Cor

Feedbackcompany censureert, want ze zijn vriendjes met de gereviewde bedrijven, die aan de FBco moeten betalen.

Beste Cor,
Beste Cor,
Bedankt voor je feedback. Vooropgesteld: Wij verwijderen geen reviews tenzij de consument daar specifiek toestemming voor geeft. De consument geeft via Feedback Company een eigen mening en wij kunnen hieraan niets manipuleren. Wij staan namelijk 100% achter het behaalde cijfer van onze klanten. De on-hold periode is reeds gewijzigd van 14 naar 7 dagen, wel willen wij het bedrijf inderdaad de mogelijkheid geven om een probleem op te lossen. Past de consument zijn review n.a.v. deze oplossing niet aan, dan wordt deze mening uiteraard serieus genomen en te allen tijde geplaatst. Ik haal graag de kou uit de lucht wat betreft de reviewpagina's en wil de tijd nemen om je alles haarfijn uit te leggen. Neem gerust contact op met ons support team en vraag naar Michelle. Een prettige dag.
Het Support Team.

Joanneke teijken

Ik heb zojuist een review ingevuld over textielhuis. Daarin kwam de vraag voor over snelheid van de levering. Die heb ik zeer laag gewaardeerd. Maar dat lag niet aan textielhuis, maar aan de... Ik heb zojuist een review ingevuld over textielhuis. Daarin kwam de vraag voor over snelheid van de levering. Die heb ik zeer laag gewaardeerd. Maar dat lag niet aan textielhuis, maar aan de besteldienst. Ik wil dit graag hierbij rechtzetten, aangezien ik daarvoor in uw enquete de mogelijkheid node miste! Dus graag een vakje toevoegen waarin een toelichting kan worden gegeven op het antwoord. Gaarne mijn negatieve opmerking naar textielhuis schrappen, of mijn kanttekening naar hen doorsluizen. Hartelijk dank. Joanneke teijken.

Hans

DEZE BEDRIJF IS OPLICHTER,ZE PLAATSEN OP INTERNET GOEDER REVIEW WEL MAAR SLECHTE REVIEW HEEL ZELDZAAM PLAATSEN

Goedendag,
Goedendag,
Wat vervelend dat u ons beschrijft als oplichter. Feedback Company verwijdert namelijk nooit reviews, behalve wanneer de schrijver van deze review daar specifiek toestemming voor geeft. De consument geeft via Feedback Company een eigen mening en wij kunnen hieraan niets manipuleren. Hierdoor staan wij 100% achter het behaalde cijfer van onze klanten. Misschien heb je het bericht over onze on-hold periode over het hoofd gemist. Na het plaatsen van een negatieve beoordeling heeft het bedrijf namelijk 7 dagen de tijd om met jou je negatieve feedback op te pakken. Zo kunnen ze jou met je klacht verder helpen en je hopelijk nog een tevreden klant maken met een positief gevoel over je aankoop. Heb jij een negatieve review gehad met een bedrijf wat bij ons is aangesloten? Dan kun jij te allen tijde je feedback achterlaten over dit bedrijf en deze feedback wordt altijd geplaatst. Ik haal graag de kou uit de lucht wat betreft de reviewpagina's en wil de tijd nemen om je alles haarfijn uit te leggen. Neem gerust contact op met ons support team. Een prettige dag.
Team Support

123rijden

1 jaar bij feedback gezeten. Nu door omstandigheden geen samenwerking meer nodig, althans met een jaartje weer wel.
Pure starheid omdat ik niet op tijd heb opgezegd, moet ik voor een heel jaar...
Pure starheid omdat ik niet op tijd heb opgezegd, moet ik voor een heel jaar betalen zonder dat ik er gebruik van maak. Echt van de zotte.
Volgens mij mag je ook niet iedere keer weer opnieuw een jaar verlengen bij wet, maar dat ga ik nog uitzoeken.
Jammer dat dit bedrijf verder totaal niet mee denkt. Voor mij geen feedbackcompany meer in de toekomst, en ik zal mijn andere collega rijscholen hier zeker ook van op de hoogte stellen. Alvast 1 klant kwijt in ieder geval.
Wat een klote bedrijf zeg.

