feedback wellicht wel weghalen.

Dat er gesjoemeld wordt met feedbacks bij Feedback company is evident; Op hun eigen website scoren zijzelf een dikke 8.5, maar op Trustpilot een 1.8 zo'n groot verschil is niet te verklaren, dus als met al een Kl*te bedrijf (sorry voor deze term, maar het mag).

Heb je verbeterpunten of tips?

Wat aan de huisregels doen, en niet reviews weghalen bij duurdere abonnementen.

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Dank voor je review.
Wij komen vaker tegen dat onze gebruikers graag wat meer argumenten zouden zien bij specifieke feedback, bijvoorbeeld het woord “slecht” zouden ze graag meer informatie bij zien dan dit ene woord. Jammer genoeg kunnen wij de reviewschrijver niet verplichten om meer toelichting te geven dan gegeven. In zo’n geval zou een review dat alleen het woord “goed” bevat ook niet voldoende zijn als review. Dit geldt ook voor de woordkeuze, wij kunnen niet kiezen welke woorden een schrijver gebruikt, maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven.
Wij vinden het dan ook jammer dat je insinueert dat mocht je ons meer betalen dat wij dan een ander besluit hadden genomen over de review, maar je zult zien dat ook jouw review gewoon online komt te staan en blijft staan. Ook jij hebt het recht om jouw mening over ons te delen en je woorden te kiezen, wij kijken niet naar het bedrag dat je betaalt om te bepalen wat er met een gemelde review gebeurt.
Tenslotte kiezen wij er niet voor om met Trustpilot reviews te verzamelen en kiezen wij wel voor onze eigen tool. Wij hebben nog nooit iemand gevraagd om bij onze concurrent een review te schrijven en daarom staan daar alleen maar negatieve ervaringen en een enkele – op eigen initiatief geschreven – positieve review op.
Jouw organisatie heeft een hoog aantal reviews verzameld met een mooi gemiddelde, we willen je dan ook adviseren om een professionele reactie op de review te geven om de kwestie zo af te ronden.

Flevo Mobiel Dronten

Flevo Mobiel krijgt een dikke 10.
Zeer vriendelijke personeel met kennis van zaken en zeer klantvriendelijk met een goede service. Top!!

Hallo Flevo Mobiel Dronten,
Hallo Flevo Mobiel Dronten,
Dank voor je mooie review, maar wij hebben het gevoel dat deze niet voor ons is bedoeld. Of bedoel je "Flevo Mobiel geeft een dikke 10."? Of is de review voor Flevo Mobiel bedoeld?
Inmiddels hebben we via de mail contact met je gezocht, maar jammer genoeg hebben we hier geen reactie op mogen ontvangen om de review opgehelderd te krijgen.
Wij horen graag van je!

simons kozijnen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Beste simons kozijnen,
Dank voor je positieve beoordeling!

Leesbril.nl

Dit bedrijf snapt haar klanten niet, denkt niet mee met haar klanten en laten negatieve reviews toe die totaal niet relevant en opzettelijk schadelijk zijn en voornamelijk bedoeld om je bedrijf... Dit bedrijf snapt haar klanten niet, denkt niet mee met haar klanten en laten negatieve reviews toe die totaal niet relevant en opzettelijk schadelijk zijn en voornamelijk bedoeld om je bedrijf kapot te maken.....gewoon voor de lol of om onevenredig aan de oorzaak te treiteren. De controle en filtering op reviews en het oplossend vermogen van The Feedback Company laat zeer zwaar te wensen over. Ik ben niet tegen negatieve reviews maar tegen grove achterbakse leugens van reviewschrijvers ben ik wel.

Reviewschrijver zegt dat we een doorgeefluik zijn van Ali-Express.....een grove leugen en een belediging naar onze gerenommeerde Europese leveranciers van A-merken. Reviewschrijver zegt dat we oplichters zijn.....een grove leugen.....sinds 2001 bestaan en dan iemand oplichten voor €14,95....natuurlijk niet. Reviewschrijver zegt dat onze prijzen te hoog zijn......een grove leugen en een zware belediging. Dit is onacceptabel en onwaar en toch zegt The Feedback Company dat het een geverifieerde review is. Complete nonsens!

Heb je verbeterpunten of tips?

Beter naar klanten luisteren en beter filteren.

Goedendag Leesbril.nl,
Dank voor je review!
Goedendag Leesbril.nl,
Dank voor je review!
We vinden het jammer dat je de samenwerking met ons wenst te beëindigen doordat wij een review niet offline kunnen halen. Zoals besproken is deze reviewschrijver een klant geweest van Leesbril.nl en dat geeft deze persoon ook het recht om een review te schrijven. Wij kunnen alleen niet kiezen welke woorden een persoon gebruikt in zijn of haar review.
Er is inderdaad bij ons aangegeven dat bepaalde punten in de review een leugen zijn, maar er zijn ook punten in de review die wel waar zijn. Dit maakt de situatie voor ons lastig. Door juist een reactie op de review te geven die de leugens ontkrachten is de negatieve review een goede boost voor de andere – positieve – reviews. Zo groeit het online vertrouwen in de reviews alleen maar meer en is het mogelijk om meer inzicht te geven in de situatie.
Tevens is het mogelijk voor de reviewer om een herziening te doen wanneer hij of zij een tevreden klant is. Zo kan de review herschreven worden naar, hopelijk, een positieve ervaring doordat de klacht is opgelost.

Bart Verheyen

Partijdig - Je merkt direct door wie Feedback Company betaald wordt, positieve reviews worden direct geplaatst maar negatieve gaan ""on hold" zodat het bedrijf waar de review over gaat de kans... Partijdig - Je merkt direct door wie Feedback Company betaald wordt, positieve reviews worden direct geplaatst maar negatieve gaan ""on hold" zodat het bedrijf waar de review over gaat de kans krijgt een en ander recht te zetten terwijl ze grof in de fout gegaan zijn. Dus niet onpartijdig en objectief.

Onpartijdig - objectief

Hallo Bart,
Dank voor je review over ons!
Hallo Bart,
Dank voor je review over ons!
Wij hanteren inderdaad een on hold termijn van 7 dagen voor negatieve reviews, maar deze worden altijd geplaatst als nieuwe review bovenaan de reviewpagina wanneer deze dagen zijn verlopen. Deze gaat zeker niet verloren.
Het komt wel voor dat reviews bij ons gemeld worden om te laten onderzoeken, zo ook in jouw geval. Ik zie dat er inmiddels contact met ons is geweest en is er de mogelijkheid om voor vrijdag 08/10/2021 ons bewijs aan te leveren dat de review op basis van een recente ervaring is geschreven. Op dit moment lijkt het erop dat de review over onze klant is geschreven op basis van een ervaring in 2019, jammer genoeg kunnen we deze review niet als nieuwe review twee jaar later accepteren. We zien verdere bewijsvoering dan ook graag tegemoet.
Mocht je nog vragen hebben vernemen we deze graag via helpdesk@feedbackcompany.com of bel 085 27 363 20.

EnergyFlip

Goede service, maar ze hadden een pagina aangemaakt waarin ze onze bedrijfsnaam verkeerd spelden. Dat was niet heel professioneel.

check spelling

Hallo EnergyFlip,
Hallo EnergyFlip,
Dank voor je review, wel onze excuus voor de spelfout die wij hebben gemaakt tijdens het aanmaken van het account. Via de mail hebben we al even contact gehad en gelukkig heb ik de naam direct kunnen aanpassen naar het juiste, dankzij jouw oplettendheid. 😊