Barendrecht

Correct afgehandeld, zeer tevreden.

Hallo Barendrecht,
Dank voor je positieve review over Feedback Company!

Wim van Rutten

Je merkt direct door wie Feedback Company betaald wordt, positieve reviews worden direct geplaatst maar negatieve gaan ""on hold" zodat het bedrijf waar de review over gaat de kans krijgt een en... Je merkt direct door wie Feedback Company betaald wordt, positieve reviews worden direct geplaatst maar negatieve gaan ""on hold" zodat het bedrijf waar de review over gaat de kans krijgt een en ander recht te zetten terwijl ze grof in de fout gegaan zijn. Dus niet objectief.

Ja, objectief zijn

Beste Wim,
Dank voor je review. Inmiddels is er via de mail gesproken en is het e.e.a. toegelicht en besproken.
Feedback Company hanteert inderdaad een on hold periode wat betreft een...
Beste Wim,
Feedback Company hanteert inderdaad een on hold periode wat betreft een negatieve review. Een negatieve review wordt soms uit hoge emotie geschreven: boosheid, verdriet of irritatie. Soms ook uit onredelijkheid. Veel van deze mensen komen terug op hun review wanneer de emotie wat gezakt is. Zij herzien hun review dan liever, omdat het niet zo bedoeld was.
Maar een negatieve review hoort erbij, dat zeker weten. Een negatieve review wordt dan gewoon door ons geplaatst op de reviewpagina - bovenaan - op de datum van publicatie. Zo gaat deze feedback niet verloren voor de lezer en onze klant.

Koen V.

Het wordt er niet echt beter op

Heb je verbeterpunten of tips?

Beter luisteren naar klanten. Al vele jaren (7) maak ik gebruik van Feedbackcompany voor reviews, waarbij wij 9,4 scoren met meer dan 3500 reviews, een stukje hoger dan de beoordeling van... Beter luisteren naar klanten. Al vele jaren (7) maak ik gebruik van Feedbackcompany voor reviews, waarbij wij 9,4 scoren met meer dan 3500 reviews, een stukje hoger dan de beoordeling van Feedbackcompany zelf(!). Door de jaren heen had je de mogelijkheid negatieve maar bovenal onterechte reviews niet te laten plaatsen, vermits je wel duidelijk je verhaal onderbouwd en voorzien van bewijs kunt weerleggen. Dat kan tegenwoordig beslist niet meer. Dat is de ervaring die ik over de laatste 2-3 onredelijke en vooral onterechte reviews heb gekregen. Feedbackcompany blijkt aan de telefoon onvermurwbaar, en niet voor rede vatbaar. Dat men niet zomaar reviews laat 'verdwijnen' is prima en toe te juichen, maar als aantoonbaar onredelijke reviews niet worden verwijdert dan laat dat zien dat je met oogkleppen op je riedeltje aan de telefoon doet, met als enig doel de klant, waaraan je je baan te danken hebt, niet serieus neemt en afpoeiert.

Hallo Koen V.,
Hallo Koen V.,
Dank voor je review.
Mocht er een onterechte review ontvangen zijn, positief of negatief dan helpen wij je verder met de review. Het zou zelf kunnen dat wij een review offline halen, omdat deze persoon helemaal geen klant is geweest of ervaring heeft opgedaan. Doordat bijvoorbeeld het onjuiste bedrijf is gereviewd.
Dit heeft alleen niet plaatsgevonden met de review waar jij ons over reviewt. Deze persoon heeft een aankoop gedaan en was niet te spreken over de mailconversatie die daarop volgde. Deze werd als klantonvriendelijk ervaren en daar mag deze persoon iets van zeggen door de aankoop en het mailcontact dat is geweest. Wij zijn en blijven onafhankelijk in het verzamelen van reviews en kunnen daarom geen kant kiezen voor onze klant.
Gelukkig is het altijd mogelijk om nog een reactie te geven op de geschreven review en zo jouw kant van het verhaal te vertellen.

Karlien

Alles is goed en snel voor ons geregeld, we hebben zelf niks hoeven te doen.

Dieselservice Mulder

Bijzondere Service echt TOP

Nee service is Fantastis

Mellanie

Fijne winkel heel behulpzaam denkt met je mee.

Edwin

Communiceren alsof je geen mens bent

Heb je verbeterpunten of tips?

Schrijf mails alsof het je interesseert wat er aan de andere kant van de lijn gebeurt.

Hallo Edwin,
Dank voor je review, jammer dat je onze dienstverlening met 1 ster beoordeeld.
Hallo Edwin,
Dank voor je review, jammer dat je onze dienstverlening met 1 ster beoordeeld.
Doordat wij met een ticketingsysteem werken is het mogelijk om aan mails een interne notitie toe te voegen, maar is nooit bedoeld voor klanten. In dit geval was de notitie voor onszelf: ‘Overlegd, er staat geen bel afspraak ingepland. Ticket gesloten.’ was niet bedoeld voor jou, maar voor onszelf. Deze is per ongeluk naar jou verzonden. We snappen dat deze reactie erg direct is, daarom ons excuus.

Minten

Het hoesje is echt leuk en een hele goede kwaliteit

Hi Minten,
Hi Minten,
Dankjewel voor je beoordeling, ik vrees echter dat deze niet voor ons is bedoeld. Je hebt het over een telefoonhoesje, maar wij verkopen review software aan bedrijven. Zou je je review misschien willen intrekken via onze helpdesk? Je kunt ons bereiken via helpdesk@feedbackcompany.com , alvast bedankt!
Groetjes van het support team.

Koen

Feedback company filtert slechte reviews er uit voor klanten.
Geven dus een oneerlijk beeld van een bedrijf.
Geen of slecht vindbaar contact voor consumenten

Hallo Koen,
Dank voor je review, maar jammer dat je onze dienstverlening zo slecht hebt ervaren.
Hallo Koen,
Inmiddels hebben wij via de mail contact gehad en hieruit is gebleken dat er meerdere reviews over dezelfde ervaring bij ons waren geschreven over dezelfde klant.
Wij staan één review toe per aankoop of ervaring, reviews die hierop volgen worden dan niet getoond doordat wij dit niet representatief vinden voor het aantal reviews en het gemiddelde cijfer dat is behaald. Het schrijven van één review per aankoop geldt voor een positieve review, maar ook voor een negatieve.
Contact met ons is altijd mogelijk via helpdesk@feedbackcompany.com of 085 27 363 20, consument en bedrijf kan ons zo benaderen.

Ruud

Feedbackcompany faciliteert lasterlijke reviews

Je trouwe klanten geloven

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Dank voor je review.
Inmiddels is er contact geweest met jou over de review die is achtergelaten via Feedback Company voor jouw bedrijf. Doordat de persoon een klant is geweest van je bedrijf en wij een onafhankelijke review partij zijn is er voor ons geen mogelijkheid om de review inderdaad offline te halen. De consument heeft zijn of haar recht om de ervaring te delen, dit staan wij dan ook toe.
De review is tenslotte binnen onze richtlijnen geschreven, een reactie geven op de beoordelingen dat je dan ook nu gedaan hebt, is wel zeker de juiste oplossing.
Wij vinden het dan ook jammer een trouwe klant om deze reden te moeten verliezen.
Feedback Company.