Minten

Het hoesje is echt leuk en een hele goede kwaliteit

Nee

Hi Minten,
Hi Minten,
Dankjewel voor je beoordeling, ik vrees echter dat deze niet voor ons is bedoeld. Je hebt het over een telefoonhoesje, maar wij verkopen review software aan bedrijven. Zou je je review misschien willen intrekken via onze helpdesk? Je kunt ons bereiken via helpdesk@feedbackcompany.com , alvast bedankt!
Groetjes van het support team.

Koen

Feedback company filtert slechte reviews er uit voor klanten.
Geven dus een oneerlijk beeld van een bedrijf.
Geen of slecht vindbaar contact voor consumenten

Hallo Koen,
Dank voor je review, maar jammer dat je onze dienstverlening zo slecht hebt ervaren.
Hallo Koen,
Inmiddels hebben wij via de mail contact gehad en hieruit is gebleken dat er meerdere reviews over dezelfde ervaring bij ons waren geschreven over dezelfde klant.
Wij staan één review toe per aankoop of ervaring, reviews die hierop volgen worden dan niet getoond doordat wij dit niet representatief vinden voor het aantal reviews en het gemiddelde cijfer dat is behaald. Het schrijven van één review per aankoop geldt voor een positieve review, maar ook voor een negatieve.
Contact met ons is altijd mogelijk via helpdesk@feedbackcompany.com of 085 27 363 20, consument en bedrijf kan ons zo benaderen.
Feedback Company

Ruud

Feedbackcompany faciliteert lasterlijke reviews

Je trouwe klanten geloven

Beste Ruud,
Dank voor je review.
Beste Ruud,
Dank voor je review.
Inmiddels is er contact geweest met jou over de review die is achtergelaten via Feedback Company voor jouw bedrijf. Doordat de persoon een klant is geweest van je bedrijf en wij een onafhankelijke review partij zijn is er voor ons geen mogelijkheid om de review inderdaad offline te halen. De consument heeft zijn of haar recht om de ervaring te delen, dit staan wij dan ook toe.
De review is tenslotte binnen onze richtlijnen geschreven, een reactie geven op de beoordelingen dat je dan ook nu gedaan hebt, is wel zeker de juiste oplossing.
Wij vinden het dan ook jammer een trouwe klant om deze reden te moeten verliezen.
Feedback Company.

Jarno

Een onwijs slecht bedrijf! Opzeggen kan niet via de adminpanel, vervolgens een jaar geleden gemaild, hun hebben dit niet gehad (zeggen ze) en vervolgens wordt het zomaar met een jaar verlengd.... Een onwijs slecht bedrijf! Opzeggen kan niet via de adminpanel, vervolgens een jaar geleden gemaild, hun hebben dit niet gehad (zeggen ze) en vervolgens wordt het zomaar met een jaar verlengd. Terwijl ze zien dat er al jaren geen gebruik meer van hun service wordt gemaakt. Oppassen dus!!

Beste Jarno,
Dank voor je review!
Beste Jarno,
Dank voor je review!
Helaas moesten wij inderdaad tot de conclusie komen geen opzegging van jou te hebben ontvangen. Jammer genoeg wist jij deze originele opzegging ook niet terug te vinden aan jouw kant. Deze had je uiteraard opnieuw naar ons kunnen doorzetten.
Doordat je een zeer gunstige maandprijs hebt bij Feedback Company en daardoor in een jaar abonnement zit ben je nu nog één jaar klant, kan je van alle opties gebruik maken binnen onze dienstverlening en stopt het abonnement per besproken datum.
Het kunnen opzeggen via onze tool zou inderdaad een goede optie zijn, ik wil je dan ook bedanken voor je feedback. Wij zullen kijken of we deze optie kunnen gaan toevoegen aan ons portaal.
Feedback Company

Hendrik

Zeer goed service, en snelle levering, bedankt.

J.R Bar

Heel fijne ervaring

Nee

Martijn 123 Stoffen BV

Snelle service en fijne support

Anna Vaas

Heel vriendelijk goed geholpen wordt je en leg alles goed uit.

Greven Bedrijfswagens

Opgezegd omdat je moet betalen voor iets vanzelfsprekends als een API. Geen enkele andere review provider heeft een betaalde API mogelijkheid. Schaam jullie, slechte dienstverlening!

Hallo Greven Bedrijfswagens,
Hallo Greven Bedrijfswagens,
Dank voor je review. Toch jammer dat je de samenwerking hebt opgezegd omdat wij een maandelijkse meerprijs voor onze API vragen. Deze zit inderdaad niet standaard in onze pakketten, maar is wel toe te voegen voor een kleine bijdrage per maand.
Wij onderhouden onze API zelf, dienen hier ook support op te bieden waar nodig en er moeten servers beschikbaar zijn die alle calls die wij ontvangen moeten kunnen verwerken. Om de pakketprijzen dan zo laag mogelijk te houden voor iedereen is deze toe te voegen aan het abonnement.
Met vriendelijk groet,
Feedback Company.