Martijn 123 Stoffen BV

Snelle service en fijne support

Promo2000

Ik begrijp niet hoe jullie van 'een groot succes' kunnen spreken. Ik ben na 10 minuten afgehaakt omdat ik het een slecht georganiseerde reclameboodschap vond. Ik had gehoopt er iets van te leren. Ik... Ik begrijp niet hoe jullie van 'een groot succes' kunnen spreken. Ik ben na 10 minuten afgehaakt omdat ik het een slecht georganiseerde reclameboodschap vond. Ik had gehoopt er iets van te leren. Ik adviseer de sprekers om een cursus presenteren te volgen.

Hi Bart,
Hi Bart,
Jammer dat jij het gegeven Webinar niet als succesvol hebt ervaren. Zojuist hebben we even telefonisch contact gehad, dank voor je tijd om je reactie toe te lichten. We vinden het fijn te horen dat je graag gebruik maakt van ons systeem, en dit ook aanraadt binnen je netwerk. Wellicht is een volgende Webinar meer in je straatje, of leren we in de tussentijd toch nog presenteren ;)
Groetjes Michelle

Anna Vaas

Heel vriendelijk goed geholpen wordt je en leg alles goed uit.

Greven Bedrijfswagens

Opgezegd omdat je moet betalen voor iets vanzelfsprekends als een API. Geen enkele andere review provider heeft een betaalde API mogelijkheid. Schaam jullie, slechte dienstverlening!

Hallo Greven Bedrijfswagens,
Hallo Greven Bedrijfswagens,
Dank voor je review. Toch jammer dat je de samenwerking hebt opgezegd omdat wij een maandelijkse meerprijs voor onze API vragen. Deze zit inderdaad niet standaard in onze pakketten, maar is wel toe te voegen voor een kleine bijdrage per maand.
Wij onderhouden onze API zelf, dienen hier ook support op te bieden waar nodig en er moeten servers beschikbaar zijn die alle calls die wij ontvangen moeten kunnen verwerken. Om de pakketprijzen dan zo laag mogelijk te houden voor iedereen is deze toe te voegen aan het abonnement.
Met vriendelijk groet,
Feedback Company.

Tuinier-winkel.nl

Tuinier-winkel.nl zeer goed geholpen door The Feedback Company

Tim Bergboer

Een jaar geleden heb ik een webshop overgenomen. Blijkbaar zit de tool van Feedbackcompany op mijn website. Door tijdgebrek heb ik eigenlijk nog geen tijd in de webshop kunnen steken, dus ik wist hier niet van af.

Ik krijg nu een brief van een incassobureau dat ik mijn factuur niet betaald zou hebben.
a. Ik heb geen factuur gekregen
b. Ik heb nooit een herinnering gekregen
c. Ik wist überhaupt niet van het bestaand van dit bedrijf af.
d. Ik geef aan dat ik mijn account wil opheffen, maar moet alsnog voor een jaar betalen. Enige coulance is ver te zoeken.
De omzet van de webshop is zo laag, dat een dergelijk bedrag er flink in hakt. Daarnaast heeft al meer dan een jaar niemand een review geplaatst. Ik vind een bedrag van ruim 243 euro voor een tool die niet gebruikt wordt veel geld.

Hallo Tim,
Dank voor je feedback!
Hallo Tim,
Dank voor je feedback!
Facturen versturen wij via de e-mail, misschien dat deze naar een incorrect e-mailadres zijn gestuurd of in de spam terecht zijn gekomen. Alsnog hebben wij telefonisch ook getracht om in contact te komen met jou, jammer genoeg zonder resultaat. Hierdoor moeten wij dan toch kiezen voor een andere aanpak en dit zal zijn door een lang openstaande factuur door te zetten naar een incassobureau.
Wij hebben een overeenkomst met een bedrijf en binnen deze overeenkomst hanteren wij een opzegtermijn van minimaal één maand voor einde contractdatum.
Doordat je nog een jaar gebruik kan maken van onze dienst zijn wij uiteráárd meer dan bereid om jou verder te helpen binnen onze feedback tool en juist reviews te gebruiken van jouw klanten om zo de omzet van de webshop te verhogen.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd, anders wil ik je verzoeken om contact op te nemen via helpdesk@feedbackcompany.com of bel 085 27 363 20.
Feedback Company

Ik geef 5 sterren omdat ik tot zover zeer tevreden ben over zowel het product als het contact met Feedback Company. Tot vandaag.
Ik maak gebruik van het Freemium pakket, gratis. Dat is heel...
Ik maak gebruik van het Freemium pakket, gratis. Dat is heel fijn omdat ik maar heel weinig reviews verzamel aangezien ik een klein bedrijfje heb. Maar nu kreeg ik vandaag een e-mail waarin staat dat het product (de tool) per 1 oktober komt te vervallen (dat is al over 28 dagen) en als ik mijn behaalde reviews wil behouden, dat ik dan per maand moet gaan betalen. Dit voelt toch wel een beetje erg lullig. Ik meen mij te herinneren dat het gratis was en gratis zou blijven, tenzij je wilde upgraden naar een ander product.
Ik begrijp dat Feedback Company een bedrijf is dat winst moet maken en ik ben ook zeker niet te beroerd om ergens voor te betalen, maar dan wel voor iets waar ik zelf voor kies. Jullie hebben Freemium gratis in de markt gezet. Dan kiezen mensen daarvoor. In ongeveer 2 jaar tijd heb ik met moeite 17 reviews verzameld en die ben ik allemaal kwijt als ik geen abonnement neem. Hmm.

Beste,
Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons, wij willen de situatie wel graag toelichten.
Beste,
De bedrijven die een freemium pakket gebruiken zijn inderdaad de kleinere partijen en daar hebben we dan ook rekening mee gehouden toen wij gingen nadenken over onze freemium klanten.
Na meerdere jaren een gratis pakket aan te bieden hebben we de keuze gemaakt om een kleine bijdrage te vragen voor dit kleine pakket. Je betaalt dan niet voor een voorheen gratis versie, nee, je kan ook onze Feedback Community inzetten.
Door gebruik te maken van ons product Feedback Community kan je reviews blijven verzamelen, blijven de verzamelde reviews bestaan én kan je gebruik maken van het value label dat Feedback Community aanbiedt! Dit label is een extra tool die je kan inzetten om het vertrouwen van jouw bedrijf te vergroten en krijg je een podium om de waarde van jouw bedrijf te tonen. Dit alles voor een kleine administratieve bijdrage van 5,00 per maand.
Mocht je meer informatie willen dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen via mail: helpdesk@feedbackcompany.com of bel: 085 27 363 20.
Feedback Company