Tim Bergboer

Een jaar geleden heb ik een webshop overgenomen. Blijkbaar zit de tool van Feedbackcompany op mijn website. Door tijdgebrek heb ik eigenlijk nog geen tijd in de webshop kunnen steken, dus ik wist hier niet van af.

Ik krijg nu een brief van een incassobureau dat ik mijn factuur niet betaald zou hebben.
a. Ik heb geen factuur gekregen
b. Ik heb nooit een herinnering gekregen
c. Ik wist überhaupt niet van het bestaand van dit bedrijf af.
d. Ik geef aan dat ik mijn account wil opheffen, maar moet alsnog voor een jaar betalen. Enige coulance is ver te zoeken.
De omzet van de webshop is zo laag, dat een dergelijk bedrag er flink in hakt. Daarnaast heeft al meer dan een jaar niemand een review geplaatst. Ik vind een bedrag van ruim 243 euro voor een tool die niet gebruikt wordt veel geld.

Hallo Tim,
Hallo Tim,
Dank voor je feedback!
Facturen versturen wij via de e-mail, misschien dat deze naar een incorrect e-mailadres zijn gestuurd of in de spam terecht zijn gekomen. Alsnog hebben wij telefonisch ook getracht om in contact te komen met jou, jammer genoeg zonder resultaat. Hierdoor moeten wij dan toch kiezen voor een andere aanpak en dit zal zijn door een lang openstaande factuur door te zetten naar een incassobureau.
Wij hebben een overeenkomst met een bedrijf en binnen deze overeenkomst hanteren wij een opzegtermijn van minimaal één maand voor einde contractdatum.
Doordat je nog een jaar gebruik kan maken van onze dienst zijn wij uiteráárd meer dan bereid om jou verder te helpen binnen onze feedback tool en juist reviews te gebruiken van jouw klanten om zo de omzet van de webshop te verhogen.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd, anders wil ik je verzoeken om contact op te nemen via helpdesk@feedbackcompany.com of bel 085 27 363 20.
Feedback Company

Ik geef 5 sterren omdat ik tot zover zeer tevreden ben over zowel het product als het contact met Feedback Company. Tot vandaag.
Ik maak gebruik van het Freemium pakket, gratis. Dat is heel...
Ik maak gebruik van het Freemium pakket, gratis. Dat is heel fijn omdat ik maar heel weinig reviews verzamel aangezien ik een klein bedrijfje heb. Maar nu kreeg ik vandaag een e-mail waarin staat dat het product (de tool) per 1 oktober komt te vervallen (dat is al over 28 dagen) en als ik mijn behaalde reviews wil behouden, dat ik dan per maand moet gaan betalen. Dit voelt toch wel een beetje erg lullig. Ik meen mij te herinneren dat het gratis was en gratis zou blijven, tenzij je wilde upgraden naar een ander product.
Ik begrijp dat Feedback Company een bedrijf is dat winst moet maken en ik ben ook zeker niet te beroerd om ergens voor te betalen, maar dan wel voor iets waar ik zelf voor kies. Jullie hebben Freemium gratis in de markt gezet. Dan kiezen mensen daarvoor. In ongeveer 2 jaar tijd heb ik met moeite 17 reviews verzameld en die ben ik allemaal kwijt als ik geen abonnement neem. Hmm.

Beste,
Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons, wij willen de situatie wel graag toelichten.
Beste,
De bedrijven die een freemium pakket gebruiken zijn inderdaad de kleinere partijen en daar hebben we dan ook rekening mee gehouden toen wij gingen nadenken over onze freemium klanten.
Na meerdere jaren een gratis pakket aan te bieden hebben we de keuze gemaakt om een kleine bijdrage te vragen voor dit kleine pakket. Je betaalt dan niet voor een voorheen gratis versie, nee, je kan ook onze Feedback Community inzetten.
Door gebruik te maken van ons product Feedback Community kan je reviews blijven verzamelen, blijven de verzamelde reviews bestaan én kan je gebruik maken van het value label dat Feedback Community aanbiedt! Dit label is een extra tool die je kan inzetten om het vertrouwen van jouw bedrijf te vergroten en krijg je een podium om de waarde van jouw bedrijf te tonen. Dit alles voor een kleine administratieve bijdrage van 5,00 per maand.
Mocht je meer informatie willen dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen via mail: helpdesk@feedbackcompany.com of bel: 085 27 363 20.

Wedak

Fijn bedrijf om mee te werken, handige tools en goede klantenservice.

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor jouw positieve review!
Goed om te horen dat je tevreden bent 😊

Marvin

Sinds enkele maanden werk ik met Feedback Company om reviews te verzamelen. De service en communicatie is erg goed, evenals de video demonstratie van de tool en mogelijkheden. Enig verbeterpuntje is... Sinds enkele maanden werk ik met Feedback Company om reviews te verzamelen. De service en communicatie is erg goed, evenals de video demonstratie van de tool en mogelijkheden. Enig verbeterpuntje is dat er vaak wat vertraging zit tussen het binnenkomen van de reviews en het tonen van deze reviews via de widget op mijn website.

