Snelheid support
Aanbod functies
Support
Informatie over diensten

Cor

Feedbackcompany censureert, want ze zijn vriendjes met de gereviewde bedrijven, die aan de FBco moeten betalen.

Ervaring in enkele zinnen

Het rare is dat de Feedbackcompany de reviews censureert. Een negatieve review wordt eerst 7 dagen onder de pet gehouden om degene wie de slechte review betreft de "kans" te geven de slechte ervaring om te buigen. Raar, want dat is ook interessant voor iedereen die reviews zoekt, en dus juist ook tijdens die 7 dagen worden er misschien nog wel miljoenen besteed bij oplichters. Bedankt, FBco.

Doe net als trustpilot, en zet een review gewoon online na een basic check. Wees eerlijker en betrouwbaarder. Nu lijkt het of je onder 1 hoedje zit met de gereviewde website. En ik lees ook in reviews op FBco dat soms negatieve reviews zonder meer in de prullenbak verdwijnen, en hierop komt dan helemaal geen fatsoenlijke reactie. Dat is censuur.

ik ben een klant.

Beste Cor,

Bedankt voor je feedback. Vooropgesteld: Wij verwijderen geen reviews indien de consument daar specifiek toestemming voor geeft. De consument geeft via Feedback Company een eigen mening en wij kunnen hieraan niets manipuleren. Wij staan namelijk 100% achter het behaalde cijfer van onze klanten. De on-hold periode is reeds gewijzigd van 14 naar 7 dagen, wel willen wij het bedrijf inderdaad de mogelijkheid geven om een probleem op te lossen. Past de consument zijn review n.a.v. deze oplossing niet aan, dan wordt deze mening uiteraard serieus genomen en te allen tijde geplaatst. Ik haal graag de kou uit de lucht wat betreft de reviewpaginas en wil de tijd nemen om je alles haarfijn uit te leggen. Neem gerust contact op met ons support team en vraag naar Michelle. Een prettige dag.

Het Support Team.

Joanneke teijken

Ik heb zojuist een review ingevuld over textielhuis. Daarin kwam de vraag voor over snelheid van de levering. Die heb ik zeer laag gewaardeerd. Maar dat lag niet aan textielhuis, maar aan de...

Zie hiervoor

Zie hiervoor.

N.v.t.

Hans

DEZE BEDRIJF IS OPLICHTER,ZE PLAATSEN OP INTERNET GOEDER REVIEW WEL MAAR SLECHTE REVIEW HEEL ZELDZAAM PLAATSEN

Goedendag,

Wat vervelend dat u ons beschrijft als oplichter. Feedback Company verwijdert namelijk nooit reviews, behalve wanneer de schrijver van deze review daar specifiek toestemming voor geeft. De consument geeft via Feedback Company een eigen mening en wij kunnen hieraan niets manipuleren. Hierdoor staan wij 100% achter het behaalde cijfer van onze klanten. Misschien heb je het bericht over onze on-hold periode over het hoofd gemist. Na het plaatsen van een negatieve beoordeling heeft het bedrijf namelijk 7 dagen de tijd om met jou je negatieve feedback op te pakken. Zo kunnen ze jou met je klacht verder helpen en je hopelijk nog een tevreden klant maken met een positief gevoel over je aankoop. Heb jij een negatieve review gehad met een bedrijf wat bij ons is aangesloten? Dan kun jij te allen tijde je feedback achterlaten over dit bedrijf en deze feedback wordt altijd geplaatst. Ik haal graag de kou uit de lucht wat betreft de reviewpagina's en wil de tijd nemen om je alles haarfijn uit te leggen. Neem gerust contact op met ons support team. Een prettige dag.

Team Support

123rijden

1 jaar bij feedback gezeten. Nu door omstandigheden geen samenwerking meer nodig, althans met een jaartje weer wel.
Pure starheid omdat ik niet op tijd heb opgezegd, moet ik voor een heel jaar...

Ontzettend stug bedrijf.
Willen blijkbaar rijk worden door jaarcontracten.

