Dave

Advies ingewonnen over pakket upgrade. Blijkt dat het advies en expertise toch niet het gewenste resultaat behaalde en zodoende bleek het advies dus ook verkeerd te zijn. Oplossing, een nieuwe... Advies ingewonnen over pakket upgrade. Blijkt dat het advies en expertise toch niet het gewenste resultaat behaalde en zodoende bleek het advies dus ook verkeerd te zijn. Oplossing, een nieuwe upgrade, maar dit kan niet binnen het huidige contract, ben verplicht om er dan weer drie maanden tegen aan te plakken... belachelijk... Jullie fout, niet mijn fout. De oplossing is dan niet de klant een nieuwe upgrade te geven en hem te verplichten weer 3 maanden vast te zitten aan een duurder pakket.

Vervelende zaak, dat je duur betaalde feedback die je in de loop der jaren opbouw niet mee kan nemen naar en ander platform. Ze verplichten je dus te blijven...

Beste Dave,
Bedankt voor je feedback.
Beste Dave,
Bedankt voor je feedback.
Wij betreuren het dat jij niet tevreden bent over de gang van zaken. Helaas is het bij Feedback Company alleen mogelijk om te upgraden voor 3 maanden, omdat onze contracten per 3 maanden lopen. Doordat wij hier jammer genoeg geen akkoord op hebben mogen ontvangen heeft de upgrade niet plaatsgevonden.
Het is wel mogelijk om voor 3 maanden te upgraden en meteen weer te downgraden naar het oude pakket zodat je voor 3 maanden de extra uitnodigingen tot je beschikking hebt. Als je hier alsnog interesse in hebt horen wij dit graag.
Het is bij Feedback Company overigens wel mogelijk om een export van je reviews te krijgen om over te stappen naar een andere partij.
Je kunt contact met ons opnemen via 085 273 6320 of mailen naar helpdesk@feedbackcompany.com.

Michiel Player

Goeie en snelle service. Prima tool :)

Sander

Prima, back office is een beetje gedateerd en werkt niet goed op een mobiele browser maar voldoet.

Blinds Casa

Heel klantvriendelijk en goed te bereiken. Verder ook een prima tool.

Anoniemerino

Goede ervaring met dit bedrijf. Zeer duidelijk in de communicatie.

Slecht. Contract problemen. Geen gehoor meer van klantenservice. Ze dreigen enkel met rechtszaak. Maar goed...deze review zal wel worden verwijderd omdat ze het zelf in de hand hebben.

Beste,
Dank voor je review, maar jammer dat je Feedback Company slecht hebt ervaren.
Beste,
Dank voor je review, maar jammer dat je Feedback Company slecht hebt ervaren.
Wanneer een factuur langer bij ons openstaat zijn wij op een gegeven moment wel verplicht om een incassobureau in te schakelen. Dit doen wij liever niet en gebruiken wij dan ook als een laatste redmiddel.
Geen contact meer kunnen krijgen met onze klantenservice is dan zeker niet iets waar wij voor willen staan, wij doen dan ons best om zo spoedig mogelijk op e-mails en terugbelverzoeken te reageren.
Feedback Company.

Edgar Zweers

Mijn ervaring met Feedback Company zijn uitermate slecht als je namelijk een beoordeling wilt verwijderen.
Heb aangegeven dat het om een beoordeling gaat van www.rechtagent.nl gaat van 22-5-2019.
Deze wilde ik graag verweiderd hebben na de eerste keer bellen.
Maar helaas 5 keer gebeld met als resultaat dat mijn nieuwe goede resenties verwijderd zijn maar niet het bericht waar het om gaat van de datum 22-5-2019.
Dit tot mijn grote frustratie hun zeggen dat ik mijn cookies en geschiedenis moet verwijderen van mijn brouwser heb ook de pagina verfrist met F5 knop geen goed resultaat het bericht blijft hij weergeven.
Begin er behoorlijk schaggy van tot worden nu nog maar een laaste email gestuurd met een foto's erbij ven het bericht waar het om gaat nu maar hopen dat het een keertje goed komt.

Beste Edgar,
Het klopt inderdaad dat je hebt verzocht om de review die jij geschreven hebt te verwijderen. De review is vervolgens door ons verwijdert.
Echter bleek het zo te zijn dat het...
Beste Edgar,
Echter bleek het zo te zijn dat het niet om een bedrijfspagina van Feedback Company ging. Rechtsagen.nl heeft via onze API een eigen review pagina gemaakt, waardoor zij de reviews bij ons ophalen en deze op een eigen pagina tonen.
Aangezien deze verbinding alleen de reviews ophaalt en geen veranderingen doorvoert is de review blijven staan. Feedback Company heeft contact opgenomen met rechtsagent die de review van de pagina heeft gehaald.
Luuk

Daryl

Top bedrijf! Kan er niks anders van zeggen.

Martijn

Goed bedrijf en duidelijke uitleg over hun werkwijze. Prijs kwaliteit is prima.