Informatie over diensten
Snelheid support

Kees

Fijn geholpen door de Dames en Heren van de klantenservice

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je positieve feedback Kees! Daar zijn we erg blij mee :)

Het support team

Mike

Zeer slecht, komen afspraken niet na..

slecht

Goedemorgen Mike,

Bedankt voor je feedback. Jouw account bij Feedback Company is onlangs gesloten omdat er met slechts 2 IP adressen & 2 mailadressen reviews werden achtergelaten. Hierdoor konden wij niet garanderen dat jouw klantbeoordelingen echt waren. Omdat transparantie naar consumenten toe essentieel is voor onze dienstverlening is jouw account bij Feedback Company afgesloten. Jammer dat je hierdoor ontevreden bent over onze service.

Een fijne dag toegewenst. Wij wensen je veel succes met je onderneming.

Het Support Team

Super! ik had wat moeite met het installeren van de widget, maar ben uitstekend verder geholpen door een support medewerker.

klantenservice was snel

Automotive

Frank Bemelman

Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat,...

Treurig

Kan zich beter opheffen. De wereld is dan beter af.

Beste Frank,

Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je je niet hebt kunnen vinden in een beslissing van onze financiële afdeling. Inmiddels heb ik contact gezocht met je via mail, ik hoop dat dit de situatie enigszins voor je verduidelijkt heeft. Wij wensen je alle goeds en succes met je webshop in de toekomst.

Dj

Gezellig!

Goed bedrijf

Niet van toepassing

Kantoorruimte

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je feedback! Leuk om te horen dat je onze service naar tevredenheid gebruikt! :)

Het Support Team!

Saida

Een aanrader.......
Goede service.....

Top echte aanrader...
Goede service!!

Hi!

Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Bunker 501

Zeer goed bedrijf dat constant in ontwikkeling is. De nieuwe widgets bijvoorbeeld zijn een zeer goede verbetering en de algehele klantervaring is super. Wij gebruiken de tools al zeker 2 jaar en...

Vernieuwd backend panel dat meer in lijn is met de de vernieuwde huisstijl.

Geachte Mevr/Men

Goedemorgen

Graag wil ik even Uw aandacht voor het volgende

Maandag 26 februari heb ik een review geschreven over de Hart Kliniek in Almere...

Zeer goede service!

Ervaring in enkele zinnen

Nando heeft ons zeer goed geholpen met de opmaak van de uitnodigingen.

Het zou mooi zijn als wijzelf de opmaak van de uitnodigingen kunnen verzorgen.

Zorg

Tot 2 keer toe is mijn erg positieve review van een webwinkel niet geplaatst door The Feedback Company. Dat vind ik jammer.

Ervaring in enkele zinnen

Om mijn waardering te uiten over een webwinkel heb ik moeite gestoken in het schrijven van een review waaruit dit blijkt. Helaas niet geplaatst, tot 2x toe.

Feedback over de verdere gang van zaken na het insturen van een review.

Nvt