Meedenken net een bedrijf en niet iemand voor Jan lul een heel jaar laten betalen..
Minder star zijn.

Rijschool

Goedendag 123rijden,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet op tijd hebt opgezegd. Wij werken inderdaad met 1 jaarcontracten, als B2B bedrijf is dat ook toegestaan, door deze jaarcontracten konden we een lagere prijs voor onze dienstverlening aanbieden. Inmiddels zijn we overgestapt naar 3 maandcontracten. Helaas zul je voor bijvoorbeeld je telefoonabonnement ook moeten betalen wanneer dit automatisch wordt verlengd, dit zijn de regels en wij willen ons dan ook aan de door ons opgestelde regels houden. Jouw opzegging kwam helaas écht te laat binnen. We willen je bedanken voor de samenwerking en wensen je alle succes met je rijschool.

Het Support Team

Bestratingsweb.nl

Al jaren 1 aansluiting, nu maar liefst 5 websites via Feedback Company!

Ervaring in enkele zinnen

Bestratingsweb.nl is al sinds 2015 klant bij Feedback Company. Nando heeft ons uitstekend geholpen om ook onze andere bedrijven aan te sluiten.

Insights/statistikeen delen met klanten? Bijvoorbeeld welke (type) vragen het goed doen. Op welke vragen krijg je de beste feedback?

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

Steenhandel (B2B) / Sierbestrating voor particulieren / Bestratingen en tuinaanleg / Dakterrassen en daktuinen / Binnenvloeren van gebakken klinkers

Hi Bestratingsweb!

Bedankt voor jullie positieve feedback en nuttige verbeterpunten :) We gaan zeker aan de slag met jullie suggesties. Bedankt dat jullie al zo lang klant zijn van Feedback Company. Fijn jullie al jaren van dienst te kunnen zijn.

Petra Schalk - de Jonge

Na wat onduidelijkheden betreft de plaatsing van een review heeft Feedback Company mij keurig benaderd en dit probleem professioneel opgelost. Top!

Goedemorgen Petra,

Wat fijn dat we je verder hebben kunnen helpen en je onduidelijkheden zijn weggenomen door onze medewerkers. Bedankt voor je positieve feedback over onze dienstverlening. :)

De Postergigant

Slecht!

Wij kregen een matige review van een klant, deze review was ook niet terecht omdat de klant zelf iets niet helemaal goed had gedaan terwijl alles duidelijk staat omschreven.

Weinig medewerking.

Betere service.

Reclame

Beste medewerker van De Postergigant,

Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.

In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback werd gegeven, jullie zelfs nog gecomplimenteerd worden in de behulpzaamheid, maar dat het systeem (naar zijn idee) niet helemaal optimaal zou werken.

Om ervoor te zorgen dat onze tool betrouwbaar is en blijft voor onze klanten en consumenten, zul je begrijpen dat wij erg terughoudend zijn in het verwijderen van beoordelingen als daar niet direct een aanleiding voor is.

We hopen op jouw begrip, mocht je nog contact op willen nemen dan mag dat natuurlijk altijd!

Team support.

Kees

Fijn geholpen door de Dames en Heren van de klantenservice

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je positieve feedback Kees! Daar zijn we erg blij mee :)

Mike

Zeer slecht, komen afspraken niet na..

slecht

Goedemorgen Mike,

Bedankt voor je feedback. Jouw account bij Feedback Company is onlangs gesloten omdat er met slechts 2 IP adressen & 2 mailadressen reviews werden achtergelaten. Hierdoor konden wij niet garanderen dat jouw klantbeoordelingen echt waren. Omdat transparantie naar consumenten toe essentieel is voor onze dienstverlening is jouw account bij Feedback Company afgesloten. Jammer dat je hierdoor ontevreden bent over onze service.

Een fijne dag toegewenst. Wij wensen je veel succes met je onderneming.

Het Support Team

Super! ik had wat moeite met het installeren van de widget, maar ben uitstekend verder geholpen door een support medewerker.

klantenservice was snel

Automotive