Goedendag 123rijden,
Goedendag 123rijden,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet op tijd hebt opgezegd. Wij werken inderdaad met 1 jaarcontracten, als B2B bedrijf is dat ook toegestaan, door deze jaarcontracten konden we een lagere prijs voor onze dienstverlening aanbieden. Inmiddels zijn we overgestapt naar 3 maandcontracten. Helaas zul je voor bijvoorbeeld je telefoonabonnement ook moeten betalen wanneer dit automatisch wordt verlengd, dit zijn de regels en wij willen ons dan ook aan de door ons opgestelde regels houden. Jouw opzegging kwam helaas écht te laat binnen. We willen je bedanken voor de samenwerking en wensen je alle succes met je rijschool.
Het Support Team

Bestratingsweb.nl

Al jaren 1 aansluiting, nu maar liefst 5 websites via Feedback Company!

Hi Bestratingsweb!
Hi Bestratingsweb!
Bedankt voor jullie positieve feedback en nuttige verbeterpunten :) We gaan zeker aan de slag met jullie suggesties. Bedankt dat jullie al zo lang klant zijn van Feedback Company. Fijn jullie al jaren van dienst te kunnen zijn.

Petra Schalk - de Jonge

Na wat onduidelijkheden betreft de plaatsing van een review heeft Feedback Company mij keurig benaderd en dit probleem professioneel opgelost. Top!

Goedemorgen Petra,
Wat fijn dat we je verder hebben kunnen helpen en je onduidelijkheden zijn weggenomen door onze medewerkers. Bedankt voor je positieve feedback over onze dienstverlening....
Goedemorgen Petra,
Wat fijn dat we je verder hebben kunnen helpen en je onduidelijkheden zijn weggenomen door onze medewerkers. Bedankt voor je positieve feedback over onze dienstverlening. :)

De Postergigant

Slecht!

Wij kregen een matige review van een klant, deze review was ook niet terecht omdat de klant zelf iets niet helemaal goed had gedaan terwijl alles duidelijk staat omschreven. Slecht!

Nu wilde wij er alles aan doen om een betere review te krijgen, maar die kans krijg je dus niet!
De medewerker van the feadback company denkt alles beter te weten.

Het komt er dus op neer, als een klant een onterechte review plaatst, dan mag je er niet alles aan doen om het probleem op te lossen. Het dat is juist natuurlijk het hele idee van dit platform lijkt mij.

Beste medewerker van De Postergigant,
Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.
In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback...
Beste medewerker van De Postergigant,
Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.
In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback werd gegeven, jullie zelfs nog gecomplimenteerd worden in de behulpzaamheid, maar dat het systeem (naar zijn idee) niet helemaal optimaal zou werken.
Om ervoor te zorgen dat onze tool betrouwbaar is en blijft voor onze klanten en consumenten, zul je begrijpen dat wij erg terughoudend zijn in het verwijderen van beoordelingen als daar niet direct een aanleiding voor is.
We hopen op jouw begrip, mocht je nog contact op willen nemen dan mag dat natuurlijk altijd!
Team support.

Kees

Fijn geholpen door de Dames en Heren van de klantenservice

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je positieve feedback Kees! Daar zijn we erg blij mee :)

Mike

Zeer slecht, komen afspraken niet na..

Goedemorgen Mike,
Goedemorgen Mike,
Bedankt voor je feedback. Jouw account bij Feedback Company is onlangs gesloten omdat er met slechts 2 IP adressen & 2 mailadressen reviews werden achtergelaten. Hierdoor konden wij niet garanderen dat jouw klantbeoordelingen echt waren. Omdat transparantie naar consumenten toe essentieel is voor onze dienstverlening is jouw account bij Feedback Company afgesloten. Jammer dat je hierdoor ontevreden bent over onze service.
Een fijne dag toegewenst. Wij wensen je veel succes met je onderneming.
Het Support Team

Super! ik had wat moeite met het installeren van de widget, maar ben uitstekend verder geholpen door een support medewerker.