Richelle

Wij waren zoekende vorig jaar december met onze bijna 3 jaar oude dochter, slecht slapen, onrustig. En in overleg met fedde&kees het geprobeerd, en onze dochter leek er echt rustiger door. Momenteel... Wij waren zoekende vorig jaar december met onze bijna 3 jaar oude dochter, slecht slapen, onrustig. En in overleg met fedde&kees het geprobeerd, en onze dochter leek er echt rustiger door. Momenteel kan ze niet zonder! Ze slaapt er ondanks haar leeftijd nog elke avond onder! Dit geeft haar een vertrouwd gevoel!
En het was fijn dat er naar je verhaal geluisterd werd, wel met kant tekening de leeftijd, maar pakte hier goed uit. En fijn dat er mee gekeken wordt als je het aangebracht heb en je nog tips krijgt!! Wij zijn er super blij mee!

Inge roks

Dik tevreden. Zoon slaapt prima en fijn onder het laken. Blijft ondanks het draaien in bed ( zoon is 7 maanden) goed op zijn plek. Geeft geborgenheid en warmte in bed.
1 lakentje gekocht via...
1 lakentje gekocht via babypark had helaas een mankementje. Via de site van fedde en kees direct een nieuwe gekregen, top!

Maité

Gestart met het Nunki lakentje toen ons dochtertje 3-4 maand was omdat we het inbakeren wilden afbouwen. Hielp meteen heel goed! Nadien in combinatie met het Bundi slaapzakje sliep onze dochter... Gestart met het Nunki lakentje toen ons dochtertje 3-4 maand was omdat we het inbakeren wilden afbouwen. Hielp meteen heel goed! Nadien in combinatie met het Bundi slaapzakje sliep onze dochter gewoon mooi haar nachtjes door. Slaapzakje aan, lakentje dichtritsen en de oogjes gingen dicht. Op termijn haalde ze gewoon zelf de armpjes boven het lakentje. Rond 7/8 maand sliep ze ineens slechter en merkte ik op dat ze vrijheid zocht in bed. Lakentje weggehaald van de ene op de andere dag en ze sliep weer super. Ze gaf dus zelf aan dat ze het niet meer nodig had, anders had ik hem nog maanden verder gebruikt! Ligt nu te wachten in de kast voor als er ooit een broertje of zusje komt.

Btw: TOPSERVICE! Toen men dochtertje begon te draaien contacteerde ik Frederieke omdat het mij 'eng' leek, maar Frederieke stelde mij gerust en nam ook haar tijd om te reageren en uitleg te geven.
Ook heb ik eens het verkeerde maatje gesteld van slaapzak en pastte Frederieke dit gewoon meteen aan na mijn mailtje zodat ik het juiste maatje kreeg. Topper!

Annemieke Neele

Waanzinnig goed concept

Manon

Heel blij met de newbornset bij onze derde baby. Bij onze tweede het lakentje ontdekt na zes maanden en daar hebben we met zoveel plezier gebruik van gemaakt. Deze keer meteen vanaf het begin! Heel... Heel blij met de newbornset bij onze derde baby. Bij onze tweede het lakentje ontdekt na zes maanden en daar hebben we met zoveel plezier gebruik van gemaakt. Deze keer meteen vanaf het begin! Heel prettig in gebruik, zowel het slaapzakje als het lakentje en het geeft duidelijk rust. Ik vind het een aanrader!