Dick Holzhaus

Ik heb feedback gegeven op Houthandel online. Vanzelfsprekend moet je dan akkoord gaan met de voorwaarden van een bedrijf dat geld verdient aan het verhandelen van persoonsgegevens , maar we hebben... Ik heb feedback gegeven op Houthandel online. Vanzelfsprekend moet je dan akkoord gaan met de voorwaarden van een bedrijf dat geld verdient aan het verhandelen van persoonsgegevens , maar we hebben allemaal goede spamfilters en VPN dus, what the hell? Daarmee akkoord gaand hoop je dat jouw opbouwende kritiek bijdraagt aan het verbeteren van de diensten van het bedrijf dat je beoordeelt. Als nu de beloofde bevestigingsmail waarmee je je kritiek online krijgt niet komt voel je je dom, ontzettend dom. Feedback Company heeft wat ze willen hebben, je naam en een email adres (hun handel) en ik heb niets, mijn kritiek niet online en Houthandel Online geen kritiek waarmee ze hun diensten kunnen verbeteren en andere consumenten geen informatie om hun keuzes mee af te wegen. De online wereld is ongrijpbaar en de mores is ziek.

Beste Dick,
Bedankt voor jouw Feedback.
Beste Dick,
Bedankt voor jouw Feedback.
Na aanleiding van jouw review hebben we direct uitgezocht wat er fout is gegaan. Je hoort gewoon een verificatiemail te krijgen wanneer er een review is achtergelaten. Hierover hebben we je direct gemaild maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen.
Het blijkt dat je per ongelijk hij het emailadres de .nl bent vergeten, helaas kon er daarom dus geen automatische mail verzonden worden door ons systeem. Nu we het e-mailadres hebben weten te verifiëren is deze eerder geschreven review handmatig doorgedrukt. Deze review staat nu gepubliceerd op de review pagina van het bedrijf.
Overigens benoem je dat wij geld verdienen aan het verhandelen van persoonlijke data. Wij zijn er juist trots op dat wij een onafhankelijke review partij zijn die persoonlijke data niet doorverkoopt, maar enkel gebruiken om ons eigen werk te kunnen doen (bewerkstelligen dat reviews echt zijn en die online weergeven voor andere consumenten). We vinden het dan ook jammer om te lezen dat je wel zo over ons denkt.
Als u nog vragen hebt schroom niet om te reageren via deze mail (contact@feedbackcompany.com) of ons even een belletje te geven op 085 27 363 20, dan helpen we je graag verder 😊

Adem

Als eerst een gesprek gehad(kennismakingsgesprek) en daar een uitgebreid uitleg gekregen van de FEEDBACK COMPANY systeem. We zouden een offert ontvangen aan de hand van onze gesprek, dat gebeurde... Als eerst een gesprek gehad(kennismakingsgesprek) en daar een uitgebreid uitleg gekregen van de FEEDBACK COMPANY systeem. We zouden een offert ontvangen aan de hand van onze gesprek, dat gebeurde helaas niet snel na het gesprek. Pas nadat we hadden gebeld waar de offerte bleef, kregen we het pas. Niet erg, maar toch minder.

Dashboard is helder en simpel, top!

Via de safari was de website van feedbackcompany niet bereikbaar, ruim een week lang.
Hierover gebeld en ik kreeg een directe link naar de beheer website.
Goed opgelost gelukkig maar toch minder.

Op de Google & Trustpilot recensie staan jullie niet bepaalde positief.
Qua imago zou ik daar iets aan doen.

Goedemorgen Adem,
Goedemorgen Adem,
Dank voor je feedback!
Onze excuus dat je niet direct een offerte van ons hebt mogen ontvangen. Dit is zeker iets wat wij gaan oppakken zodat wij het proces na een demo gestroomlijnder kunnen laten verlopen en er altijd een offerte en opvolging is, zelfs wanneer het wat drukker is.
Wij kiezen ervoor om consumenten en bedrijven ons te laten beoordelen via ons systeem en Google, wij kiezen alleen niet voor een samenwerking met Trustpilot. De reviews die bij hen zijn geschreven schetsen voor ons dan ook niet een duidelijk beeld van Feedback Company, maar we houden deze site goed in de gaten. Dank voor de tip!😊
Feedback Company.

We hebben het pas net! Maar ziet er goed uit

paul italy

Snert systeem
als je niet positieve feedback achterlaat dan krijgt het betreffende bedrijf 5 dagen om contact met je op te nemen
ik wil misschien helemaal geen contact
een...
Snert systeem
ik wil misschien helemaal geen contact
een oneerlijke feedback, trust pilot veeeel beter systeem....want die kan je altijd nog bewerken en eventueel
veranderen

Goedendag Paul,
Dankjewel voor je feedback!
Goedendag Paul,
Dankjewel voor je feedback!
Wij hanteren inderdaad een on hold periode van 5 werkdagen wanneer een beoordeling negatief is. Wanneer de on hold periode verloopt publiceren wij de review gewoon bovenaan de reviewpagina als vandaag geschreven review, wel zo transparant! 😊
Er is altijd een mogelijkheid dat onze klant contact opneemt met de schrijver of schrijfster van een review, dit kan met een positieve en niet-positieve beoordeling, dit leggen wij het bedrijf zelf neer.
Je feedback gaat zeker niet onopgemerkt aan ons voorbij, deze gaan we intern bespreken voor eventuele verbeteringen.