Fijne organisatie om mee samen te werken, denken goed mee.

De feedback company combineert inzicht in hoe je onderzoek doet met luisteren naar wat we in de praktijk nodig hebben op dit punt. de communicatie vind ik prettig en ze doen echt hun best om bij ons... De feedback company combineert inzicht in hoe je onderzoek doet met luisteren naar wat we in de praktijk nodig hebben op dit punt. de communicatie vind ik prettig en ze doen echt hun best om bij ons aan te sluiten. Dat is nog niet altijd zo makkelijk met onze weerbarstige praktijk.

Ridder Letselschadee

Prima ervaring met Feedback Company. Men reageert snel op verzoeken of vragen en past snel de nodige zaken aan. Het systeem werkt goed en wordt goed onderhouden.

Kitty

Voor ons als bedrijf is het een makkelijk programma om mee te werken en kan je een goed overzicht krijgen van de afgenomen enquêtes. Doordat je de antwoorden in Excel kan ontvangen, kunnen wij... Voor ons als bedrijf is het een makkelijk programma om mee te werken en kan je een goed overzicht krijgen van de afgenomen enquêtes. Doordat je de antwoorden in Excel kan ontvangen, kunnen wij voor de klant apart een overzicht maken, waardoor wij de trainingen weer goed kunnen aanpassen, indien nodig.

Vriendelijk, behulpzaam, snelle reactie

Ingrid

Ik heb een positieve ervaring met het bureau: Snel, pragmatisch en laagdrempelig. De adviseurs denken goed mee.

Symbol

Service is echt top, schakelen heel snel en denken mee.

Angelique Heerdink, Handjehelpen

Een heel kundige samenwerkingspartner met een kritische blik en het vermogen om zich te verplaatsen in het werk van de klant met zijn specifieke behoeftes.

Daarnaast een heel prettige...

Daarnaast een heel prettige samenwerkingspartner die supersnel reageert op vragen en een hoop geduld heeft en met de nodige humor.

SMWO

Snel contact via de mail; Fijne samenwerking; Alles kan naar wens aangepast worden; Dashboard met resultaten niet altijd heel duidelijk

Reactie Feedback Company:

Hartelijk dank voor je review! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
Betreffende de opmerking over het dashboard zullen we even contact met je opnemen, wellicht kunnen we je hier verder bij helpen om dit duidelijker te maken.
Nogmaals dank!