Chary

Lakentje gekocht en 1 keer gebruikt maar mijn zoon werd er hysterisch van. Mag niet meer retour.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Chary, wat jammer dat je ontevreden bent over Fedde&Kees. Ik heb alles even uitgezocht en je retourverzoek inderdaad gevonden. Omdat het lakentje al een aantal x gebruikt is voldoet het... Beste Chary, wat jammer dat je ontevreden bent over Fedde&Kees. Ik heb alles even uitgezocht en je retourverzoek inderdaad gevonden. Omdat het lakentje al een aantal x gebruikt is voldoet het niet meer aan de retour voorwaarden. Wij kunnen deze dan niet meer verkopen aan een andere klant. Op 25 april om 09:49 heb ik je een mailtje gestuurd en onze hulp aangeboden: Inhoud e-mail: "Waar liep je met je kleintje tegenaan voordat je het Nunki lakentje ging gebruiken, wat was de reden voor aanschaf? Vaak hebben kleintjes even de tijd nodig om aan iets nieuws te wennen. Hoe oud is je kleintje? Heb je wellicht ook wat foto's van hoe het lakentje opgemaakt is? Dan kan ik ook daar even in mee kijken."....
Helaas hebben wij hier geen reactie meer op mogen ontvangen. Misschien heb je deze mail gemist of is deze in je SPAM terecht gekomen? Neem zeker nog contact met ons op want voor retouren die niet voldoen hebben we ook nog een oplossing die we kunnen bieden. Hartelijke groet, Frederieke

Renate van Diesen

Heel blij met de aankoop van het nunki lakentje en bundi slaapzak. Onze zoon slaapt er zo fijn en rustig onder!
Van strak inbakeren naar dit, en het gaat perfect!

Marloes

Nunki lakentje gekocht.

Stammen

Wij zijn zeer tevreden over de service en product van Fedde&Kees. Het pakket is zoek geraakt en er werd meteen op hun kosten een nieuw pakket opgestuurd. Dit hebben we gelukkig wel mogen ontvangen... Wij zijn zeer tevreden over de service en product van Fedde&Kees. Het pakket is zoek geraakt en er werd meteen op hun kosten een nieuw pakket opgestuurd. Dit hebben we gelukkig wel mogen ontvangen en zijn er zeer tevreden over! Ons mannetje slaapt lekker en is ook veilig te gebruiken wanneer een kindje om rolt. Als ik dit eerder had geweten had ik ze nooit in een doek ingebakerd en had ik vanaf het begin dit al gebruikt.

Greetje

Het lakentje en slaapzakje helpt mijn dochter erg goed om rustig te kunnen slapen. Geen onrustige handjes meer waarmee ze zichzelf wakker houdt

Kirsten

Duidelijke omschrijving en uitleg van de producten. Goede kwaliteit en snelle levering.

Niene

Mooi en goed en vooral veilig product, waardoor ons zoontje heerlijk slaapt!!