Kirsten

De ervaring met het bedrijf is helemaal prima. Ze hebben me goed geholpen met de vragen die ik had. Helaas werkt het slaapzakje niet goed voor onze zoon.. hij zat ook net op het punt dat de ene maat... De ervaring met het bedrijf is helemaal prima. Ze hebben me goed geholpen met de vragen die ik had. Helaas werkt het slaapzakje niet goed voor onze zoon.. hij zat ook net op het punt dat de ene maat bijna te klein was en de ander te groot. Voor veel geld het slaapzakje aangeschaft, 1x gebruikt en toen was hij er al uitgegroeid. Daarnaast snap ik het nunki lakentje niet helemaal goed en heb ik het idee dat hij er mega strak onder ligt waardoor ik het idee heb dat het te strak is en hij daar arelaxed van wordt. Ik moet me er nog maar eens goed in gaan verdiepen.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Kirsten, weet dat je altijd contact met ons kan opnemen om nog vragen te beantwoorden! We leggen graag nog het eea uit als er iets niet duidelijk is en kunnen ook obv foto's meekijken naar het... Beste Kirsten, weet dat je altijd contact met ons kan opnemen om nog vragen te beantwoorden! We leggen graag nog het eea uit als er iets niet duidelijk is en kunnen ook obv foto's meekijken naar het slaapzakje, deze hoort nl heel strak te zitten, het gaat juist om de lengte. Ook kunnen we altijd even met je meekijken of het lakentje op de juiste manier is opgemaakt voordat je het weer eventueel gaat gebruiken. Ik hoor heel graag van je! Hartelijke groet, Frederieke

M. Meijerink

Echt super blij met het nunki laken. Onze dochter sliep telkens 45 minuten stipt. Met het lakentje sliep ze ineens hele rukken aan een. Goede hulp ook door de eigenaresse. Bij een tweede begin ik... Echt super blij met het nunki laken. Onze dochter sliep telkens 45 minuten stipt. Met het lakentje sliep ze ineens hele rukken aan een. Goede hulp ook door de eigenaresse. Bij een tweede begin ik direct vanaf de wieg met het laken. Ik raad het iedereen aan!

Elske

Niet goed.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Elske, Mogen wij vragen waarom je zo ontevreden bent? Heeft het misschien te maken met het slaapzakje dat je retour hebt aangemeld maar wat door gebruik niet meer voldeed aan de... Beste Elske, Mogen wij vragen waarom je zo ontevreden bent? Heeft het misschien te maken met het slaapzakje dat je retour hebt aangemeld maar wat door gebruik niet meer voldeed aan de retourvoorwaarden (vlekjes en gaatjes). Wij hebben geprobeerd een passende oplossing te bieden en wachten nog steeds op een reactie. We hebben op 20 mei om 13:57 uur een mailtje naar je gestuurd en zijn nog in afwachting van jouw antwoord. Hartelijke groet, Frederieke

Pauline Beelen

Niet zo goed want ik kon het lakentje niet gebruiken want de maat was niet goed. Het slaapzakje werkte voor ons niet. dus ik heb bijna 100,- uitgegeven voor niks

Reactie Fedde&Kees:

Beste Pauline, helaas kan ik geen enkele conversatie terugvinden in ons systeem over jouw klachten. Heb je hierover met ons contact opgenomen? Als het lakentje de verkeerde maat was en nog voldeed... Beste Pauline, helaas kan ik geen enkele conversatie terugvinden in ons systeem over jouw klachten. Heb je hierover met ons contact opgenomen? Als het lakentje de verkeerde maat was en nog voldeed aan de retourvoorwaarden had je deze uiteraard mogen omruilen naar de juiste maat. We hebben hier helaas niks over vernomen dus je ook niet kunnen ondersteunen. Waarom het slaapzakje niet gewerkt heeft kan met een aantal factoren te maken hebben. Heb je de juiste maat gekozen op basis van de lengte van je kleintje? Heb je de touwtjes aan de onderkant op de juiste manier gebruikt? Tegen wat liep je aan met je kleintje? e.d. Wij zijn heel laagdrempelig benaderbaar juist om ouders ook na de aankoop nog te ondersteunen mocht dit nodig zijn. Geen enkele baby is hetzelfde en soms met een paar tips en adviezen gaat het ineens wel goed. Weet dat wij nog altijd open staan voor contact. Hartelijke groet, Frederieke