Fijn bedrijf met medewerkers die flexibel zijn, met je meedenken en snel reageren.

Anna de Hoo

Een professionele organisatie die weet waarover ze spreken m.b.t. MTO en KTO uitzetten, opstellen en evalueren. Het proces was moeiteloos en we werden bij de hand genomen, precies wat we zochten.

Amanda de Ruiter, Rijswijk Wonen

De Feedback Company heeft een goede bereikbaarheid. Bij vragen wordt er snel gereageerd. Er wordt veel meegedacht om bijvoorbeeld de vraagstelling anders te formuleren. Daarnaast zijn de medewerkers... De Feedback Company heeft een goede bereikbaarheid. Bij vragen wordt er snel gereageerd. Er wordt veel meegedacht om bijvoorbeeld de vraagstelling anders te formuleren. Daarnaast zijn de medewerkers ook ontzettend vriendelijk.

Vriendelijke en deskundige medewerkers die geen vraag te veel vinden en altijd vlot reageren. Het is daarbij een overzichtelijk systeem, dat het analyseren veel gemakkelijker maakt en je in... Vriendelijke en deskundige medewerkers die geen vraag te veel vinden en altijd vlot reageren. Het is daarbij een overzichtelijk systeem, dat het analyseren veel gemakkelijker maakt en je in één oog opslag de resultaten laat zien.

MT

Bij Jolange opleiding allround nagelstylist gevolgd. Superfijn en leuk docente! De docente houdt superveel rekening met alles en nog wat.

Veel goede tips gekregen mbt nagelstylist maar...

Veel goede tips gekregen mbt nagelstylist maar ook voor het starten van de eigen onderneming. Echte een aanrader voor iedereen om daar de les te volgen.

Erika

Snel, overzichtelijk, betrouwbaar en uniek review systeem. Waarbij je ook bijdraagt aan schoon drinkwater voor Madagascar. Ik zeg win-win situatie.

Reactie Feedback Company:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! Het wordt zeer gewaardeerd!

Carina

Super snelle levering
Verzorgd en netjes
Hartelijk bedankt 👍👍

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijne dag!

Tuinier-winkel

Heel goed

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je feedback en fijne ervaring met Feedback Company. Het wordt zeer gewaardeerd en intern gedeeld. Fijne dag!

SC Skateshop

Heel jammer

Goedendag SC Skateshop,
Dank voor je review, maar wat jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad.
We hebben de afgelopen tijd veelvuldig contact gehad en hierin meermaals...
Goedendag SC Skateshop,
We hebben de afgelopen tijd veelvuldig contact gehad en hierin meermaals aangegeven wat er nodig was om de situatie verder te kunnen beoordelen.
Helaas zijn we hier niet uitgekomen en dat betreuren we.
Feedback Company

Mo

Deze klantenservice heeft mij zeer netjes gehandeld over een product!

Beste Mo,
Dank voor je positieve review over onze klantenservice!
Feedback Company